Dragavon Skrevet i går, 14:27 Skrevet i går, 14:27 Dagens er paprika fylt med karbonadedeig (også frå datodisken) i tomatsaus. 4 1
Maskinfører Skrevet i går, 14:38 Skrevet i går, 14:38 Jarmo skrev (12 minutter siden): Dagens meny: Merkelig Meny 😀 1
Maskinfører Skrevet i går, 14:39 Skrevet i går, 14:39 Gouldfan skrev (På 10.4.2026 den 19.38): Da storkoser jeg og sønnen min med Amarone, Fanta til han og Tagliatelle og entrecote.. Erre snus der også? 😀
Maskinfører Skrevet i går, 14:41 Skrevet i går, 14:41 Mannen med ljåen skrev (På 12.4.2026 den 15.28): Hjemmelagde kjøttkaker på en koselig kafe på landet 😻 Mangler bare kålstuing 😻
Gouldfan Skrevet i går, 14:51 Skrevet i går, 14:51 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Erre snus der også? 😀 Beklager at jeg ikke er så flink til å ta bilder, ja det er jeg som snuser, skal prøve å slutte med det. Men det får bli et prosjekt senere. Idag skal vi ha helstekt kylling.. 2
Maskinfører Skrevet i går, 15:20 Skrevet i går, 15:20 Gouldfan skrev (28 minutter siden): Beklager at jeg ikke er så flink til å ta bilder, ja det er jeg som snuser, skal prøve å slutte med det. Men det får bli et prosjekt senere. Idag skal vi ha helstekt kylling.. Hehe snuser jeg også og gjort det i 22 år 😀 Helstekt kyllig er godt med ris til 😀 1
Maskinfører Skrevet i går, 15:21 Skrevet i går, 15:21 Maskinfører skrev (42 minutter siden): Merkelig Meny 😀 Hønsefri kasse aldri hørt om 😀
Duriello Skrevet i går, 15:25 Skrevet i går, 15:25 (endret) Her blir det spaghetti med kjøttsaus etterhvert. 😋 Endret i går, 17:22 av Duriello 3
Simen1 Skrevet i går, 15:34 Skrevet i går, 15:34 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Hønsefri kasse aldri hørt om 😀 Det minner meg forresten veldig om noe godt å spise.. 1
Mannen med ljåen Skrevet i går, 15:41 Skrevet i går, 15:41 En bagett fra en dagligvarebutikk ved togstasjonen. Taxi for buss for tog. 😡😡😡
vortex Skrevet i går, 18:06 Skrevet i går, 18:06 Kokt fussili pasta, tomat saus, sopp, grønne oliven, krydder 1
Maskinfører Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Simen1 skrev (3 timer siden): Det minner meg forresten veldig om noe godt å spise.. Det er digg 😀 joda det er en kasse 😀
Mannen med ljåen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Torskegryte med fløte i stedet for den vanlige kokosmelken pga. datovarer. Med sopp, to typer bønner, rester av tomatpure og pizzassaus og selvsagt red curry paste. 😻 Endret 6 timer siden av Mannen med ljåen 1
xRun Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden I dag ble det en såkalt Black Garlic Ytrefilét, dynket i min egen kryddersays, med pommes vsa. Dette er noe av det som var igjen etter planen for påsken, og det er fortsatt mer igjen. 1 1
Maskinfører Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Duriello skrev (På 14.4.2026 den 17.25): Her blir det spaghetti med kjøttsaus etterhvert. 😋 Skulle gjerne betalt 1 000,- for å spise akkurat den der 😀
Mannen med ljåen Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden (endret) Du kan nok lage den selv mye billigere, du legger igjen mye penger hos RA Pizza. Hvilken spaghetti kjøper folk? Alle butikkene har Sopps, Barilla og egne merker. Men de er ikke nødvendigvis best? Endret 3 minutter siden av Mannen med ljåen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå