Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

I butikk kan man vell bestille?

Aner ikke, men det må iallefall betales i mellom Torsdag og Lørdag en gang, så vet ikke hvordan det funker å bestille i butikk der. På Elkjøp betaler jeg alltid når varen ankommer, men mulig man kan spørre om å betale med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forsåvidt også problemer med gynsc aktivert

Dette er da ikke SLI, men ved bruk av 1 60HZ skjerm og en 144HZ samtidig.
Kjører jeg et spill på main screen med gsync og har noe form for video på 2 skjermen (Typisk stream, youtube, discord videochat eller lignende) så får jeg en helt syk screentearing.
FPS er ikke lav, men opplevd FPS virker mer som 20-30 til tider.. Skjer i flere spill, men merket det mest i league

• Liker 1
Skrevet

Litt småtesting av RTX2080 @2055/8900

Kortet ligger konstant på PT og temp target så det er ikke tvil om det er litt å hente på vannblokk og ny bios.

post-166959-0-09115700-1540302717_thumb.jpg

GPU bound @ 720p 2xmsaa

post-166959-0-61165900-1540302732_thumb.jpg

1440p 2xmsaa

post-166959-0-51033200-1540302752_thumb.jpg

2xtsaa

Skrevet (endret)

Litt småtesting av RTX2080 @2055/8900

Kortet ligger konstant på PT og temp target så det er ikke tvil om det er litt å hente på vannblokk og ny bios.

GPU bound @ 720p 2xmsaa

1440p 2xmsaa

2xtsaa

Kan du teste med "highest" preset i 1440p, så det går ann å sammenlikne litt med like settings i tombraider?

Endret av Nizzen
Skrevet

Lurer på hvordan det kan ta 2 måneder å få levert et grafikk kort

Et kontainer skip fra Taiwan til Norge tar uker ikke 2 måneder..

Masse butikker i andre land har de i stock på fysiske butikker, men norske nettbutikker klarer ikke få sitt :hmm:

Skrevet (endret)

Masse butikker i andre land har de i stock på fysiske butikker, men norske nettbutikker klarer ikke få sitt :hmm:

Tror ikke det er transporten som er problemet. "Production challenges" (dvs. "yield issues" hos TSMC?), ifølge MSI: https://www.youtube.com/watch?v=xfguP8LrACQ&feature=youtu.be&t=603

Endret av Martin Lie
Skrevet

Hvilket har du bestillt?

Skrevet

"Per dags dato vet vi ikke hva som er forskjellen på disse kortene, men vi undersøker det og vil endre på siden så fort vi vet noe mer. Beklager."

I følge hjemmesiden til MSI finnes det to forskjellige varianter der klokkefrekvensen er forskjellig.

Skrevet

I følge hjemmesiden til MSI finnes det to forskjellige varianter der klokkefrekvensen er forskjellig.

Hm, godt poeng... Kanskje kortet med lavest pris er "Gaming Trio"-varianten, altså uten X-en i navnet? Begge har foreløpig X i navnet hos Komplett, men det er sikkert en feil.

Skrevet (endret)

I to måneder har folk her klaget på prisen. Tipper de neste to blir til å klage på kort som aldri kommer.

Endret av U1ven
Skrevet

Aner ikke, men det må iallefall betales i mellom Torsdag og Lørdag en gang, så vet ikke hvordan det funker å bestille i butikk der. På Elkjøp betaler jeg alltid når varen ankommer, men mulig man kan spørre om å betale med en gang.

Var innom å spurte i butikk. De kan ikke bestille inn noe som er ubekreftet fra hovedlageret. Må nok vente til neste Mastercard tilbud hos Power.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...