Duriello Skrevet torsdag kl 18:13 Skrevet torsdag kl 18:13 (endret) Tjuvstarter på jula, ble medisterkaker m/ brun saus, ertestuing og poteter. 👌 Årets medisterkaker fra gilde var godkjent, men blir nok lokalt slakteri's utgave til jul i år og. 👍😉 Endret torsdag kl 18:36 av Duriello 3 3
Jarmo Skrevet torsdag kl 21:43 Skrevet torsdag kl 21:43 Duriello skrev (3 timer siden): Tjuvstarter på jula, ble medisterkaker m/ brun saus, ertestuing og poteter. 👌 Årets medisterkaker fra gilde var godkjent, men blir nok lokalt slakteri's utgave til jul i år og. 👍😉 Blir nok en full julemiddag her og, før den 24.12. Førstkommende tirsdag lutafisk-lag. 3
Duriello Skrevet torsdag kl 21:49 Skrevet torsdag kl 21:49 Jarmo skrev (4 minutter siden): Førstkommende tirsdag lutafisk-lag. Digg! Kos deg! 🤤 1 1
Mannen med ljåen Skrevet i går, 15:54 Skrevet i går, 15:54 Har gått tre dager uten polsk mat, så måtte innom den østeuropeiske matbutikken. Har kjøpt noen interessante pølseprodukter, men dagens middag ble polsk brød med polsk kyllingsalat fra datoavdelingen. Veldig godt. 1
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Mannen med ljåen skrev (20 minutter siden): Har gått tre dager uten polsk mat, så måtte innom den østeuropeiske matbutikken. Har kjøpt noen interessante pølseprodukter, men dagens middag ble polsk brød med polsk kyllingsalat fra datoavdelingen. Veldig godt. Bruker du denne ekomarket eller hva det heter? Har sett den har dukket opp i byen og tok meg en tur innom men kjente ikke igjen noe som helst så gikk ut igjen. Noen anbefalinger? 😛 1
Jarmo Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Biff Stroganoff med tilbehør. Nok til neste dag og. Pizza på søndag. 5
Mannen med ljåen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden EKO-market, ja. Se gjerne i frossen grønnsak-avdelingen etter borsch-grønnsakblanding. Eller på glass, som skal røres ut med vann. Lag borsch, ha oppi litt polsk kielbasa-pølse. Og ta en titt i nedsatt -hylla, kanskje inspireres du til å kjøpe noe du ikke har hørt om, så spør ChatGPT. Prøv også doktor-pølse, den minner om servelat. Lyst på noe søtt? Prøv halva. Som marsipan, men av sesamfrø, ikke mandler. 1 1 2
Gouldfan Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Dagens middag med Indrefilet diverse bakt potet og Bordeaux. 1 5
Simen1 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Laksekoteletter stekt i ovn, dandert med diverse krydder, mandelpotetstappe, rømme, agurk og sitron. 3
xRun Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Orientalsk gryte med karbonadedeig i dag. --- I morgen blir det min nye airfryer sin jomfrutur med en kvart grandis med ekstra topping bestående av noe kjøtt og ost. Den er ca. 50% tykkere enn en vanlig grandis uten ekstra topping. Når jeg steker dette i ovn pleier det å være ca. 225 grader i 16 minutter, så antar i utgangspunktet ca. 180 grader i ca. 15 minutter i airfryer, og så følge godt med siden det er første gang. Tips mottas med takk, om jeg er litt på villspor her. Ikke brukt airfryer selv før. 5
Dragavon Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Løst fyll oppå en pizza kan blåse veggimellom i en airfryer 🌬️ 1
xRun Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Du sier noe, kan bli interessant. Jeg tipper det ligger greit i en bris, men flytter på seg i en kuling. Da blir det airfryer-værmelding i morgen. 2
logaritmemannen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Lunsj, ikke middag, så håper det går greit. Skiver av ovnsbakt sellerirot toppet med stekt purre, syrlig smørsaus og rogn Endret 4 timer siden av logaritmemannen 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå