Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt foreløpige lag. Veldig usikker på om det er lurt å utelate Arsenal og Chelsea helt. Veldig usikker på keeper (hadde McCarthy inntil i går), men ønsker å ha med en United-forsvarer (hvem spiller???!)

 

De Gea MUN

Doherty WOL

Meny MCI

Alexander-Arnold LIV

Jota WOL

Salah LIV

Pereyra WAT

Bernardo Silva MCI

Aguero MCI

King BOU

Firmino LIV

 

Fabianski WHU

Daniels BOU

Wan-Bissaka CRY

Hudson-Odor CHE

Lenke til kommentar

men ønsker å ha med en United-forsvarer (hvem spiller???!)

 

Shaw og Darmian er de eneste tilgjengelige backene United har til i kveld. Skal jeg tippe blir rekka:

 

Darmian - Bailly - Smalling - Shaw

 

Lindelöf kan også starte, var god i pre season. Jones kutta ferien et par dager, men lite trolig at han er klar for start.

Lenke til kommentar

heh, har som vanlig gjort om laget 10 ganger siste døgnet, men har klart å lure inn Aguero, Salah og Aubameyang uten at resten av laget er helt håpløst.  Er en del spillere jeg har lyst  på men må nesten vente noen runder å la start 11ere få satt seg.  

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Men verken Shaw eller Darmian er bankers om et par runder.

 

Nettopp. Darmian er Uniteds svakeste ledd, og han har knapt gjort noe offensivt siden han kom til klubben. Ville aldri hatt han på FPL. Luke Shaw? Han kan klare å spille seg inn i laget ettersom Young ikke er så young lenger, men aldri i livet om han er FPL-materiale. 

 

Kjør på med van Aanholt eller noe i stedet. Ville holdt meg unna United-forsvaret før laget setter seg og spillerne er tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...