Gå til innhold

Elon Musk varsler datoen for Model Y-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så fint for dem, de leder an i et nisjemarked som foreløpig er drevet av tunge statlige subsidier, og samtidig har gjort grunnleggeren til mangemilliardær. Det meste som gjøres er for å få et sugerør rett inn i statskasser verden rundt om. Prisene og kvaliteten på det som leveres fra dette firmaet er ikke konkurransedyktig uten subsidier og selges hovedsakelig pga manglende konkurranse og sterk entusiasme fra hans mange tilhengere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da få som har større sugerør ned i statskassa enn oljebransjen og fossilbilbransjen.

 

Hvis det selges pga. manglende konkurranse, hvorfor står hundretusener av mennesker i kø for å kjøpe?

 

Dette blir faen meg for dumt. Uansett faen så skal det trolles om Tesla. Ignorer et faktum at Tesla leder an og andre bilprodusenter er desperate etter å kaste seg på toget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Smaken er som baken, heldigvis. Hører rykter om at noen liker VW og endog Fiat Multipla, noe jeg ikke skjønner så mye av.

 

Dere kan kjekle i vei om elbiler og whatnot - men ikke tråkk på Multipla! <3

 

 

Beklager om jeg tråkket deg på tærne, men det er bilmodellen jeg personlig ikke klarer. Men de leverer sikkert annet som absolutt smaker langt bedre (klarte dessverre ikke finne eksempler akkurat nå).

 

;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...