Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Panzerstorm er i tillegg et dårlig stort kamp :) For lite kjøretøy, 2 tanks på hver lag Elns? Da ender man fort opp med bare og springe rundt mens sniper skuddene hagler rundt deg. Skjønner ikke hvorfor alle kartene som har litt størrelse knapt har bygninger og skal være vidåpne?

hehe. 7 tanker pr lag. aldri vært flere i et battlefield spill. Burde vært flere jeeper/beltebiler apc. evt kjappere respawn på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merker vel kanskje ikke til de tankene så mye når man løper maraton mellom flaggene :p At jeg bommet fra 2 til 7 er sykt :)

som inf pleier jeg egentlig bare løpe mellom de 3 flagga i midten. veldig ofte vil et eller være under angrep/muilg å angripe under hele runden. Syns det er kule flagg å sloss på og mellom, men kan være frustrerende når det plutselig ruller inn 4 tank samtidig eller når det står flere tanker på lang avstand og bare nuker inn på flagga. blæ.

Lenke til kommentar

Hamada er helt konge med full vennesquad. Alene er det kjedelig.

 

Panzerstorm er 90% quit :p

 

Hvor er dere som ville ha store maps? Helt stille fra dere :p

Jeg vil gjerne ha store maps, men ikke store åpne maps hvor man springer sikk sakk i mellom sniperskudd. 

Hamada er helt dritt selv om man spiller med venner pga Conquest Assault som jeg hater.

Lenke til kommentar

hehe. 7 tanker pr lag. aldri vært flere i et battlefield spill. Burde vært flere jeeper/beltebiler apc. evt kjappere respawn på de.

Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne :p Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=sGiGbcwi8lQ

Lenke til kommentar

Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne :p Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg.

 

Greit nok at ikke tanks spawner på alle flagg, men gi oss nå et eller annet kjøretøy hvertfall. Å springe rundt som hodeløse høner for å cappe flagg på Hamada og Panzerstorm er ikke noe gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg du har glemt Aberdeen. Husker jeg rett er det nok tanks til alle 64 spillerne :p Jeg tror også at El Alamein, Tobruk, og Gazala har ett høyt antall med tanks hvor det ligge rundt på 5-7 tanks per lag medregnet de på flaggene. Det spawnet kjøretøy på flagg på den tiden. Så det var en god belønning for å ta flagg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=sGiGbcwi8lQ

Dice selv som sa det når de startet å hype kartet. Du må gjerne ta dypdykket for å sjekke om det stemmer :p

Lenke til kommentar

M30 Drillinger er det sykeste våpenet til å v¨ære infanterist med rundt flaggene eller spille TDM med!

Tror M30 Drilling må være et av de kuleste våpnene vi har fått i et BF spill. Det at man har mulighet for oneshot headshot med rifleskuddet gjør at man kan bruke den på nært sagt alle maps.

 

Den har kravlet opp på en solid andre plass over mest brukte våpen hos meg  :thumbup:  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...