Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ondt i sjelen akkurat nå. Bytta ut Hazard pga. to prisendringer på kort tid og uvisst skadebilde. Byttet han ut prisendring natt til i dag. Dette ble en dominoeffekt som gjorde til at jeg bytte ut Hart, Barkley og Hazard til Kepa, Camarasa og Sterling. Hvis ikke begge spiller kommer iallefall den ene til å spille og strengt tatt kommer de til å herje mot et svakere Fulham forsvar. Jeg kommer til å tenke at jeg gjort noe dumt uansett. På en annen side så har Barkley ikke spilt siden jeg tok han inn i laget og ha en spiller til 6 mill på benk er ikke hensiktsmessig. Og det ser ut som man kan ikke gå uten å ha Sterling i laget sitt i år...

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Har ondt i sjelen akkurat nå. Bytta ut Hazard pga. to prisendringer på kort tid og uvisst skadebilde. Byttet han ut prisendring natt til i dag. Dette ble en dominoeffekt som gjorde til at jeg bytte ut Hart, Barkley og Hazard til Kepa, Camarasa og Sterling. Hvis ikke begge spiller kommer iallefall den ene til å spille og strengt tatt kommer de til å herje mot et svakere Fulham forsvar. Jeg kommer til å tenke at jeg gjort noe dumt uansett. På en annen side så har Barkley ikke spilt siden jeg tok han inn i laget og ha en spiller til 6 mill på benk er ikke hensiktsmessig. Og det ser ut som man kan ikke gå uten å ha Sterling i laget sitt i år...

alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist. Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist.

pluss CL. Kan få info av å se hvem som spiller å ikke.
Lenke til kommentar

alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist.

Fordelen nå er at jeg har flere som er over han i pris, ergo uten å bytte ut hele laget for å få inn Hazard igjen (når han begynner å prestere igjen) Akkurat nå var han den som presterte dårligst i laget mitt på de 5 siste kampene.

Endret av #Wengerout
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...