Maskinfører Skrevet 25. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2023 Sovna skrev (2 minutter siden): Og hvis du skulle være så uheldig å brenne litt for mye på svoret😱, hva gjør du da? Tar frem høytrykk-spyleren? 🤣 Autogen er jeg så flink med at det er ikke noe problem sveiser rust på bil med sånt 😀 1 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Kun spaghetti og grønnsaker. Er sosialt utslitt så ble greit og enkelt. 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ribbe med poteter, brokkoli, gulrøtter og surkål + julebrus. 1 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Idag spiser vi ostesuffle laget på edamer, litt spekemat og tomater samt et (eller to) glass fyldig rødvin…… Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 Dampet fiskepudding med poteter og raspede gulerøtter. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2023 I dag har Cassidy Tvillingene spist Pølser og Pommes Frites til middag og vi har drukket Brus til.🌭🌭🌭🌭🍟🍟🍾🍾 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Det har blitt mye restemat og vil bli mye restemat denne uken. Her kastes ikke mat med mindre det blir for mye rester som ikke holder seg lenge nok. Endret 28. desember 2023 av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 On 12/26/2023 at 12:54 AM, Maskinfører said: Autogen er jeg så flink med at det er ikke noe problem sveiser rust på bil med sånt 😀 Å bruke blåselampe på svor lærte vi på kokkeskolen for titalls år siden. Det var kokkens hemmelige triks om svoren ikke ble som ønsket. Godt å se gode tradisjoner holdes i livet 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Theo343 skrev (3 timer siden): Å bruke blåselampe på svor lærte vi på kokkeskolen for titalls år siden. Det var kokkens hemmelige triks om svoren ikke ble som ønsket. Godt å se gode tradisjoner holdes i livet Ja det er jo det 😀 funker det også 😀 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg bruker varmepistol, funker bra det også! 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Salvesen. skrev (1 time siden): Jeg bruker varmepistol, funker bra det også! Ja Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 I dag har Cassidy Tvillingene spist Fish and Chips til middag, og vi har drukket Brus til.🐟🐟🍟🍟🍾🍾 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar Grønnsakssuppe https://kiwi.no/oppskrifter/vegetar/vegetargryte-med-rotgronnsaker-og-byggryn/ Det står "gryte" i oppskriften, men den ble såpass tynn at "suppe" er en riktigere beskrivelse. Godt var det, uansett. Spoiler 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Rapporter Del Skrevet 14. januar I dag har Cassidy Tvillingene hatt fleskepannekaker til middag, og vi har drukket vann til.🥞🥞🥓🥓💧💧 Lenke til kommentar
Maneto Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Shepherds Pie hadde vi ☺️ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar Hjemmelaget lasagne. Digg. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Rapporter Del Skrevet 17. januar I dag har Cassidy Tvillingene hatt kylling og ris til middag, og vi har drukket vann til.🍗🍗🍗🍗🍚🍚💧💧 1 Lenke til kommentar
Adobyen Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Jeg lager fårikål i dag, for jeg oppdaget en ubrukt pakke fårikål i fryseren. Nå lukter det veldig godt her, og jeg venter bare på at kålen skal bli skikkelig sønderkokt. Det er slik jeg liker den, og med jevning i sausen, eller suppen. Jeg har ganske mye vann oppi. Det er feil, sier noen, men jeg bryr meg ikke om regeltull for matlaging 😂 Jeg har også kokt noen poteter til. Sulten 🍽️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar I dag har Cassidy Tvillingene spist Hamburgere og Pommes Frites til middag, og vi har drukket Brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Rapporter Del Skrevet 19. januar Nettopp satt meg ned med hvitløksnadder og Villa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå