Mannen med ljåen Skrevet tirsdag kl 13:51 Skrevet tirsdag kl 13:51 Frityrstekt kylling med satay-saus. 😻 2 2
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 17:34 Skrevet tirsdag kl 17:34 Duriello skrev (4 timer siden): Lettsalta torsk m/bacon og gulrotstuing. ikke ofte jeg sikler til hvit fisk, men det der så helt sykt godt ut 😛 1 2
Simen1 Skrevet tirsdag kl 18:13 Skrevet tirsdag kl 18:13 Jeg ble inspirert og lage gulrotstuing, potet og .. hysekaker. 1 4
DukeNukem3d Skrevet tirsdag kl 18:24 Skrevet tirsdag kl 18:24 Den var god, jeg er dårlig på å få til fisk selv så tester ut når jeg ser noe nytt. 2 4
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 19:17 Skrevet tirsdag kl 19:17 Simen1 skrev (På 2.11.2025 den 18.53): Her blir det lørdagspizza i dag også! Søndagspizza ? 😀 2
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 14:58 Skrevet onsdag kl 14:58 Omelette du fromage igjen. Med fetaost. Det haster å spise opp den digre blikkboksen. 1 3
Krig og fred Skrevet onsdag kl 14:59 Skrevet onsdag kl 14:59 I dag ble det junk faktisk. Jeg har junka i dag. Chili Cheese Nuggets og rifla pommes frites. Første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Det var godt i akkurat 3 minutter, også angret jeg på at jeg ikke valgte noe sunnere 4 2
Simen1 Skrevet onsdag kl 15:30 Skrevet onsdag kl 15:30 Her blir det pasta carbonara. Ikke noe fancy eller spesielt, bare Toro sin saus, bacon, tagliatelle og parmesan/grana. 1 3
Duriello Skrevet onsdag kl 16:00 Skrevet onsdag kl 16:00 Speilegg m/bacon og ertestuing på brødskive. Lazy lazy. 2 3
Iterion Skrevet onsdag kl 16:05 Skrevet onsdag kl 16:05 Simen1 skrev (34 minutter siden): Her blir det pasta carbonara. Ikke noe fancy eller spesielt, bare Toro sin saus, bacon, tagliatelle og parmesan/grana. Lignende middag på meg idag, bare uten saus, og med erter og fettucini pasta 🙌 1 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 16:56 Skrevet onsdag kl 16:56 Duriello skrev (55 minutter siden): Speilegg m/bacon og ertestuing på brødskive. Lazy lazy. Ertestuing ja ikke kålstuing ? 😀 1 1
Duriello Skrevet onsdag kl 17:30 Skrevet onsdag kl 17:30 Maskinfører skrev (32 minutter siden): Ertestuing ja ikke kålstuing ? 😀 Ertestuing ja, er like glad i det som jeg er i kålstuing, men til sånt er det nok best med ertestuing.🥳 2
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:31 Skrevet onsdag kl 17:31 Duriello skrev (Akkurat nå): Ertestuing ja, er like glad i det som jeg er i kålstuing, men til sånt er det nok best med ertestuing.🥳 Du er det ja hehe 😀🥳 ja det er det 😀🥳 1
Salvesen. Skrevet onsdag kl 17:39 Skrevet onsdag kl 17:39 Prøvespising av lørdagens mat til innflytningsfest 😍 5
Duriello Skrevet onsdag kl 17:58 Skrevet onsdag kl 17:58 Salvesen. skrev (17 minutter siden): Prøvespising av lørdagens mat til innflytningsfest 😍 Der var det mye unødvendig "fjas", det holder lenge med de fine greiene helt til venstre.😉🤤🤤 1
Salvesen. Skrevet onsdag kl 18:00 Skrevet onsdag kl 18:00 Duriello skrev (1 minutt siden): Der var det mye unødvendig "fjas", det holder lenge med de fine greiene helt til venstre.😉🤤🤤 Hehe ikke uenig nødvendigvis men godt med noe å rense ganen med innimellom;) 1 1
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:05 Skrevet onsdag kl 18:05 Salvesen. skrev (26 minutter siden): Prøvespising av lørdagens mat til innflytningsfest 😍 Hva er detta ? Og hva er kjøttet ? 😀 1
Salvesen. Skrevet onsdag kl 18:10 Skrevet onsdag kl 18:10 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hva er detta ? Og hva er kjøttet ? 😀 Kjøttet er japansk høyrygg og blandings wagyu top blade(usikker på hva det er på norsk) fra Afrika. Tror det er 75% renrase eller noe slikt. tilbehør er spicy agurk salat, sushiris og en asiatisk spicy dipp sauce som ai foreslo😅 På lørdag skal vi ha entrecôte og ytrefilet i fra Japan også:) men det sparer jeg til gutta! 4
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:24 Skrevet onsdag kl 18:24 Salvesen. skrev (13 minutter siden): Kjøttet er japansk høyrygg og blandings wagyu top blade(usikker på hva det er på norsk) fra Afrika. Tror det er 75% renrase eller noe slikt. tilbehør er spicy agurk salat, sushiris og en asiatisk spicy dipp sauce som ai foreslo😅 På lørdag skal vi ha entrecôte og ytrefilet i fra Japan også:) men det sparer jeg til gutta! Japansk høyrygg ja ser veldig godt ut kos deg masse i helgen 😀🥳 2
xRun Skrevet onsdag kl 19:25 Skrevet onsdag kl 19:25 (endret) En liten wok i dag. Her er det marinert lammekjøtt fra datodisken som er finskjært og oppskjært og fryst i 50g porsjonsstørrelser (en slik brukt her), grønnsaker fra Norrek (2.5Kg "sekk" med Wokblanding), stekt i litt rapsolje, og en god spiseskje med Bens sursøt rørt inn på slutten. Servert med en liten dæsj kokt ris med en liten skvett Heinz, og litt krydder etter smak og behag. Endret i går, 08:17 av xRun Lagt til litt beskrivelse. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå