Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd ulike sli bruer? Har du forsøkt å avinstallere drivere vba DDU og reinstallere? Har du aktivert sli i NVIDIA kontrollpanel? Har du sjekka at begge kortene fungerer separat? Støtter HK Sli egentlig? B360 ..

 

Ja har prøvd ulike bruer.

 

Ja har installert nye drivere.

 

SLI Vises ikke i NVIDIA kontrollpanelet. (Se selv https://i.imgur.com/NImBQgD.png)

 

Ja begge kortene fungerer separat.

 

Usikker angående HK.

Lenke til kommentar

Ja har prøvd ulike bruer.

 

Ja har installert nye drivere.

 

SLI Vises ikke i NVIDIA kontrollpanelet. (Se selv https://i.imgur.com/NImBQgD.png)

 

Ja begge kortene fungerer separat.

 

Usikker angående HK.

B360 støtter ikke splitting av PCIe-sig slet fra CPU til GPU til x8/x8, følgelig er det ingen hovedkort med det brikkesettet som støtter SLI.

 

Du må opp på Z370 eller Z390 for det

Lenke til kommentar

Pokker, klarer ikke å bestemme meg for ny grafikk enda. Begge leire både AMD og nVidia er trege med å gi ut enkelte tredjepartskjølede bygg av grafikkort. Et av merkene jeg har hatt et øye for i fra Nvidia-leiren kommer med notoriske utsettelser på leveringstider, hvem nå i kjeden av mange ledd dette måtte skyldes.

 

Oppdatering 22. august 2019:

Blir faen meg bare verre og verre med det ene merket jeg har et øye åpent for. 6 ytterligere dager smørt på nå i dag hos en av webshop'ene.

Endret av G
Lenke til kommentar

Leveres uten fremtidsdrivere ... Hehe, dagens. Hvis det eksisterer og kan leveres, er det da fremtiden?

min vinkel perspektiv , kjøpte en laptop på internett i norge , den ble levert uten driver

cder kun en lomme internt på hardisken med backup , det er litt håpløst når en er nerd

med totalcommander nykker.

Lenke til kommentar

En CD har ingen verdi lenger. For det første er CD Rommen død. For det andre kommer det nye drivere ofte, spesielt på skjermkort f.eks. drivere lastes ned online, og der har vi gjort lenge nå. Hvis alt skulle blitt levert sammen med maskinen, hvorfor følger ikke da oppdateringene til Windows med også? Og hvis det allerede finnes nye drivere og oppdateringer, hvorfor følger de bare med og er ikke bare installert?

 

Det du spør etter er ikke logisk. :)

Lenke til kommentar

Men, han hadde et lite poeng denne fyrstikkeske, da han påpeker at hardware kan bli så gammel at det ikke kommer oppdatert driver til det lengre. F.eks. med nevnte nVidia-driver så kan eldre grafikkort bli tatt vekk fra støtten i de nyeste driverpakkene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp. Man skal ikke alltid ha siste versjon,men man får tak i det meste uansett. Har agp skjermkort fra nittitallet i drift og fant win98se drivere hos NVIDIA. :)

 

Og det er mulig jeg misforstår fyrstikkeske. Det er ikke fremtidige drivere han mener, det er lokale kopier av drivere. Det kan man jo bare lage selv, og hvis man ønsker å brenne det ut så gjør det også. Grunnen til at det følger med mindre og mindre ved kjøp av hardware er vel så enkelt som at det skal kuttes kostnader på bunnlinja.

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

når en formaterer en pc så må en legge inn grafikk , sound blaster, wifi drivere

 

Det vet alle her inne :)

I disse tider så laster folk ned alt fra nettet. Selv husker jeg tilbake til tiden man kjøpte PC blader som hadde med disketter der det lå drivere og andre oppdateringer på. Så kom CD'er :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...