xRun Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I dag ble det den andre halvdelen av kyllingfiléten jeg hadde her for nesten akkurat en måned siden, med et lite strøk Bens sursøt på filéten, og pommes frites. Denne gangen ble det tilberedt på rist i airfryer, forrige gang var det ovn og bordgrill. Kyllingen fikk ikke et like "stekt" preg utseendemessig i fryeren, men den var faktisk helt gjennomstekt og god. Note to self: Start steking av filéten 5 min før pommes i denne fryeren, så blir det kanskje ferdig samtidig. 1
Duriello Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden Må trene mot jul, så hjemmelaga risengrynsgrøt m/ spekemat og flatbrød. Spekemat - morr og tjelknøl. 👌 Bilde av tjelknøl, ikke eget, stjålet fra nettet.
Salvesen. Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Duriello skrev (9 minutter siden): Må trene mot jul, så hjemmelaga risengrynsgrøt m/ spekemat og flatbrød. Spekemat - morr og tjelknøl. 👌 Bilde av tjelknøl, ikke eget, stjålet fra nettet. Tjelknøl var nytt for meg, må prøves! Dette minner meg om når min far var i live. Da var det grøt og spekemat hver jul. Til glede for hele familien! Det var dog som oftest rømmegrøt om jeg ikke husker helt feil. Ikke min favoritt, men til den annledningen var det helt topp! Enjoy! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå