Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God info  :thumbup:

 

Kan legge til, at med FreeSync aktivert så spiller det ingen rolle om fps detter ned til 70-80, det er så å si laggfritt. Det fungerer helt konge!

 

Da slipper jeg å tenke på å kjøpe gsync skjerm, for dette fungerer som bare f :D

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir trolig å gå for en av de billigste 2060, og i den anledning lurer jeg på om  Zotac eller MSI er tingen? 

 

https://www.komplett.no/product/1120378/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-2060-amp#

 

https://www.komplett.no/product/1120612/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/msi-geforce-rtx-2060-ventus#

Endret av Fjelldal83
Lenke til kommentar

Da var en stk MSI RTX 2060 Ventus OC bestilt :) Støymessig tror jeg de fleste skjermkort i dag vil være en stor forbedring i forhold til R9 290. 

Det har du helt rett i :)

 

Men når man først skal handle så vil hvertfall jeg kjøpe de mest støysvake korta :)

 

Nå sitter jeg selv på første generasjon Titan og dette er såkalt blower kort. Helt forferdelig lyd på det når vifta spinner opp.

 

Lenke til kommentar

Andre som sliter med å aktivere freesync på 417.71. 

 

Bruker DP 1.2 og har aktivert freesync på monitoren, men innstillingen "monitor technology" hvor man kan skal skru på g-sync i nVidia kontrollpanel mangler. Noen som har peiling her? Noe jeg muligens har glemt?

 

Du har windows 10 regner jeg med?

 

Legger ved et bilde av hvordan det ser ut hos meg, det eneste jeg måtte gjøre var å huke av den boksen under "Display specific settings"

 

 

 

post-49079-0-30286200-1547664472_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...