Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarer meg selv tilfelle noen andre skulle lure.

Det er ikke samme PCB, FE har strøm ut bak, asus har de på siden. Så foreløpig kun FE som EK har vannblokk til

 

Har lyst å handle asuskortet, men kjedelig å gamble på at det kommer en kompatibel vannblokk

 

Oppdaterer her igjen jeg.

 

Fant bilde av PCB hos guru3d og snakka med EK.

 

Viser seg at asus bruker en lettere modda utgave (nvlink er fjernet f.eks) av sitt 2080 PCB som er likt som 2080FE igjen (i følge EK).

 

Så dette asus 2070 turbo kortet som elkjøp selger for 4500,- støtter 2080 vannblokka.

 

Så da ble det handel :)

 

Har ingen store overklokkingsplaner så at jeg ikke får en sortert utgave av chippen går fint for min del. Vannkjøler for støyen sin del :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en update på 2070-kortet (Asus Turbo) fra Elkjøp. De har gått fra å ha bekreftet dato, til å plutselig ikke vite når de får det inn. "Bekreftet dato" har blitt borte (og man kan fortsatt kjøpe det), men de vet altså ingenting om når de får det inn. Litt irriterende da det sto "bekreftet dato 25.10" seneste i går (har vel blitt oppdatert nå mandag morgen). 

Lenke til kommentar

Enda en update på 2070-kortet (Asus Turbo) fra Elkjøp. De har gått fra å ha bekreftet dato, til å plutselig ikke vite når de får det inn. "Bekreftet dato" har blitt borte (og man kan fortsatt kjøpe det), men de vet altså ingenting om når de får det inn. Litt irriterende da det sto "bekreftet dato 25.10" seneste i går (har vel blitt oppdatert nå mandag morgen). 

 

Jeg handla mitt i dag og fikk etter å ha snakka med Marte hos Elkjøp bekrefta at det var på lager og ble sendt ila et par dager  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg handla mitt i dag og fikk etter å ha snakka med Marte hos Elkjøp bekrefta at det var på lager og ble sendt ila et par dager  :hmm:

Hmm, så rart? Jeg bestilte mitt torsdag i forrige uke....

 

Edit: Har en annen kundebehandler på chat - la oss se hva han sier!

 

Edit 2: Etter sinnsykt mye om og men fikk jeg dette til svar : "sjekket nå i systemet, står inget på nettsiden men ser her att vi har bestilt in det till hovedlageret og det skal komme in ca 26st mellom 24-26 okt :)" Så da er det bare å håpe på at jeg er en av de! Det virker som de har rimelig lite kontroll ettersom tre stk har tre forskjellige svar

Endret av pmax
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hvordan pc'en din vil bli seendes ut? Komponenter, Gpu, cpu, kjøling(?), psu, hovedkort?

 

 

Har MSI 2080 Gaming X Trio, Corsair AX 860i

Har kjøpt Asus Maximus XI Hero z390, G.skill TridentZ rgb 16gb 4266mhz, Corsair H115i Pro, 500gb 970 Evo

Og har bestilt en i9-9900k  :ph34r:

Lenke til kommentar

Ganske lei av komplett nå... vet at det selvsagt peker tilbake på leverandør, men de kan i det minste ha skikkelige svar. Trio X var BEKREFTET inn på lager 19. oktober, altså ikke bare en usikker, forventet dato.

 

post-111607-0-60839500-1540229486_thumb.png

 

Jeg snakket med de flere ganger på fredagen og de bekreftet at denne statusen betydde at leverandør hadde sendt kortene av gårde og om det var en forsinkelse nå så var det bare pga. forsinket transport e.l.

 

Likevel, i dag har de oppdatert status til "forventet 15. november"... altså helt i ørska igjen. Dette kortet ble bestilt 20:37 den 20. august, så relativt tidlig... Nå har det samme usikre leveransedato som et kort som ble bestilt 15. september.

 

Stoler ikke noe som helst på køsystemet til komplett lenger eller måten de håndterer dette på - leverandørproblem eller ikke.  :thumbdown:

 

edit: fikset dato. edit2: fikset en dato til :D

Endret av thelomen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...