Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Synes de svarte godt for seg. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 https://fiskeribladet.no/nyheter/?artikkel=61675 Fra artikkelen: Dette ligner på en dårlig spionroman og er nok «Gefundenes Fressen» eller skikkelig god mat for etterretningsvirksomhet. Hvis hun er involvert i iransk etterretning er det nok fest i hovedkvarteret i Iran, sier Ola Kaldager, etterretningsekspert og tidligere leder for Etterretningens avdeling E14. - Det er nesten sånn at du ler av det og det tyder på sterkt redusert vurderingsevne. Det er så banalt og naivt, men samtidig er det alvorlig. PST må ha dette under oppsikt, ellers gjør de ikke jobben sin, mener Kaldager. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Ekstremt lite troverdig på Dagsnytt 18, hahaha. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Jeg synes dette var en veldig interessant og god kommentar rundt Sandbergs reise og Letnes mulige rolle: https://www.dagbladet.no/kultur/per-den-persiske-flyktningen-og-presteregimet/70064556 Intervjuet med de to tiltalte personene på Dagsnytt18 viste at denne kommentaren har flere antagelser som ikke stemmer. 1 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Intervjuet med de to tiltalte personene på Dagsnytt18 viste at denne kommentaren har flere antagelser som ikke stemmer. Her må du nesten konkretisere? 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Dette ligner på en dårlig spionroman det er i så fall media og øvrige hylekor som skaper spionromanen. minst halvparten av alle påstander som slenges rundt i media er jo bare tøv og overdrivelser. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Intervjuet med de to tiltalte personene på Dagsnytt18 viste at denne kommentaren har flere antagelser som ikke stemmer. Så klart? Synes likevel den var veldig interessant, og hun kommer med gode poenger. Intervjuet med Letnes og Sandberg gjorde vel ingen forskjell? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. august 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Her må du nesten konkretisere? For eksempel at hun ikke brukte sjal og at de bodde sammen på hotell. Man er faktisk ikke nødt til å gjøre slik som disse svenske "feministene" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Her må du nesten konkretisere? jeg kan legge til at de badet sammen, noe som ikke skulle være mulig, ifølge exsil-iranske røster. Påstanden om at de bor sammen i regjeringens bolig var også feil. (hun er forøvrig tannlegeassistent av yrke, jobber på klinikk i Oslo, og forsørger seg sjøl og har egen leilighet) Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) For eksempel at hun ikke brukte sjal og at de bodde sammen på hotell. Nå orker ikke jeg å gå gjennom deres insta eller hvor de nå postet, men det ligger da flere bilder ute av dem hvor hun ikke bruker sjal fra denne turen? Det mest brukte bildet i media (foran en sjø og uten sjal) er vel fra Iran-turen? Og hva i alle dager har svenske feminister med dette å gjøre? Endret 3. august 2018 av Zork 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 jeg kan legge til at de badet sammen, noe som ikke skulle være mulig, ifølge exsil-iranske røster. Påstanden om at de bor sammen i regjeringens bolig var også feil. (hun er forøvrig tannlegeassistent av yrke, jobber på klinikk i Oslo, og forsørger seg sjøl og har egen leilighet) Jeg finner ingenting om bading i den nevnte kommentaren fra Dagbladet? Og Sandbergs "nei vi bor ikke sammen der, men nå som dere sier vi gjør det så kommer vi til å gjøre det" bør vel selv Sandberg-fans se gjennom? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Nå orker ikke jeg å gå gjennom deres insta eller hvor de nå postet, men det ligger da flere bilder ute av dem hvor hun ikke bruker sjal fra denne turen? hvis du gjør deg bryet med å høre innslaget i Dagsnytt 18 så fremkommer enkel forklaring på hvorfor jun ikke har sjal på alle bilder. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 hvis du gjør deg bryet med å høre innslaget i Dagsnytt 18 så fremkommer enkel forklaring på hvorfor jun ikke har sjal på alle bilder. Jeg hørte innslaget, men bet meg ikke merke i det. Siden du har kontrollen så er det vel langt enklere om du nevner det istedenfor å bruke et ekstra innlegg på å be meg høre gjennom alt igjen? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Jeg finner ingenting om bading i den nevnte kommentaren fra Dagbladet? igjen, hør på Dagsnytt 18 innslaget Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) igjen, hør på Dagsnytt 18 innslaget Hvorfor det? Innlegget vi debatterer går konkret på kommentaren i Dagbladet. Om denne ikke nevner bading, så virker det noe meningsløst å hevde at en badings-kommentar derfra blir tilbakebevist i D18? Den biten fikk jeg forøvrig med meg - de badet sammen, men hun noe tildekket. Hva har det med dagblad-kommentaren å gjøre? Endret 3. august 2018 av Zork Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 Synd hun har fått trusler. Det er alltid noen jævla kukgjøker som går for langt. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Hvorfor det? vel, ombestemmer du deg så må du scrolle et stykke ned på siden for å høre hele innslaget (den første videon er bare en sekvens) https://www.nrk.no/norge/sandberg-og-kjaeresten-bahareh-letnes-snakker-ut_-_-jeg-har-fatt-dodstrusler-1.14152233 Endret 3. august 2018 av Mr.M Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 (endret) Kvinner i Iran har lover som regulerer hvordan de kan oppføre seg/kle seg osv. Her kommer noen av dem (i artikkelen nedenfor): https://www.frontpagemag.com/fpm/264622/45-weird-bans-women-iran-dr-majid-rafizadeh Det er nok en grunn til at regimet har tillatt at dette "vakre paret" har fått gjøre unntak fra disse reglene. Letnes er altså iransk statsborger og i henhold til iranske lover pålagt å følge disse reglene. Rent generelt er det også regler for hvordan par oppfører seg i utenomekteskapelige forhold, hvordan forhold mellom muslimer og ikke-muslimer skal være og så videre. Igjen: Letnes har fått unntak fra alle disse. Endret 3. august 2018 av Sandy Koufax 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2018 Rapporter Del Skrevet 3. august 2018 for noe tøv You, Sir, are thoroughly unconvincing. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå