Gå til innhold

Her er OnePlus 6 – tilgjengelig i Norge 22. mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Fatter ikke at folk orker billigmobiler. Er ikke i nærheten av min iP X.

Det er vel ikke vanskeligere enn at folk har forskjellig preferanser når det gjelder telefon. Noen har andre interesser.
Er nok heller dårlig råd som er årsaken til at ikke alle kjøper X.

Du mener virkelig at "alle" hadde kjøpt ipx om det ikke hadde vært for pris? Dagens! Vil man ha kvalitet kjøper man ikke apple varer, er man ute etter likes og mote, kjør på.

 

 

Dere tar feil begge to. iPhone X er utvilsomt et veldig bra produkt. Apple telefoner er grisebra, og av høy kvalitet. Men det koster. Men å si at de ikke er bra, er å si at dyre biler ikke er bra.

 

Men så har man forskjellige behov og ønsker. Jeg kjøpte ikke iPhone X fordi jeg synes den er for dyr, samt at jeg har et annet behov enn akkurat en sånn telefon. Skulle gjerne hatt en, men prisen er latterlig.

 

Så dere to kan egentlig slutte å pisse i hver deres retning og innse at folk bare er forskjellige.

 

 

Masse dyre biler som ikke er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stusser litt over at oneplus ikke valgte å gå for en kameramodul med 1.4um piksler for muligens å få enda bedre bilder i mørke. I stedet gikk de for en brikke med 1.22um piksler.

 

Muligens fordi oneplus heller vil skilte med 16mpix kamera enn 13mpix.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Stusser litt over at oneplus ikke valgte å gå for en kameramodul med 1.4um piksler for muligens å få enda bedre bilder i mørke. I stedet gikk de for en brikke med 1.22um piksler.

 

Muligens fordi oneplus heller vil skilte med 16mpix kamera enn 13mpix.

Her har du fordelen med Oneplus, dem lager telefoner basert på hva folket ønsker. Sleng dette inn som ett forslag til dem på community så kansje Oneplus 6T får annen kamerasensor. Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...