Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7nm EUV vil jeg tippe, ettersom det er en bedre prosess for høy ytelse.

 

Spørsmålet blir vel heller hvordan Nvidia skal øke ytelsen, om de bare krymper nåværende 2080 Ti ned til 7nm vil den fortsatt havne i området 400-500 mm^2, som er veldig stort.

gevinsten blir nok ganske sammenlignbar eller litt mindre enn med vega 64 > radeon 7, typisk 20-25% kjappere. Spent på hva Nvidia tenker videre. Mye av hoppet fra Maxwell til Pascal lå i langt høyete klokkehastighet. GDDR6 bidra til mye av forskjellen mellom pascal og Turing.
Lenke til kommentar

RX5700XT CLD 8GO til Asrock, hva skjer med det da? Denne ventingen tærer på merker jeg. Ikke har de (Elkjop/Komplett) det 2070 Super som lagervare jeg har fokus på som alternativ før langt uti august.

 

 

AMD-baserte tredjepartskjølerutgaven, som man ikke vet om kommer til å selges her på berget en gang..DUALFANDESIGN-Radeon%20RX%205700%20XT%20

 

Endret av G
Lenke til kommentar

RX5700XT CLD 8GO til Asrock, hva skjer med det da? Denne ventingen tærer på merker jeg. Ikke har de (Elkjop/Komplett) det 2070 Super som lagervare jeg har fokus på som alternativ før langt uti august.

 

 

AMD-baserte tredjepartskjølerutgaven, som man ikke vet om kommer til å selges her på berget en gang..DUALFANDESIGN-Radeon%20RX%205700%20XT%20

 

 

Ut fra avataren din ville jeg trodd du var mer i markedet for en slik:

 

70abf5f2gy1g5l44ahjnxj23402c0b2a.jpg

 

;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Veldig spent på det selv - ser det ligger flere til rundt 5.000,- på finn.no, men få som er villig til å gå ned på pris.

 

Klarer virkelig ikke å bestemme meg for 1080ti brukt vs custom 5700 XT ila måneden vs 2070 Super. Hvilket 2070 S er det som anbefales forresten?

Lenke til kommentar

Jeg solgte 1080ti for 4500kr da jeg fikk 2080ti, of det er Lenge siden :p

 

Hadde aldri kjøpt 10serie gpu nå siden de er stein gamle. 20 serie har fordel med dx12 og bedre driversupport lengre.

 

Isåfall burde det ga vært særdeles billig. Mindre enn 3000kr.

 

Ville heller hatt amd 5700xt enn 1080ti i dag.

Endret av Nizzen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg solgte 1080ti for 4500kr da jeg fikk 2080ti, of det er Lenge siden :p

 

Hadde aldri kjøpt 10serie gpu nå siden de er stein gamle. 20 serie har fordel med dx12 og bedre driversupport lengre.

 

Isåfall burde det ga vært særdeles billig. Mindre enn 3000kr.

 

Ville heller hatt amd 5700xt enn 1080ti i dag.

 

Ok...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...