Gå til innhold

Post Scriptum beskrevet som WW2 Squad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Nizzen said:

Det virker som et skikkelig campe spill? Alle er livredde, så folk venter inne i hus eller ligger prone mesteparten av tiden? Eller tar jeg HELT feil? 

 

 

Det stemmer ikke helt, ja noen ganger kan det være drit vanskelig å få forsvarere ut av hus eller befestiniger. Men de skal jo holde seg der.

Men det er veldig sjeldent at angriperne camper. Noen ganger er man uheldig og havner på et dårlig gevær lag og da vil du ikke ha det gøy. Eller enda verre at hele din side er dårligere enn de andre.  Da får du situasjoner der feks angriperne aldri greier å ta første capture point og du tilbringer 30 minutter bare på å bli drept. Men er lagene ganske gjevne. Er det fryktelig bra.

Artilleri, og tanks støtte er ofte helt essensielle. Men samtidig er tanks veldig sårbare 

Har satt jeg og 2 andre i en Sherman, vi så en tiger 1, den kjørte bak noen hus, tydeligvis ikke klar over at vi viste ca. Hvor den var. Vi skjønte at den  ville komme ned en gate og vi gjemte oss i noen busker i en hage bak et hus. Når tiger 1 kom forbi fikk den en AP rettt bak i siden fra 20 meter. Mer enn nok til å sprenge den. Fanget døda øyeblikket .

85791734_PSdeadtiger.jpg.707fdb7784b98e6873c3b40a28641bfb.thumb.jpg.3bc6ff7bcdd76de2b7b1bc918f2ce71b.jpg

 

Lenke til kommentar
21 minutes ago, Omnia vincit amor said:

Spiller du dette aktivt Gunfreak? Kunne vært kult å squade opp eb dag  

Spiller aktivt i perioder,  avinstallerte det på fredag for å få plass til arma 3, men arma 3 er nå avinstallert igjen,  så kan sikkert laste ned igjen . Jeg var i Vietnam mood som tok over for ww2 mooden min. Så vurderte å spille rising storm 2 igjen. Men det kan vente, da jeg er tom for vietnam figurer å male. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gunfreak skrev (2 minutter siden):

Spiller aktivt i perioder,  avinstallerte det på fredag for å få plass til arma 3, men arma 3 er nå avinstallert igjen,  så kan sikkert laste ned igjen . Jeg var i Vietnam mood som tok over for ww2 mooden min. Så vurderte å spille rising storm 2 igjen. Men det kan vente, da jeg er tom for vietnam figurer å male. 

Vi får se litt for min del. Er ikke så veldig aktiv gamer for tiden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...