Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Ikke den Far Cry-revolusjonen vi hadde håpet på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært fantastisk om det kom en mod som fjernet alt av mennesker og kjøretøy for å omgjort spillet til et survivalgame. Grafikken og settingen kunne gjort det til tidenes survival.

Uten mennesker er det jo ingen ting å overleve. Du er i usa. Og i usa er mennesker det farligste som finnes. Uten mennesker er du på camping.

Lenke til kommentar

 

Det hadde vært fantastisk om det kom en mod som fjernet alt av mennesker og kjøretøy for å omgjort spillet til et survivalgame. Grafikken og settingen kunne gjort det til tidenes survival.

Uten mennesker er det jo ingen ting å overleve. Du er i usa. Og i usa er mennesker det farligste som finnes. Uten mennesker er du på camping.

 

 

Tenk: The Long Dark

Lenke til kommentar

Jeg gikk lei av vanlige PC spill på skjerm for mange år siden. Det er på tide å ta steget videre over i VR nå, der finner man alle nyvinningene. VR trenger dessuten flere åpen verden spill!

 

Ubisoft har jo mye erfaring med VR nå, så jeg er sikker på at de kan få til dette. Problemet er vel heller at det ikke er lønnsomt siden kundebasen er såpass liten. Men hadde det vært flere AAA blockbusters så ville den jo vokst fortere.

Her oxo liker mer vr spilling men noen spill må jeg ha, Far Cry 5 er en av de.

 
Lenke til kommentar

Var en svak sjel å kjøpte det til pc, med res scale på 0.8 med 4k og resten på ultra så gikk det i 60 fps konstant.

 

Spillet er bra om du ikke legger for mye i historien, gå litt rundt skyt noen folk lag litt stemning. Selv skrudde jeg av teammates da jeg synes jeg klarer meg bedre på egenhånd, dessuten er det litt bugs og de kommer virkelig frem når du drasser rundt på en cpu til å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Jeg skal spille det på PC, kommer nok til å kjøpe i dag. Det er et FPS, så det er naturlig å velge mus og tastatur. Men likevel vurderer jeg faktisk kontroller for dette spillet. Hva synes dere, er det teit å koble til Elite-kontrolleren min og slappe helt av eller bør jeg dundre på med presisjonen fra m/kb?

Lenke til kommentar

Jeg skal spille det på PC, kommer nok til å kjøpe i dag. Det er et FPS, så det er naturlig å velge mus og tastatur. Men likevel vurderer jeg faktisk kontroller for dette spillet. Hva synes dere, er det teit å koble til Elite-kontrolleren min og slappe helt av eller bør jeg dundre på med presisjonen fra m/kb?

 

 

Det er jo det som er konge med PC. Du kan bytte på. Er du i slappe av modus så tar du kontrolleren. Og når du vil lene deg litt mer inn i skjermen og ha den presisjonen så kan du det.  :thumbs:

Lenke til kommentar

 

Jeg skal spille det på PC, kommer nok til å kjøpe i dag. Det er et FPS, så det er naturlig å velge mus og tastatur. Men likevel vurderer jeg faktisk kontroller for dette spillet. Hva synes dere, er det teit å koble til Elite-kontrolleren min og slappe helt av eller bør jeg dundre på med presisjonen fra m/kb?

 

 

Det er jo det som er konge med PC. Du kan bytte på. Er du i slappe av modus så tar du kontrolleren. Og når du vil lene deg litt mer inn i skjermen og ha den presisjonen så kan du det.  :thumbs:

Sant nok, kanskje jeg skal kjøre en kombo. Er egentlig nazi på mus og tastatur i FPS, men akkurat her føler jeg at vi dealer med et spill som er laget for konsoller, og med vanskelighetsgrad deretter.

Lenke til kommentar

Etter min mening det beste spillet i serien sålangt (spilt rundt 30 timer). Var helt uforventet med tanke på at jeg slo av 4'ern halvveis. Gleder meg bare til å spille mer :)

 

100% godt sagt.

3ern spilte jeg igjennom 2 ganger, 4ern var av en eller annen grunn kjipt. 5ern, top notch.

Lenke til kommentar

Vurderer Goty-versjonen når prisen ligger rundt 100 kr.

Hadde vore perfekt om open world survival-mode med ferre folk og gjerne lagt til 1700-1850 perioden kom som DLC. Bygging av enkle tømmerhus, pelsjakt og generellt småsure indianere rundt om samt triggerhappy banditter osv

Lenke til kommentar

Spillet er kanonbra og på samme nivå som Far Cry 3 (som jeg har storkost meg med)

 

Spiller på pc og en del coop (alt kan utføres i coop modus)

Har over 20 timer allerede og det er vanskelig å legge fra seg.

 

Endte med å spille til 02:15 første dagen og skulle på jobb 07:30

 

Det flyter ekstremt bra med alt på ultra og 3440x1440 :)

 

Junior skal til svigers i nå påsken, så blir nok en del timer med dette de kommende dagene! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Etter min mening det beste spillet i serien sålangt (spilt rundt 30 timer). Var helt uforventet med tanke på at jeg slo av 4'ern halvveis. Gleder meg bare til å spille mer :)

100% godt sagt.

3ern spilte jeg igjennom 2 ganger, 4ern var av en eller annen grunn kjipt. 5ern, top notch.

 

Helt enig der gutter, spot on.

 

OffTopic: Og hold politikken utenfor dette folkens, ja det har med spillet å gjøre men gjeez er det ikke nok uenighet i verden om slikt allerede?

Endret av MOO-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt problem med spillene etter originalen er at de i så stor grad har vært preget av oppdrag av typen "gå til generisk liten base, drep en håndfull og frigjør/hent/fiks, dra tilbake til oppdragsgiver". Jeg lurer på of dette spillet har samme trettende struktur, eller om det er snakk om større og mer varierte mål denne gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...