Mannen med ljåen Skrevet søndag kl 17:12 Skrevet søndag kl 17:12 Pinnekjøtt på en kafé langs veien. Dyrt og liten porsjon. Men godt kjøtt. 1 2
Dragavon Skrevet søndag kl 17:12 Skrevet søndag kl 17:12 Eit stykke kokt kveite med poteter og gulerøtter. Garnityren er chorizo og sjalottløk som har surret i en blanding av melange og chilisaus mens poteten kokte. Eg synest det er knallgodt til kokt fisk 😋 4
Maskinfører Skrevet søndag kl 18:04 Skrevet søndag kl 18:04 Pizza 704 Mars med ekstra ost og ekstra kjøttboller med hvit og rød dressing 😀 3
Simen1 Skrevet søndag kl 21:54 Skrevet søndag kl 21:54 (endret) Finnbiff og potetstappe! Endret søndag kl 21:55 av Simen1 1 2
N-4K0 Skrevet søndag kl 22:49 Skrevet søndag kl 22:49 Dagens middag i regi av faren min og kjæresten hans var ribbe med poteter, saus, surkål og ertestuing, med kirsebærkompott, sviskekompott og vaniljesaus til dessert 😋 1 4
Mannen med ljåen Skrevet mandag kl 13:50 Skrevet mandag kl 13:50 Omelette du fromage, og den digre blikkboksen med fetaost er fremdeles spiselig. Osten ligger jo under vannflaten i lake. Servert på polsk proteinbrød, og med sterk pulverkaffe. 😻 3
Simen1 Skrevet mandag kl 14:37 Skrevet mandag kl 14:37 Restemiddag her med lørdagspizza og finnbiff. 3
Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 14:52 Skrevet tirsdag kl 14:52 Angus-burgeren fra Meny sin varmedisk. Utmerket kjøtt veier opp for at brødet er noe flatt og åpenbart har vært pakket i papir. 😻 Skikkelig god . 3
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:18 Skrevet tirsdag kl 17:18 I dag 40 sushi bet,,, å 4 bokser sushi bowl 1 3
:utakt Skrevet tirsdag kl 17:21 Skrevet tirsdag kl 17:21 Wraps med svinefilet og grønnsaker. Og pølser, av alle ting. Den ene fileten var sur, så jeg måtte finne noe annet i fryseren. Jeg må snart gi opp nærbutikken her. Det skjer altfor ofte at jeg kommer hjem med noe dårlige matvarer derfra. Synd. 3
xRun Skrevet tirsdag kl 17:58 Skrevet tirsdag kl 17:58 (endret) Andre halvdel av dette pizzastykket jeg begynte på i går: Endret tirsdag kl 17:59 av xRun 3
Mannen med ljåen Skrevet i går, 06:45 Skrevet i går, 06:45 Middag etter nattevakt på jobb. HHOSPV med sjokolademelk. Trenger ikke flere bilder av det, så jeg spiste den med en gang. 😻 2
Duriello Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Førjulstradisjon, nystekte kjøttkaker og spaghetti med en lett kraft laga på smør, buljong og litt vann. 🤤 1 1
Maskinfører Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Mannen med ljåen skrev (På 24.11.2025 den 14.50): Omelette du fromage, og den digre blikkboksen med fetaost er fremdeles spiselig. Osten ligger jo under vannflaten i lake. Servert på polsk proteinbrød, og med sterk pulverkaffe. 😻 Like sterk som pulverkaffen til Reodor Felgen 😀 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Degraderer herved morgenens HHOSPV til å ha vært frokost, ikke middag. Her er dagens middag: Koffeinfri Nescafe, og ikke veldig sterk til dette måltidet. 1 3
Maskinfører Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Mannen med ljåen skrev (5 minutter siden): Degraderer herved morgenens HHOSPV til å ha vært frokost, ikke middag. Her er dagens middag: Koffeinfri Nescafe, og ikke veldig sterk til dette måltidet. Blir mye fis ut av det der 😀 @Tussi 😀 så godt ut 😀 2
:utakt Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Pasta med kylling og kremet saus https://www.rema.no/oppskrifter/pasta/pasta-med-kylling-og-kremet-saus/ 2
Tussi Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Maskinfører skrev (1 time siden): Blir mye fis ut av det der 😀 @Tussi 😀 så godt ut 😀 Det der tør ikke jeg spise hvis jeg skal ut noe sted 😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå