Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Silva scorer i dag, ja... Og jeg som regnet med han sto i fare for å ikke starte engang.

 

Kom igjen nå, Sterling.

 

Æsj. Motstanderen min får Keane inn fra benken og startet med Doherty i en firebackslinje(!) og kommer til å dra fra fordi Sterling/Wilson/Arne ikke putter og Trips gikk av med ett poeng.

 

Takk gud for at Mane ikke fikk poeng.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Trenger litt råd. Har følgende lag:

 

GKP: Patrício (V) (Hart)
DEF: Steve Cook, Alonso, Alexander-Arnold, Trippier (Doherty)
MID: Maddison, Mané, Martial (Højbjerg) (Puncheon)
FWD: Mitrovic, Kane ©, Lacazette

 

Administrerer laget for faderen som bare trenger å havne midt på jobbtabellen for å kunne ha litt bragging rights :p Har 2.3m £ til overs. Klarte meg egentlig greit første måneden eller to, men har slitt med veldig dårlig poengfangst siste måneden.

 

Formsvikten til Mané, hadde ikke peng til Hazard da han var i støtet. Er også vanskelig med City spillerne (er jo lett å vite hvem man skal ta inn, men når er jo det store spm med all den roteringen til Pep).

 

Er nå usikker på hva jeg skal gjøre. Tanken er å droppe Alexander Arnold og Cook, erstatte med to billige stoppere og gå over til trebackslinje med Alonso, Trippier og Doherty.

 

Madison har vært dårlig poengplukker. Ryker nok, for hvem? Martial ble byttet inn nylig og er god value for money so far, på tross av prinsippet mitt om å ikke ha noen Utd spillere på laget :p Er det noen gode midfielders jeg bør ta inn? Vurderer nemlig å gå over til 3 - 5 -2, evt 3 - 4 -3.

 

Vurderer å skrote egentlig både Lacazette og Mitrovic, da til fordel for Wilson og en til. Evt gå for 2 spisser (Kane og Wilson) og kunne ha en sabla god midfielder (mangler vel 1m til Salah, men kan vel tidvis da ha Hazard - Sterling f eks om jeg ofrer Lacazette). Tips?

Lenke til kommentar

Trenger litt råd. Har følgende lag:

 

GKP: Patrício (V) (Hart)

DEF: Steve Cook, Alonso, Alexander-Arnold, Trippier (Doherty)

MID: Maddison, Mané, Martial (Højbjerg) (Puncheon)

FWD: Mitrovic, Kane ©, Lacazette

 

Her er mitt forslag:

Her trenger man en skjønnhetsoperasjon. 

GKP: OK

DEF: COOK+Tripper (skadet) swop Lindelof(4.8)+Yedlin(4.5). Spill Alonso, TAA og X. Så tenker du at jeg kødder når jeg foreslår united og newcastle forsvarere, men jeg tror trenden er på vei til å snu i dems favør.

MID: Maddison+Puncheon(spiller ikke) swop prøv å få inn Sterling Spill X, Mane, Martial og Sterling

FWD: Mitrovic (få det bort) swop Jimenez(5.8) Spill Jimenez, Lacazette, og Kane

 

Framover kan du putte kaptein på Sterling set and forget fram til jul og vise-kaptein på en av spissene. GLHF

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...