Gå til innhold

Post Scriptum beskrevet som WW2 Squad


Anbefalte innlegg

Hadde meg en kjapp tur innpå her en kveld, men ytelsen ser ut til å ha tryna skikkelig sien sist jeg prøvde altså. Har installert siste Nvidia driver nå, kan kanskje gjøre ett utslag det altså.

 

Får prøve senere muligens.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde meg en kjapp tur innpå her en kveld, men ytelsen ser ut til å ha tryna skikkelig sien sist jeg prøvde altså. Har installert siste Nvidia driver nå, kan kanskje gjøre ett utslag det altså.

Får prøve senere muligens.

Noen påstår at spillet kjører dårligere og er mer ustabilt nå enn under tester og beta.

Men igjen steam forum så må ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Veldig lovende å se uavhengig utviklere som prøver å gjøre det motsatte og prøver å gå sin egen vei. Vi husker alle Iron Front: Selv om jeg har tatt 5 år så har jeg kommet videre i singel player og jeg håper på singelplayer i post scriptum. In your wet dream vill nok de fleste si. Den som ler sist ler best.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har hørt om dette, og sikler etter det, men er litt usikker på om det er verd investeringen når det er så få som spiller. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Har hørt om dette, og slikker etter det, men er litt usikker på om det er verd investeringen når det er så få som spiller. 

Har inntrykk av folk spiller dette så viss du liker multiplayer så hiv deg på, sikkert ikke så bra grafikk så battlefield, men bedre gameplay etter å sett en del videoer. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har inntrykk av folk spiller dette så viss du liker multiplayer så hiv deg på, sikkert ikke så bra grafikk så battlefield, men bedre gameplay etter å sett en del videoer. 

 

Hehe, jeg ønsker det, men å inviserere i et spill som knapt spilles, det tror jeg ikke kommer til å skje. Skal holde et øye og se om det blir mer aktivitet. 

 

Optimaliseringen er også en faktor. 

 

Battlefield er nok det spillet jeg kommer til å spille mest i år etter at det blir utgitt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Hehe, jeg ønsker det, men å inviserere i et spill som knapt spilles, det tror jeg ikke kommer til å skje. Skal holde et øye og se om det blir mer aktivitet. 

 

Optimaliseringen er også en faktor. 

 

Battlefield er nok det spillet jeg kommer til å spille mest i år etter at det blir utgitt. 

Om du velger Battlefield så er jo det veldig bra så lenge det gleder deg. Oi er det så gale at nesten ingen spiller Post Scriptum. Bra at du følger med spillet selv det muligens ikke går rette veien ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om du velger Battlefield så er jo det veldig bra så lenge det gleder deg. Oi er det så gale at nesten ingen spiller Post Scriptum. Bra at du følger med spillet selv det muligens ikke går rette veien ;)

 

Så absolutt. Nei, jeg er veldig positiv til Indie utviklere, jeg heier på dem hele veien. 

 

Skal sies at BF og PS ikke kan samelignes på noen måter da den ene er en realistisk simulator mens den andre er et action first person spill. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Så absolutt. Nei, jeg er veldig positiv til Indie utviklere, jeg heier på dem hele veien. 

Kjekt å høre. Selv så spiller jeg ArmA etter rekkefølge innen story og har det veldigt kjekt. Det viktigst at en finner noe som kan gi en glede og som sier å heie på indi utviklere gleder mitt hjerte. Er stor ArmA fan og har sikkert kjøpt spillet 4 ganger i tilegg til pakke på1600 spenn. Støtt de spillene du synes fortjener det ;)

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Så absolutt. Nei, jeg er veldig positiv til Indie utviklere, jeg heier på dem hele veien. 

 

Skal sies at BF og PS ikke kan samelignes på noen måter da den ene er en realistisk simulator mens den andre er et action first person spill. 

Det er sikkert og visst. Det er lov og like begge.

Lenke til kommentar

Utrolig synd at det ikke har blitt mer populært. Er kun 500 online nå. Syns dem naila gunplayet men kartene var veldig "generisk" syns jeg, det så veldig utdatert ut og i kombinasjon med en del bugs så falt vel folk av. Skulle ønske et større selskap med mer penger i kassen kunne prøvd seg på et slikt spill istedenfor arkade shooterne vi får i bøtter og spann.

Lenke til kommentar

Utrolig synd at det ikke har blitt mer populært. Er kun 500 online nå. Syns dem naila gunplayet men kartene var veldig "generisk" syns jeg, det så veldig utdatert ut og i kombinasjon med en del bugs så falt vel folk av. Skulle ønske et større selskap med mer penger i kassen kunne prøvd seg på et slikt spill istedenfor arkade shooterne vi får i bøtter og spann.

 

Hadde de bare tillat mods til battlefield så hadde det nok hjulpet bra på. Brukte bra mange år på Forgotten Hope 2 til BF2.

Lenke til kommentar

De har gjort en del dumme dragon feil, forståelig nok valgt valgte de å bruke UE4 med Squad add-on dette hadde mange fordeler men de vil alltid ha svakhetene til UE med seg.

