Gå til innhold

Post Scriptum beskrevet som WW2 Squad


Anbefalte innlegg

Nei du må ikke ha noe jævla abonnement. Du KAN registrere deg og bli med for og få tilgang til alle de spillene ja, eller du kan kjøpe på vanlig vis som man alltid har gjort. 

 

EA Origins Access Premier er helt frivillig, og kun en tilleggstjeneste.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Nei du må ikke ha noe jævla abonnement. Du KAN registrere deg og bli med for og få tilgang til alle de spillene ja, eller du kan kjøpe på vanlig vis som man alltid har gjort. 

 

EA Origins Access Premier er helt frivillig, og kun en tilleggstjeneste.

 

Nei du må ikke ha noe jævla abonnement. Du KAN registrere deg og bli med for og få tilgang til alle de spillene ja, eller du kan kjøpe på vanlig vis som man alltid har gjort. 

 

EA Origins Access Premier er helt frivillig, og kun en tilleggstjeneste.

 

Hva skjer med det en har betalt for på den tjenesten når en avslutter abonnementet?

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Det er en leietjeneste enkelt og greit. Man får tilgang på ett stort bibliotek med spill. Får du sett på Netflix når du avslutter tjenesten? Spill man har kjøpt, har man selvsagt så lenge Origin eksisterer.

 

EDIT: Dette er jo fullstendig off-topic.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Det er en leietjeneste enkelt og greit. Man får tilgang på ett stort bibliotek med spill. Får du sett på Netflix når du avslutter tjenesten? Spill man har kjøpt, har man selvsagt så lenge Origin eksisterer.

Sant nok. Blir mange abonnement ihvertfall, hvis andre og bruker modellen.

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg blir nødt til å hive meg på dette. Har blitt et skremmende antall timer i RO2 :p

 

Hvordan er opplevelsen for de av dere som kun spiller sporadisk og ‘casual’ og helst uten mic?

 

Liker du RO2 så vil du elske dette uten tvil. Jeg spiller sporadisk og "casual" og det går helt fint. Kan lett hoppe inn i et spill og spille 15-20 minutt om du vil. Mic er ikke et krav bare pass på at du unngår Squad Leader rollen da Commander snakker med squad leaderne og de forventes å meddele kommunikasjon videre til sine tropper. 

Lenke til kommentar

Vi var tre stykker i en panser 3 som skulle kjøre over den improviserte trebrua etter at laget vårt hadde tatt det første flagget. Plutselig forsvant brua under oss i løse lufta da vi var midt på og stridsvogna drukna med alle sammen 10m fra strandkanten.

 

Kom en lagkamerat løpende og sa på local chat at han hadde skutt en fiende som hadde ligget og gravd bort brua vår fra andre siden. Sneaky bastards de britene :lol:

Lenke til kommentar

Vi var tre stykker i en panser 3 som skulle kjøre over den improviserte trebrua etter at laget vårt hadde tatt det første flagget. Plutselig forsvant brua under oss i løse lufta da vi var midt på og stridsvogna drukna med alle sammen 10m fra strandkanten.

 

Kom en lagkamerat løpende og sa på local chat at han hadde skutt en fiende som hadde ligget og gravd bort brua vår fra andre siden. Sneaky bastards de britene :lol:

Vet Baldrick er/var engelsk/britisk og han er sneaky som en fox.

 

Noen som har hørt noe om nye testperioder? Er hjemme igjen og kunne virkelig tenke meg noen runder i dette spillet snart.

Ikke hørt noe selv, men er ikke på discord og det er der de ferskeste nyhetene om spillet er.

Lenke til kommentar

Nå er det visst test-helg igjen frem til mandag :)

Beklager, falsk alarm. Discord ville ikke scrolle. :/

Men spillet launcher 18. Juli står det! Selges til $29.99

Buuuh jeg ville komme med den nyheten! Det er MIIIINN Tråd!

 

Nei da, glad det er så mye liv i denne tråden. Vanligvis når jeg lager tråder om nisje spill er de rimelig døde.

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet med tanke på mye eller lite action? Er det noe progresjon i spillet?

 

Ingen progresjon. Våpen får du basert på hvilken rolle du velger (Gruppeleder får stg44, rifleman får k98 rifle osv.).

 

Action varierer voldsomt. Noen ganger så parkerer folk spawnbilen perfekt like utenfor fiendeflagget og du får en episk kamp med masse action rett i byen og andre ganger så har fienden sprengt begge spawnbilene så hele laget må springe i 7 minutter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...