oddeh Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) Duriello skrev (10 minutter siden): Tacolasagne med salat idag. Den var en ny vri for meg. Er det bare torolasagne med tacokrydret kjøttdeig? Skal faktisk selv lage torolasagne i kveld og ble litt inspirert. Endret 21. mars av oddeh 1
Duriello Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) oddeh skrev (6 minutter siden): Den var en ny vri for meg. Er det bare torolasagne med tacokrydret kjøttdeig? Skal faktisk selv lage torolasagne i kveld ble litt inspirert. Nei, jeg kaller det bare tacolasagne. Er nachos på mitt vis, men byttet ut nachochips med tortillalefser jeg la lagvis i formen. 🙂 (Ser mer ut som lasagne en nachos) Endret 21. mars av Duriello 1 1
oddeh Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Duriello skrev (6 minutter siden): Nei, jeg kaller det bare tacolasagne. Er nachos på mitt vis, men byttet ut nachochips med tortillalefser jeg la lagvis i formen. 🙂 (Ser mer ut som lasagne en nachos) aha, skjønner. Blir nok uansett til at jeg prøver å mikse inn tacokrydder i kjøttdeigen, for science 😎 1 1
Duriello Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars oddeh skrev (3 minutter siden): aha, skjønner. Blir nok uansett til at jeg prøver å mikse inn tacokrydder i kjøttdeigen, for science 😎 Blir sikkert digg! 🤤
:utakt Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) Kyllingfilet og ovnsbakte rotgrønnsaker. Peppersaus til. Endret 21. mars av :utakt 1
Mannen med ljåen Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars Noe om at USAs president alltid trekker seg... 🌮🌮🌮
Maskinfører Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Ble Pizza fra Pizzabakeren i kveld ble en Drømmen med Kjøttdeig Ekstra ost paprika og Rødløk 😀 1 1
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 17:52 Skrevet mandag kl 17:52 Det ble lørdagspizza i dag, siden jeg tapte avstemningen på lørdagen. 😻😻😻 1
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 15:10 Skrevet tirsdag kl 15:10 Samme pizza i dag pga. rester til overs. 😻 Må ha fisk snart, men måtte frigjøre plass i fryseren i dag.
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 11:08 Skrevet onsdag kl 11:08 Polske pølser gikk ut på dato i går. Pølse og speilegg til middag i dag 😻
Mannen med ljåen Skrevet torsdag kl 10:43 Skrevet torsdag kl 10:43 Smørstekt laks med shirataki-nudler, rømme og brokkoli 😻 2
Gouldfan Skrevet torsdag kl 19:00 Skrevet torsdag kl 19:00 Vi hadde Hamburgere og chips til middag idag, veldig god cheeseburger, men Strips chips er ikke jeg så glad i. Men godt totalt sett, med cola zero til. Kjøpte ferdige hamburger kjøtt av den store typen, og Chicago brød, cheddar og salat og tomat agurk med litt ketchup og dressing, og masse kvernet pepper på burgeren. 1 1
Salvesen. Skrevet torsdag kl 19:08 Skrevet torsdag kl 19:08 Dårlig med oppdateringer fra meg i der siste, er på reise etter reise. Men i dag ble det rumpe hjerte😅 1 2
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 10:48 Skrevet fredag kl 10:48 ChatGPT lærte meg å lage rømmegrøt med smetana, psyllium husk og mandelmel. Konsistens som bolledeig med litt skolelim, grei smak av vanilje. 1
frohmage Skrevet fredag kl 11:24 Skrevet fredag kl 11:24 Gouldfan skrev (16 timer siden): Strips chips er ikke jeg så glad i Usikker på om jeg veit helt hva det er, jeg. Regner du chips på f.eks McDonalds som strips?
Gouldfan Skrevet fredag kl 12:43 Skrevet fredag kl 12:43 (endret) frohmage skrev (1 time siden): Usikker på om jeg veit helt hva det er, jeg. Regner du chips på f.eks McDonalds som strips? Det er ganske tynne pommes frits, husker ikke om de hete potato strips, men tror det er navnet. Tror Mcdonalds er større.. Tror ikke det er samme butikk, men noe sånt.. Pommes strips 1kg ICA | Handla mat online från din lokala ICA-butik Endret fredag kl 12:46 av Gouldfan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå