Gå til innhold

Post Scriptum beskrevet som WW2 Squad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. De har fikset slik at kjøretøy kan kjøre gjennom de små piggtrådgjerdene (takk gud, var dumt med 40 tonn kjøretøy som ble stopped av en liten påle)

 

2. Ny spilltest fra fredag 8. til mandag 11. !

ieGwJOX6SDcC5PM82CJ5s_W4RZ9Qskk-s6gCklsN

 

To get all the changes in a nice list:

  • cap time addition have been shortened, will add 15 min from the previous 30 when a flag is capped.

  • more accurate scopes

  • less ammo for rifles

  • character speed is now based on its kit

  • k98 has 15% more bolting speed

  • pontoons can no longer be destroyed

  • defending team can now respawn on the next active flag during the lockdown timer (biggest change as this can change the entire gameplay)

  • more punishing suppression effects

  • MSP's are gonna be active in friendly none active capzones

  • vehicle and tanks are more visible on the map

  • 3 different AP rounds effects hitting metal.

  • different effects for wheels hitting a certain surface (grass,dirt, road)

  • tank crew headset added to player model

  • 3 types of mortar effects based on their caliber.

  • new German canteen model and animation!

Core fixes:

  • servers not switching maps

  • revive and bandaging added to scoreboard

  • chromatic aberration removed from iron sights

  • various tweaks to foliage models.

  • no longer unlimited ammo for mortars

  • limited amount of mortars can be deployed near a fob

  • Driel river can no longer be driven through.

  • repair station can only be made near a FOB or construction truck

  • mute button on end scoreboard

  • kicking people out of vehicle when they are no longer in a armored section.

  • 5 minutes waiting time on calling in air support and mainbase protection at the start of a round.

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

Godt å høre. Forsett å kom med info om eventuelt andre forandringer du opplever.

Like greit jeg ikke får spilt. Jeg har en enhet med sachsiske cuirassiers å male ferdig og hadde aldri fått gjort det om jeg skulle spilt PS.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

All interesse for BFV forsvant rett ut vinduet etter jeg prøvde dette :p EA/Dice har ikke baller nok til å lage slik realistisk action. Utrolig bra gunplay med utrolige effekter. Når folk skyter mot et hus eller kulene treffer bakken ser det nærmest ekte ut. Folk samarbeider bra og samtlige benytter VOIP ingame. Jeg håper og tror at slike spill blir mainstream etterhvert. Hadde en shootout i over 15 minutt ved en landsby og etter vi tok over området møtte vi andre squaden og alle sammen stod å snakket om hva vi hadde opplevd. Føltes nærmest som en film. 

 

Utrolig bra førsteintrykk for min del, dette er akkurat den type spill jeg har savnet.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er faktisk uslåelig herlig når det står på! Jeg tror dette og BF V vil gå hånd i hånd for min del altså, to ytterpunkter som danna en bra linje de neste årene!

 

Spent på om modder miljøet vil ta dette til hjertet etter hvert også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

All interesse for BFV forsvant rett ut vinduet etter jeg prøvde dette :p EA/Dice har ikke baller nok til å lage slik realistisk action. Utrolig bra gunplay med utrolige effekter. Når folk skyter mot et hus eller kulene treffer bakken ser det nærmest ekte ut. Folk samarbeider bra og samtlige benytter VOIP ingame. Jeg håper og tror at slike spill blir mainstream etterhvert. Hadde en shootout i over 15 minutt ved en landsby og etter vi tok over området møtte vi andre squaden og alle sammen stod å snakket om hva vi hadde opplevd. Føltes nærmest som en film. 

 

Utrolig bra førsteintrykk for min del, dette er akkurat den type spill jeg har savnet.

EA/DICE tenker bare penger, derfor får vi det samme år etter år. De tror at grafikk er alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Sammenlikne disse spilla blir jo som å sammenlikne CS med COD. Det er veldig forskjellige, og godt er det :)

Det var egentlig ingen sammenligning mellom disse to, men hvor kyniske industrien har blitt. Battlefield skal ha Battle Royal for få en bit av kaken som de fleste spiser av for gjøre seg feite.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Helt greit at DICE legger til ett modus, man trenger jo ikke spille det. Og siden de har fjernet Premium passet må de jo dra inn penger på ett vis. Skins og andre kosmetiske greier er jo en fair måte å gjøre det på, og jeg må si jeg foretrekker det fremfor å måtte betale for DLC (selv om jeg alltid har gjort det med BF siden DICE alltid leverer her). 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Helt greit at DICE legger til ett modus, man trenger jo ikke spille det. Og siden de har fjernet Premium passet må de jo dra inn penger på ett vis. Skins og andre kosmetiske greier er jo en fair måte å gjøre det på, og jeg må si jeg foretrekker det fremfor å måtte betale for DLC (selv om jeg alltid har gjort det med BF siden DICE alltid leverer her). 

Liker DLC,er mye bedre. En trenger ikke å kjøpe DLC,er heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Bedre kanskje, men tror ikke at alle DLC,er kommer til å bli gratis. Får bare håpe at engang så blir markedet mettet, og at det går slik som det gikk med Medal Of Honor serien.

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Bedre kanskje, men tror ikke at alle DLC,er kommer til å bli gratis. Får bare håpe at engang så blir markedet mettet, og at det går slik som det gikk med Medal Of Honor serien.

Det blir nok gratis siden de skal selge kosmetikk for å dekke det på samme måten som planen var å selge loot boxer i battlefront 2 for å dekke gratis DLC der.

 

Personlig så er jeg ikke fan av Team Fortress WW2 Hats Edition med ishockey masker og ninja drakter så spillet ble verre med gratis DLC for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Det blir nok gratis siden de skal selge kosmetikk for å dekke det på samme måten som planen var å selge loot boxer i battlefront 2 for å dekke gratis DLC der.

 

Personlig så er jeg ikke fan av Team Fortress WW2 Hats Edition med ishockey masker og ninja drakter så spillet ble verre med gratis DLC for min del.

Ikke bare det men nå må du ha abonnement for å spille spilene deres. " EA Origins Access Premier "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...