Gå til innhold

Diskusjon rundt Battlefield V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk får til slikt! Kudos til deg :) Jeg er nok mer på nivå med "CME4642" hvis jeg skal prøve å sammenlikne meg med noen der :/ Hvilken klasse spiller du?

Skrevet (endret)

Hamada har vokst på meg skikkelig. Veldig gøy å spurte mellom D, B og C-flaggene med Thompson. Mange idioter som ligger rolig og sniper, så det er flanking på flanking. 

Mapet er så stort at man helst fokuserer på den ene siden av brua i løpet av en runde, så tar man andre siden neste gang føles det nesten som to maps i ett!

Endret av Snikpellik
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk får til slikt! Kudos til deg :) Jeg er nok mer på nivå med "CME4642" hvis jeg skal prøve å sammenlikne meg med noen der :/ Hvilken klasse spiller du?

Er greitt å få mye poeng, er bare å spamme meds og supplies som en madman. Aim derimot, kan vel strengt tatt bare trenes med MYE spilling.

Skrevet

Spiller scout, men er ikke hver gang det blir så bra akkurat :)

Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk får til sikter. Forrige gang jeg brukte noe annet enn iron sights var i Battlefield 4! 

Jeg har som regel pleid å bruke red dot, holo eller hva enn som er i spillene. Har alltid sikter med zoom generelt. Ble derfor ekstremt overrasket og har funnet mye glede i 3xen i BFV :p

Gjest Slettet+3165
Skrevet

3x syns jeg gir i både pose og sekk, man får mer zoom, samtidig som det er fullt mulig å spraye med full auto og være forholdsvis nøyaktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...