Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satser på å sette Mendy på benken. Så kan Bennett for Wolves gjøre jobben. Med 2 free transfers neste runde kan jeg gjøre Mendy til Alonso gratis. Gamblet på å selge Alonso, så jeg kunne gjøre Maddison til Mane. Men nå som Mendy er ute, ser jeg ingen forsvarsspiller som er bedre erstatter en Alonso.

 

Hvordan ser andre folks lag ut etter den internasjonale uka?

Lenke til kommentar

Jeg og det som nå er min hovedmotstander i pengeligaen har begge Hazard og Aguero. Han har Mane og jeg har Sterling. Vi har stort sett hatt Aguero som kapteiner begge to, men usikker på hva han velger denne gang.

 

Vurderer en cheeky ©Richarlison. Men Cardiff har tydeligvis en greie med å la midtbanespillere score, så Sigurdsson hadde nok vært bedre. Kanskje både Rich og Tosun får spille hjemme mot Cardiff?

Lenke til kommentar

Jeg og det som nå er min hovedmotstander i pengeligaen har begge Hazard og Aguero. Han har Mane og jeg har Sterling. Vi har stort sett hatt Aguero som kapteiner begge to, men usikker på hva han velger denne gang.

Vurderer en cheeky ©Richarlison. Men Cardiff har tydeligvis en greie med å la midtbanespillere score, så Sigurdsson hadde nok vært bedre. Kanskje både Rich og Tosun får spille hjemme mot Cardiff?

Har Richarlison selv. Litt usikker på Mane. Han gikk av banen for Senegal å gråt, pga buing. Behøver ikke bety han spiller en dårlig kamp da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...