Gå til innhold

Her er OnePlus 6 – tilgjengelig i Norge 22. mai


Anbefalte innlegg

Er det et beskyttelsestiltak, ment for varig beskyttelse. Eller er dette mer for at telefonen skal ankomme i mint condition når den selges til deg da? Tåler belegget langvarig bruk, eller vil dette fort ta til seg noe riper?

det er en film som er ment å være på hele tiden. Det er en tynn film. På filmen som beskytter under produksjon. Den taes av og den permanente filmen sitter veldig godt fast :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har oppgradert fra OnePlus 5 og til 6'ern?

Har virkelig lyst å trykke kjøp, men samtidig så digger jeg at 5'ern er så tynn å lett som den er, og er litt redd for at 6'er litt værre på det?

 

Bare 5T'en er jo vesentlig tyngre enn 5ern-

 

OIS på kamera og den større skjermen er egentlig alt som frister, for er ytselse i bøttevis på 5'ern.

 

Nesten som jeg skulle ønske 6'ern var mye dyrere så jeg kunne legge det fra meg med en gang  :wee:

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Noen som har oppgradert fra OnePlus 5 og til 6'ern?

Har virkelig lyst å trykke kjøp, men samtidig så digger jeg at 5'ern er så tynn å lett som den er, og er litt redd for at 6'er litt værre på det?

 

Bare 5T'en er jo vesentlig tyngre enn 5ern-

 

OIS på kamera og den større skjermen er egentlig alt som frister, for er ytselse i bøttevis på 5'ern.

 

Nesten som jeg skulle ønske 6'ern var mye dyrere så jeg kunne legge det fra meg med en gang :wee:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...