De valgte historiske korrekte kart som er bra, men de valgte å lage de enorme.

Dette fører til 2 problemer.

 

1. Pga størrelsen kan de ikke ha ting som møbler i hus, ei heller kan man ødelegge omgivelsene. Det fører også til performance problemer.

2. og gameplay messing mye viktigere. Er utrolig mye tom rom. Spillet selger seg som realistisk men i spillet har hvert lag ca. En platoon med soldater (40 mann) men kartet er så stort at man historisk sett skulle minst ha en brigade i området (2500 mann) dette gjør spillet rett og slett litt kjedelig og ikke minst ikke historik korrekt. Størrelsen gjør også snipers til guder(spesielt siden grafikken er såpass "knotete") igjen urealistisk og kjedelig.

 

Så har man som nevnt gjort mye for å "balansere" som ikke bare fjerner realismen men påvirker gameplay negativt.

 

Spillet har mye bra men spillet skulle kanskje hver bygget opp fra grunnen av i noe annet enn UE4 istedenfor å bli lage på Squad/UE4

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, jeg ønsker det, men å inviserere i et spill som knapt spilles, det tror jeg ikke kommer til å skje. Skal holde et øye og se om det blir mer aktivitet. 

 

Optimaliseringen er også en faktor. 

 

Battlefield er nok det spillet jeg kommer til å spille mest i år etter at det blir utgitt. 

 

uten at jeg skal snakke for Post Scriptum spilte jeg mye Project Reality:BF2. Squad og Post scriptum som jo begge er arvtagere av PR modden har server browsers dermed trengs det ikke mer enn 2-300 spillere for å ha fulle servere å spille på. En så liten spillerbase er ikke bra med matchmaking etc., men når du bare kan hoppe inn på en server er ikke kravet til en bred spillerbase like nødvendig selvom dette jo kan og kommer til å skade levetiden.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

De har gjort en del dumme dragon feil, forståelig nok valgt valgte de å bruke UE4 med Squad add-on dette hadde mange fordeler men de vil alltid ha svakhetene til UE med seg.

De valgte historiske korrekte kart som er bra, men de valgte å lage de enorme.

Dette fører til 2 problemer.

 

1. Pga størrelsen kan de ikke ha ting som møbler i hus, ei heller kan man ødelegge omgivelsene. Det fører også til performance problemer.

2. og gameplay messing mye viktigere. Er utrolig mye tom rom. Spillet selger seg som realistisk men i spillet har hvert lag ca. En platoon med soldater (40 mann) men kartet er så stort at man historisk sett skulle minst ha en brigade i området (2500 mann) dette gjør spillet rett og slett litt kjedelig og ikke minst ikke historik korrekt. Størrelsen gjør også snipers til guder(spesielt siden grafikken er såpass "knotete") igjen urealistisk og kjedelig.

 

Så har man som nevnt gjort mye for å "balansere" som ikke bare fjerner realismen men påvirker gameplay negativt.

 

Spillet har mye bra men spillet skulle kanskje hver bygget opp fra grunnen av i noe annet enn UE4 istedenfor å bli lage på Squad/UE4

 

Problemet med å gjøre kart tightere er at spillet blir mer og mer arkade mer gun and run, hele poenget er å gi en mer realistisk form for gameplay. Gjør man spillet for klunkete slik f.eks ARMA er taper man på at gunplayet blir klunkete og lite spillevennlig, gjør man det for smooth med små kart som du mener er viktig blir spillet gjort om til et gun and run gameplay.

 

Ved å straffe såkalt lonewolfs med større kart gjør man det mer fordelaktig å jobbe sammen og snakke sammen. Man bruker rett og slett urealistiske grep for å straffe og belønne spillere som spiller på visse metoder. Siden poeng osv. har ingenting å si siden det ikke finnes ranks eller andre belønninger ikke er med i spillet, må det heller gjøres vanskeligere og spille spillet på en metode som spillet ikke er ment for. 

 

Project Reality har eksperimentert med dette i nærmere 12 år, det er en grunn til at nesten ingen av kartene i den modden er 1x1km kart fordi det belønner en annen type spillestil da det er kort mellom spawns. Trenger du å ordne logistikk og spawns selv fordi det tar 5 min å komme seg tilbake til frontlinjene belønner det squads som holder sammen og det belønner lag som har dedikerte squads for logistikk og transport. Dette gir en mye mer realistisk spillestil, som jo er viktigere enn at alt er en 100% realistisk.

 

Nå har jeg ikke spilt Post Scriotum da jeg ikke lenger har en maskin som tar nye spill, men dette har vært min erfaring de årene jeg eksklusivt spilte project reality.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

Lone wolves koser seg i PS. De setter ned grafikken så det er lettere å se finden. Så ligger de og gjemmer seg mellom spawn og objective. Nettopp fordi kartene er så store er det kjempe lett for en Lone wolf å løpe nesten hvor de vil.

 

Det blir ikke run and gun bare fordi de halverer kartet. Oppfører våpene seg realistisk blir det aldri run and gun uansett hvordan kart man bruker.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...