Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Ingen anelse om hvem jeg skal bruke som kaptein denne runden... Vurderer nesten å hente Kane (fordi jeg tror han spiller mest gjennom jula av han, Kun og Abe).

Hvorfor ikke Sterling? City kommer til å valse over Watford og plassen hans er ikke åpen for rotasjon.. eller Wilson som skal til byst mot Huddersfield som har sluppet inn 24 mål. Aurna mot Cardiff som har sluppet inn 27 mål. Hazard på straffer og målpoeng mot Wolverhampton, herregud du har jo flere! :D

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen anelse om hvem jeg skal bruke som kaptein denne runden... Vurderer nesten å hente Kane (fordi jeg tror han spiller mest gjennom jula av han, Kun og Abe).

 

Vi har så godt som identisk lag. I stedet for Alexander-Arnold har jeg Robertson, i stedet for Digne har jeg Peltier, og i stedet for Benett har jeg Suttner. Så, ja, du kan si at forsvaret mitt er ganske krem, hehe.. :( 

 

Jeg kjørte i alle fall Aguero og Robertson -> Kane (C, tenker jeg) og Alexander-Arnold. 

Lenke til kommentar

Fy faen. De to jeg kniver med har Aguero(Wilson vc) og Kane (byttet med Aguero denne runden) som kaptein. Jeg har Sterling... Bytta ut Aguero med Abe selv, og har han som vc. Dette kan bli stygt om Sterling får 1 minutt på tampen...

Har Sterling som C og Sane som VC. Nå må ikke Sterling komme inn nei :p

 

Edit. Laporte inn for Jesus og alle 3 byttene brukt. Hallelluja!

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Han kommer nok inn om de ikke får mål.

 

Trippier er tilbake. Ser veldig bra ut i dag. Southampton er ikke bra dog. Kanskje jeg får prøve få ham inn nå som Arne uansett må dra. 

 

Eriksen har vel forøvrig målpoeng i samtlige kamper han har spilt fra start etter skaden nå...

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

"Så skal det jo stå 2-3!! Men de Gea redder mesterlig på Aubameyangs avslutning fra kloss hold!!!"

 

Fy faen. Den ræva sesongen og så er han den første keeperen på 13 forsøk som redder et skudd fra Auba..

 

Og igjen...

 

"de Gea i full strekk! Aubameyang sikter mot lengste hjørne, men United-keeperen er med på den!!!"

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...