Gå til innhold

TEST: Microsoft Surface Book 2 15-tommer med GTX 1060-grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

". Vi liker også at F-tastene styrer lysnivå, medieavspilling og lignende uten at du må holde nede «Fn»-tasten"

 

Det er jo etter min mening noe av det _værste_ med nyere PCer i jobb-sammenheng at man ikke får bruke F-taste som normalt :-S

 

fn tasten kan skrus "av og på" så man kan velge mellom normal funksjon eller hurtigtaster.

Hvis man har den i normal funksjon kan fn holdes inne for å trykke en hurtigtast og omvendt.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for en helt hinsides pris.. Bruker Surface Pro til daglig i dag, og er jevnt over veldig fornøyd med alt annet enn mengden RAM. Men snart blir det Dell XPS. Langt bedre ytelse for pengene, ideelt meg som ikke har mulighet til å selge hus og bil for å skaffe meg PC.

 

Gjør deg klar for dårlig byggekvalitet og QC, har måttet ha service på alle mine XPS-er (skjerm, hovedkort, keyboard). Vil anbefale å heller sammenligne priser mot Latitude-serien, som har bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Ikke Thunderbolt 3.... Det er ikke noe minus da det finnes jevngode alternativer.

 

En tilsvarende maskin fra Apple koster 33 500, men leveres med betydelig svakere skjermkort og skjerm.

Du får heller ikke touchskjerm med og det kan ikke brukes som nettbrett. Men må du ha med Thunderbolt, så er Macbook pro noe for deg, men den er ikke overlegen på noen områder i forhold til Surface Book 2.

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Prisen er jo helt latterlig!

Er det faktisk noen som kommer til å punge ut så mye penger for den? Jeg har lyst på den, men kunne ikke betalt mer en 25k for den. Kaaanskje.

Gå ned til 13 tommeren, så er du der på prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde det ikke vært for en helt hinsides pris.. Bruker Surface Pro til daglig i dag, og er jevnt over veldig fornøyd med alt annet enn mengden RAM. Men snart blir det Dell XPS. Langt bedre ytelse for pengene, ideelt meg som ikke har mulighet til å selge hus og bil for å skaffe meg PC.

 

Gjør deg klar for dårlig byggekvalitet og QC, har måttet ha service på alle mine XPS-er (skjerm, hovedkort, keyboard). Vil anbefale å heller sammenligne priser mot Latitude-serien, som har bedre kvalitet.

Hah, ok, takk for tipset. Skal ta en kikk.

Lenke til kommentar

 

Koster ca 22000,- i USA så her har man mulighet for en weekendtur til New York på kjøpet.

Husk at du skal betale 25% moms av varer over kr. 6000 ved innreise, og mister rettighetene fra norsk forbrukerkjøpslov.

Inte om han öppnar och använder pc'n först. Men reklamation åker han på.

 

OT:

 

Det går an att stryka skjortan du skall ha på dig om du skall synas över hela norge. Testen får desvärre en oseriös stämpel när kläderna är tagna rätt i från torktrummlaren.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Til de som vurderer å kjøpe Surface Book så er det en ting som sjeldent nevnes i omtaler, og det er at skjermen vingler når du skriver på grunn av hengselen. Dette merkes spesielt på ujevnt underlag som når du har den på fanget. Det var den viktigste grunnen til at jeg returnerte tilbake min Surface Book (første versjon). I mine øyne er ikke dette godt nok på et produkt til denne prisen.

 

Jeg har ikke prøvd Surface Book 2, men av det jeg har sett av omtaler på nettet så har de ikke forbedret dette nevneverdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Koster ca 22000,- i USA så her har man mulighet for en weekendtur til New York på kjøpet.

Husk at du skal betale 25% moms av varer over kr. 6000 ved innreise, og mister rettighetene fra norsk forbrukerkjøpslov.

Inte om han öppnar och använder pc'n först. Men reklamation åker han på.

Altså hvis vi snakker om smugling, er det selvfølgelig mulig å gjøre det, på lik linje som man enda rimeligere bare kan stjele hele laptopen fra en butikk.

 

Det er for øvrig irrelevant om varen er brukt eller ikke, dersom du ikke deklarerte den ved utreise og ikke kan fremskaffe kvittering som beviser kjøp innenlands er du pliktig å betale moms ved innreise. Det er noen unntak hvis man har vært bosatt over lengre tid i utlandet osv., men det er irrelevant i denne sammenheng.

Lenke til kommentar

 

 

 

Koster ca 22000,- i USA så her har man mulighet for en weekendtur til New York på kjøpet.

Husk at du skal betale 25% moms av varer over kr. 6000 ved innreise, og mister rettighetene fra norsk forbrukerkjøpslov.

Inte om han öppnar och använder pc'n först. Men reklamation åker han på.

Altså hvis vi snakker om smugling, er det selvfølgelig mulig å gjøre det, på lik linje som man enda rimeligere bare kan stjele hele laptopen fra en butikk.

 

Det er for øvrig irrelevant om varen er brukt eller ikke, dersom du ikke deklarerte den ved utreise og ikke kan fremskaffe kvittering som beviser kjøp innenlands er du pliktig å betale moms ved innreise. Det er noen unntak hvis man har vært bosatt over lengre tid i utlandet osv., men det er irrelevant i denne sammenheng.

 

Känner du många som deklarerar att de tar med sig telefon, laptop etc på sina resor?

Mina källor på detta är tullarna själva när jag köpt golfutstyr. Riv det ut ur emballage och det är per definition brukt.

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...