Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Ultimate tilbehøret til 2080ti:

 

Lenovo Legion Y27gq - 240 Hz / 2560x1440 G-Sync  :dribble: 

 

 

 

Spectacular visuals for extreme gaming with a 240Hz refresh rate and advanced @nvidiaG-SYNC HDR technology. #LenovoCES

 

The Lenovo Legion Y27gq-25 combines the extreme refresh rate of 240Hz, the fastest response time of 0.5ms, and the

advanced NVIDIA ®️ G-SYNC™ R3 technology for an insanely fast and smooth gaming experience. Minimized screen tearing,

display stutter, and input lag allow you to enjoy distraction-free gaming. With enhanced responsiveness and reduced motion

blur you can take full advantage of the crucial split-seconds during fast-paced gaming sessions.

 

 

Kommer ca i April og vil koste 999$ Altså ca 11000kr her i Norge.

 

 

Dog Vil heller ha 3440x1440 @ 200hz :p

Må nog ha ett extra 2080Ti om man skall ha lite eyecandy på den där i 240fps. Då blev skärmen plötsligt ganska dyr. Blir inte bandbredden precis på gränsen för DP 1.4?

Man tappar i alla fall tydligtvis andan av ljudet som kommer ur foten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nog ha ett extra 2080Ti om man skall ha lite eyecandy på den där i 240fps. Då blev skärmen plötsligt ganska dyr. Blir inte bandbredden precis på gränsen för DP 1.4?

Man tappar i alla fall tydligtvis andan av ljudet som kommer ur foten.

Nytter iallefall ikkje å ha Amd cpu :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg er litt treg nå, men jeg fikk aldri kode til Battlefield V når jeg kjøpte RTX kort. Hvor får man denne koden og får lastet ned spillet?

Ta kontakt med dem du kjøpte det av, om du var innafor perioden "vucheren" gjaldt :)

 

Fra komplett.no får man kodene på mail

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Jeg prøvde jo dette med Elkjøp siden kortet var innafor mtp tidsfrist, men makan til ubrukelig system de har. Det eneste man kan kontakte dem på var på chat og den var utilgjengelig alle gangene jeg prøvde, dvs omlag fire ganger. Ikke noe stort tap for min del i grunn.

Lenke til kommentar

Poenget er at de fleste ville sett forskjellen om de ikke viste hva Raytracing er. !! mao: blir litt som gimmick.

Er vel samme som kjerringa ikkje ser forskjell på 60 hz og 144hz i windows eller spill. Ho bryr seg katta om data generelt :p

 

 

Det betyr ikkje at det Ikkje er veldig stor forskjell!

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

TLDW: 2 av dem visste hva de skulle se etter, men var likevel i tvil. Tredje mann oppdaget bug'en med screen space reflections i akkurat dette spillet, og trodde dermed at non RT var med RT, bare bugget. Og "Skreech" selv feilet i den ene testen, han klarte ikke peke ut hva som var RT og ikke...

 

Ikke akkurat veldig vitenskapelig korrekt gjennomført test. :p Men nå trengte den jo heller ikke være det. Faktum er at om Ray Tracing hadde vært 1/10 så kult som Jensen Huang vil ha deg til å tro, så hadde det ikke vært mulig å lage en slik video som UFD gutta gjorde her, overhodet. Vel, mulig selvsagt, men de hadde sett bra dumme ut.

 

For i henhold til Jensen skal man kunne sette seg ned foran en skjerm med et RT spill på, og bare si; "WOW, aldri har jeg sett så bra grafikk før!". I stedet går det til og med an å lage en troverdig video der man spør; "Kan man se forskjell?"...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TLDW: 2 av dem visste hva de skulle se etter, men var likevel i tvil. Tredje mann oppdaget bug'en med screen space reflections i akkurat dette spillet, og trodde dermed at non RT var med RT, bare bugget. Og "Skreech" selv feilet i den ene testen, han klarte ikke peke ut hva som var RT og ikke...

 

Ikke akkurat veldig vitenskapelig korrekt gjennomført test. :p Men nå trengte den jo heller ikke være det. Faktum er at om Ray Tracing hadde vært 1/10 så kult som Jensen Huang vil ha deg til å tro, så hadde det ikke vært mulig å lage en slik video som UFD gutta gjorde her, overhodet. Vel, mulig selvsagt, men de hadde sett bra dumme ut.

 

For i henhold til Jensen skal man kunne sette seg ned foran en skjerm med et RT spill på, og bare si; "WOW, aldri har jeg sett så bra grafikk før!". I stedet går det til og med an å lage en troverdig video der man spør; "Kan man se forskjell?"...

Nettopp, man må altså se eller høre om hva Raytracing er for å forstå. Av de som ikke gjør det vil ikke merke noenting.

Dyr gimmick :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...