Gå til innhold

Post Scriptum beskrevet som WW2 Squad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg. Glemte alt om BFV etter jeg testet sist testhelg. Det er litt røft rundt kantene men gunplayet er så utrolig gøy. Føler man faktisk skyter med fysiske kuler og 1 kule gjør massiv skade. Folk dør eller blør ihjel hvis de ikke får hjelp av medic i nærheten. Og så bruker samtlige voice virker det som, det hjelper veldig på teamplay.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Passet dårlig med testhelg for min del, drar i land mine siste tre 12 timers skift for uken :(

Passer endelig for meg men jeg drar selvfølgelig på feire 18 juli når spillet faktisk slippes :nei:

 

Gleder meg. Glemte alt om BFV etter jeg testet sist testhelg. Det er litt røft rundt kantene men gunplayet er så utrolig gøy. Føler man faktisk skyter med fysiske kuler og 1 kule gjør massiv skade. Folk dør eller blør ihjel hvis de ikke får hjelp av medic i nærheten. Og så bruker samtlige voice virker det som, det hjelper veldig på teamplay.

 

Veldig kult det der med voice. Skulle nesten ha fulgt bedre med i engelsktimene føler jeg på meg nå.

Lenke til kommentar

Dilemma; skal jeg spille dette i mårra. Eller skal jeg male meg noen svenske dragoons. Har venta på de i 18 måneder og fikk de endelig i postkassa i går.

 

Tror jeg venter til spillet kommer ut. Er jo under 2 uker til, og jeg må fremdeles få fiksa et headsett med fungerende mic.

Men forventer rapport om hvordan statusen på spillet er nå. Er spent på hvor mye de har fiksa siden sist test.

Lenke til kommentar

Ser på twitch streamen nå

 

https://www.twitch.tv/postscriptumofficial

 

  • De har endret hvordan man kommer seg inn i kjøretøy.
  • Når du går inn i busker så senkes hastigheten til spilleren.
  • Når du går i busker og elver så lager det lyd.
  • De fikser noe med at hver passasjer ble oppdatert på serveren selv når bilen var tom som gjorde kjøreturen hakkete.
  • Kommandøren kan nå kalle inn artilleri med eksplosiver eller røyk. Kan justere om artilleriet skal bestå av 4 runder eller inntil 16 runder. Totalt 100 runder tilgjengelig for kommandøren.
  • Fallskjermhopping!
  • Fortsatt 3 kart men med forskjellige plasseringer for flaggene på versjonene, retningen på kartet kan også være forskjellig og tiden på dagen (tidlig, sent osv.).
  • Jobber på fjerde kart
  • 3 ekstra kart kommer med amerikanerne.
Endret av Kirikovski
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fortsatt en del stuttering og kartet kunne vært bedre lagd. Føles som man er i en map editor i blant. Terreng er så flatt og firkantet. Mye view distance pop ins også samt foliage har utrolig mye noise. 

 

Hadde håpet på en del forbedringer men ser ikke helt hvordan dette skal være klart til lansering om 2 uker :o Gunplayet derimot er knallgøy men.......

Lenke til kommentar

Slik blir det med "billig spill"

Tror ikke at en skal klage alt for mye på flathet basert på ekte lokasjoner i nederland. Du kan f.eks søke opp oosterbeek og helsum og sammenligne kartene. Flatt land det der.

 

Dog var det jævla mye hekker i alle retninger. Var ikke så mye i Forgotten Hope 2 som hadde lignende kart.

Lenke til kommentar

Nok det rette valget. I helga så kom jeg og en annen logistikk fyr over en forlatt britisk lastebil utenfor en åker som vi prøvde å ta med dynamitt men eksplosivene forsvant etter plassering pga en bug. Jeg satte ned en ammokasse men pga en annen bug så kunne han ikke hente mer dynamitt fra den heller så vi endte med å bygge en mg34 på en liten bakke.

Når den var ferdig så sa jeg "Mål observert, 50 meter ut (lastebilen var egentlig 12 meter ut) skyt når du er klar". Han fyrte av noen salver langt over lastebilen og traff den ikke med noen skudd.

-Er det du skyter på?

-Skyter på de folka du sa?

-Hæ?  :hmm: *Opp med kikkert*

Var en hel gruppe med briter på tur over åkeren bak lastebilen sammen med en pansret bil for å angripe vår stridsvogn som hadde kjørt opp til venstre for åkeren :ohmy: Mild panikk fra min side men vi fikk meid ned infanteriet og vår stridsvogn fikk tatt bilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det ser ikke ut som det går så bra med spillet.

(Dette er basert på steam diskusjoner så ta det med en klype salt)

 

Det ser ut som "Balancing of doom" har tatt over, utviklerne velger "gameplay" of "balanse" over realisme.

 

 

Denne ultra realistiske tank armor systemet ser ikke ut til å være der og det hele baserer seg på. Health points I stede.

 

Våpen blir balansert i stedet for å ha realistisk skade (G43 pekes spesielt ut)

 

Så all snakken før spillet kom ut om at RO2 ville se ut som COD i forhold virker feil.

 

På toppen av dette ser det ut som spillet er dødt i Australia og Nord Amerika, og det bare er i Europa det er spillere i noe større tall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...