Gå til innhold

Dagens middag

*NORGE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag ble det junk faktisk. Jeg har junka i dag. Chili Cheese Nuggets og rifla pommes frites. Første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Det var godt i akkurat 3 minutter, også angret jeg på at jeg ikke valgte noe sunnere :hm:

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Simen1 skrev (34 minutter siden):

Her blir det pasta carbonara. Ikke noe fancy eller spesielt, bare Toro sin saus, bacon, tagliatelle og parmesan/grana.

Lignende middag på meg idag, bare uten saus, og med erter og fettucini pasta 🙌

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Maskinfører skrev (32 minutter siden):

Ertestuing ja ikke kålstuing ? 😀

Ertestuing ja, er like glad i det som jeg er i kålstuing, men til sånt er det nok best med ertestuing.🥳

• Hjerte 2
Skrevet
Duriello skrev (Akkurat nå):

Ertestuing ja, er like glad i det som jeg er i kålstuing, men til sånt er det nok best med ertestuing.🥳

Du er det ja hehe 😀🥳 ja det er det 😀🥳

• Hjerte 1
Skrevet
Salvesen. skrev (17 minutter siden):

Prøvespising av lørdagens mat til innflytningsfest 😍

IMG_2742.jpeg

Der var det mye unødvendig "fjas", det holder lenge med de fine greiene helt til venstre.😉🤤🤤 

• Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (1 minutt siden):

Der var det mye unødvendig "fjas", det holder lenge med de fine greiene helt til venstre.😉🤤🤤 

Hehe ikke uenig nødvendigvis men godt med noe å rense ganen med innimellom;)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Hva er detta ? Og hva er kjøttet ? 😀

Kjøttet er japansk høyrygg og blandings wagyu top blade(usikker på hva det er på norsk) fra Afrika. Tror det er 75% renrase eller noe slikt.

tilbehør er spicy agurk salat, sushiris og en asiatisk spicy dipp sauce som ai foreslo😅

På lørdag skal vi ha entrecôte og ytrefilet i fra Japan også:) men det sparer jeg til gutta!

• Hjerte 4
Skrevet
Salvesen. skrev (13 minutter siden):

Kjøttet er japansk høyrygg og blandings wagyu top blade(usikker på hva det er på norsk) fra Afrika. Tror det er 75% renrase eller noe slikt.

tilbehør er spicy agurk salat, sushiris og en asiatisk spicy dipp sauce som ai foreslo😅

På lørdag skal vi ha entrecôte og ytrefilet i fra Japan også:) men det sparer jeg til gutta!

Japansk høyrygg ja ser veldig godt ut kos deg masse i helgen 😀🥳

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

En liten wok i dag. :)
Her er det marinert lammekjøtt fra datodisken som er finskjært og oppskjært og fryst i 50g porsjonsstørrelser (en slik brukt her), grønnsaker fra Norrek (2.5Kg "sekk" med Wokblanding), stekt i litt rapsolje, og en god spiseskje med Bens sursøt rørt inn på slutten.
Servert med en liten dæsj kokt ris med en liten skvett Heinz, og litt krydder etter smak og behag.

image.jpeg.5065c0a57efc94d3475bbbff3bf4ba3b.jpeg

image.jpeg.44900219ad66548f9d76af56bfd717da.jpeg

Endret av xRun
Lagt til litt beskrivelse.
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...