Gå til innhold

Danmark: 50 Megabit/sekund kabelbredbånd: 50 kroner i måneden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er norske bredbåndsselskapers unnskyldning for prisforskjellen? Høye fjell? :p

 

Nei, det er nok fordi mobilt bredbånd er så billig der nede.

 

Hva er Norges unnskyldning for å tillate diskriminering mot måter å bruke mobildata på, sannsynligvis kun for å hindre mobildata i å konkurrere direkte mot kabelbredbånd?

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Si for all del ikke noe om hvilken tilbyder det gjelder, og hvor i Danmark.

 

Egentlig samme det.  Såvel internett som mobiltelefoni ligger generelt sett på 1/3-del av norsk pris.  Der er bare langt større konkurranse i .dk og kanskje nemmere å bygge ut mht fiber, avstandende er ikke så store tross alt. 

Lenke til kommentar

Flytt til danmark da.

Problemet med danmark vanskeligere å få jobb og det er noe dyrere matvarer en norge.

Vil si sverige er vel bedre er på noen måter. Økomomien i danmark er vel ikke så trygg som norge.

 

Finner ikke prisen?

http://www.bredbaandsmatch.dk/bredbaand/hastighed/50-mbit/

 

men https://www.hiper.dk/

har veldig billig 1 gigabit linje.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Problemet med danmark vanskeligere å få jobb og det er noe dyrere matvarer en norge.

 

Skulle tro du aldri hadde vært i .dk.  Matvarer er veldig mye billigere i .dk.  Det eneste unntaket for reglen om at alt er billigere i .dk er strømmen. 

 

Min første pris-opplevelse da jeg flyttet til .no var å gå inn i en matvarebutikk der reklamerte med "vi gjør norge billigere" og betalte 3 gange dansk pris for melk...  og pizza fra et pizzaria var også minst 3 gange dyrere. 

Lenke til kommentar

Jo har vært der for nesten 10 år siden, valutaen er vesentlig høyere en sverige samme med prisene sist jeg var der.

Drar heller til sverige en danmark for å si det slik for handle. Men selvfølgelig kan det være forskjeller på vare til vare.

 

Det har ingenting med at det er særdeles enklere og kortere å reise til Sverige, enn å reise til Danmark?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...