Duriello Skrevet fredag kl 18:46 Skrevet fredag kl 18:46 (endret) Sovna skrev (40 minutter siden): Kjenner deg igjen hvis vi ser deg på byen da kanskje..? Hvem vet? Men garantert ikke dersom du @Sovna.👌 Endret fredag kl 19:15 av Duriello 1
Jarmo Skrevet fredag kl 18:46 Skrevet fredag kl 18:46 Salvesen. skrev (32 minutter siden): Gyros med kylling delvis i fra datodisken i dag:) Måtte det skje, jeg og Salvesen er enige. 2
Sovna Skrevet fredag kl 19:32 Skrevet fredag kl 19:32 Duriello skrev (43 minutter siden): Hvem vet? Men garantert ikke dersom du @Sovna.👌 Oj.. Stemmer det gitt. Det er den kreative fredagen i dag. Føler meg bedre allerede.😀 1 1
Mannen med ljåen Skrevet fredag kl 19:45 Skrevet fredag kl 19:45 Mine favorittknekkebrød, med chorizo og ost. Grei reisemat. 2 1
Mannen med ljåen Skrevet lørdag kl 18:06 Skrevet lørdag kl 18:06 Hjemmelaget lørdagspizza med kjøttdeig og løk til fotballkampen. 🇳🇴 5-0 🇮🇱 3
Salvesen. Skrevet søndag kl 14:42 Skrevet søndag kl 14:42 Fiske glad kompis kom innom med hummer og krabbe i dag😍 servert med hvitløk smør 😍 1 4
Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 14:47 Skrevet søndag kl 14:47 Kyllingfilet, wok-grønnsaker og sweet chili sauce. Smakte utmerket. 3
Gouldfan Skrevet søndag kl 15:55 Skrevet søndag kl 15:55 Gratis mat fra havet imorgen, noen som vet hva som kokes? 4
Salvesen. Skrevet søndag kl 16:05 Skrevet søndag kl 16:05 Gouldfan skrev (10 minutter siden): Gratis mat fra havet imorgen, noen som vet hva som kokes? Ser ut som en rød krabbe 1
:utakt Skrevet søndag kl 16:34 Skrevet søndag kl 16:34 Rødbeter, poteter, gulrot og ørretfilet. Rømme ved siden til de som vil ha (jeg!). Spoiler 1 3
Gouldfan Skrevet søndag kl 16:54 Skrevet søndag kl 16:54 (endret) Salvesen. skrev (49 minutter siden): Ser ut som en rød krabbe Det er mange store Krabber 4-5 stk rett fra havet, poeng til deg. 😊 Endret søndag kl 16:55 av Gouldfan 1
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gouldfan skrev (19 timer siden): Gratis mat fra havet imorgen, noen som vet hva som kokes? Krabbe? 😀 1 1
Gouldfan Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Idag Hjemmelaget gravlaks, og hjemmelaget sur makrell, og krabbeklør og eggerøre og norsk stranda spekeskinke og potetsalat. 4
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Gouldfan skrev (8 minutter siden): Idag Hjemmelaget gravlaks, og hjemmelaget sur makrell, og krabbeklør og eggerøre og norsk stranda spekeskinke og potetsalat. Mye god mat i Sverige 😀 2
Duriello Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Kyllingfilet i form (kylling, gulrøtter, cherrytomater og vårløk, philadelphia-ost, vann, buljong og fløte) med basmatiris til. 1
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ny runde med ‘Gyros’ da jeg fant kebabkjøtt i datodisken i dag og jeg hadde rester i fra sist gyros middag. Ekstrem value:) 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Spaghetti pad thai. Nødlager-middag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå