Gå til innhold

Skyting på ungdomsskole i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er kulturen som er problemet i USA

 

Helt riktig.

 

Og hvor kommer kulturen fra ? Folket.

 

Hva slags folk finner man i USA ? Alle mulige slags typer for USA er en flerkulturell heksegryte, så resultatet er som forventet.

 

 

Nok en gang var det en hvit mann som stod for ugjerningen, men jeg vil ikke si at alle hvite er rasshøl av den grunn. Enig?

Lenke til kommentar

 

 

Det er kulturen som er problemet i USA

 

Helt riktig.

 

Og hvor kommer kulturen fra ? Folket.

 

Hva slags folk finner man i USA ? Alle mulige slags typer for USA er en flerkulturell heksegryte, så resultatet er som forventet.

 

Nok en gang var det en hvit mann som stod for ugjerningen, men jeg vil ikke si at alle hvite er rasshøl av den grunn. Enig?

 

 

Swing and a miss. ;)

 

ppC5nqk.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Få automatiske og semi-automatiske maskinpistoler bort fra butikker

Delvis enig, men det løser da vel ikke stort. Man kan fortsatt skyte med vanlige pistoler.

 

Og ang. forbud generelt, Brasil har mye strengere våpenlov enn USA, men mange flere drap med skytevåpen. Hvordan forklares dette annet enn at det er samfunnsrelaterte grunner som gjør at folk dreper hverandre, og ikke tilgangen til våpen?

 

Brasil er så korrupt at hva loven sier spiller ingen rolle egentlig. Vi har veldig begrenset tilgang til våpen her i norge og ser nesten aldri slike skyteepisoder.

 

Samme har de i Tyskland, og Tyskland er det nest største landet på dødelige skyte-episoder på skoler i tillegg til hyppighet på disse type hendelser.

Lenke til kommentar

 

Følte du det som en seier at det ikke var en hvit mann denne gangen? :)

 

Seieren var å ta deg i å lyve om hvem som stod bak.

 

Samt vise litt av din anti-hvite holdning.

 

 

Har du sett statistikken? Altså bakgrunnen til disse mass shooting/school shooting gærningene? 

 

Mulig du vil få deg en overraskelse der. Kanskje det til og med vil få deg til å tenke over hvor jævla irrasjonelt pigmentene i huden er i denne sammenheng. Setter ikke penger på det siste der men dog.

Lenke til kommentar

 

 

Følte du det som en seier at det ikke var en hvit mann denne gangen? :)

 

Seieren var å ta deg i å lyve om hvem som stod bak.

 

Samt vise litt av din anti-hvite holdning.

 

 

Har du sett statistikken? Altså bakgrunnen til disse mass shooting/school shooting gærningene? 

 

Mulig du vil få deg en overraskelse der. Kanskje det til og med vil få deg til å tenke over hvor jævla irrasjonelt pigmentene i huden er i denne sammenheng. Setter ikke penger på det siste der men dog.

 

 

Aha.

 

Så når det kommer til skoleskyting da har "bakgrunn" og "statistikk" noe å si. Din anti-hvite agenda må skjules mye bedre enn det der thoto.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Følte du det som en seier at det ikke var en hvit mann denne gangen? :)

 

Seieren var å ta deg i å lyve om hvem som stod bak.

 

Samt vise litt av din anti-hvite holdning.

 

 

Har du sett statistikken? Altså bakgrunnen til disse mass shooting/school shooting gærningene? 

 

Mulig du vil få deg en overraskelse der. Kanskje det til og med vil få deg til å tenke over hvor jævla irrasjonelt pigmentene i huden er i denne sammenheng. Setter ikke penger på det siste der men dog.

 

 

Aha.

 

Så når det kommer til skoleskyting da har "bakgrunn" og "statistikk" noe å si. Din anti-hvite agenda må skjules mye bedre enn det der thoto.

 

 

Tydelig at du ikke helt har fått med deg at du sitter å skriver med en norsk nordmann ifra norge her. Jeg har vel neppe noen agenda mot meg selv you brainiac you.

 

Det man prøver på her er å få deg til å se hvor uendelig banalt det er å trekke fram utseende til folk i slike sammenhenger, men da du er sta som en geit og ignorant som ett troll så virker denne oppgaven nær sagt umulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Det er kulturen som er problemet i USA

 

Helt riktig.

 

Og hvor kommer kulturen fra ? Folket.

 

Hva slags folk finner man i USA ? Alle mulige slags typer for USA er en flerkulturell heksegryte, så resultatet er som forventet.

 

 

Nok en gang var det en hvit mann som stod for ugjerningen, men jeg vil ikke si at alle hvite er rasshøl av den grunn. Enig?

 

Hvit?  Nok en gang?

 

Virker som han er enten cubansk eller meksikansk, i så fall er han antakelig også blant disse fremragende dreamers som Obama beskyttet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vi har veldig begrenset tilgang til våpen her i norge og ser nesten aldri slike skyteepisoder.

Det er ikke så enkelt som å si at lite tilgang på våpen betyr få skyteepisoder. I såfall kan ikke denne lista forklares på noen måte: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_firearm-related_death_rate

 

Sverige har like mange våpen pr 100 innbygger som oss, men dobbelt så mange drap.

Spania har en tredel så mange våpen pr 100 innbygger, og 50% mer drap

Tsjekkia har halvparten så mange våpen pr 100 innbygger, og 50% mer drap.

 

Norge er faktisk på sjetteplass i verden i antall våpen pr innbygger, så hvordan forklares det at vi er en av de nasjonene med færrest drap?

 

Vi har det bedre enn de fleste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at du ikke helt har fått med deg at du sitter å skriver med en norsk nordmann ifra norge her. Jeg har vel neppe noen agenda mot meg selv you brainiac you.

Tja, det finnes mange hvite som har voldsomt selvhat.

 

Utseende har ikke noe å si nei, men kultur/religion har definitivt det. Skjønner jo at du med dette prøver å gi et billig stikk til oss som snakker om at muslimer driver så mye ugjerninger i europa.

 

Kom tilbake med den når statistikken over hvite terrorangrep begynner å nærme seg dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi har veldig begrenset tilgang til våpen her i norge og ser nesten aldri slike skyteepisoder.

Det er ikke så enkelt som å si at lite tilgang på våpen betyr få skyteepisoder. I såfall kan ikke denne lista forklares på noen måte: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_firearm-related_death_rate

 

Sverige har like mange våpen pr 100 innbygger som oss, men dobbelt så mange drap.

Spania har en tredel så mange våpen pr 100 innbygger, og 50% mer drap

Tsjekkia har halvparten så mange våpen pr 100 innbygger, og 50% mer drap.

 

Norge er faktisk på sjetteplass i verden i antall våpen pr innbygger, så hvordan forklares det at vi er en av de nasjonene med færrest drap?

 

Vold og drap har med kultur og omgivelsene man lever i, skytevåpen kommer i andre rekke, for det er kun verktøyet som blir brukt.

 

I USA ser man jo dette på overalt i samfunnet, skytevåpen er løsningen på alt for mye, og når man har en vits av en utdatert grunnlov, da er det vel ikke så mye man kan gjøre med dette.

 

Mange land har høye selvmordstall spesielt blant menn, det inkluderer Norge, og en liten del av forklaringen hvorfor det ikke er utbredt med massedrap, er nettopp at flere velger heller selvmord, mens i USA så føler flere at man må ta med seg flere i grava.

 

For noen få dager siden fikk et kjent Youtube par (Gavin Free - Slow-Mo-Guys) uønsket besøk av en bevæpnet "fan" som hadde reist 11 timer før tok seg inn hos de. De gjemte seg i et skap mens de ringte Politiet, vedkommende hadde gått fra rom til rom uten å finne de, og ble skutt av politiet idet han skulle dra fra åstedet.

 

Så at USA har problemer, er det ingen tvil om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tydelig at du ikke helt har fått med deg at du sitter å skriver med en norsk nordmann ifra norge her. Jeg har vel neppe noen agenda mot meg selv you brainiac you.

Tja, det finnes mange hvite som har voldsomt selvhat.

 

Utseende har ikke noe å si nei, men kultur/religion har definitivt det. Skjønner jo at du med dette prøver å gi et billig stikk til oss som snakker om at muslimer driver så mye ugjerninger i europa.

 

Kom tilbake med den når statistikken over hvite terrorangrep begynner å nærme seg dette.

 

 

Nå tror jeg ikke du vil sette deg i samme bås som geita_ her da, at du er veldig bevisst på folks overbevisning når det kommer til farlige religioner og ideologier blir noe ganske annet enn geita`s straight up rasekrig. Dette er to veldig forskjellige ting som ikke må blandes i hop men som geita og de andre rasistene rører sammen til en stor vond graut i ett håp om at ingen skal merke seg tankefeilen.

 

Jeg som ateist blir ekstra obs på dette, nemlig at religionskritikk og rasisme ikke to ting av samme sak. Det burde si seg selv men gjør altså dessverre ikke det. Disse rasehaterne fornekter seg nemlig ikke ett øyeblikk når de prøver å dra oss valige folk med sjelsevnene intakt med på idiotskapen deres, det blir din og min jobb å belyse forskjellene mellom oss. I den forstand så gjør du dem en tjeneste ved å ikke ta klar avstand.

Lenke til kommentar

Tydelig at du ikke helt har fått med deg at du sitter å skriver med en norsk nordmann ifra norge her. Jeg har vel neppe noen agenda mot meg selv you brainiac you.

 

Det man prøver på her er å få deg til å se hvor uendelig banalt det er å trekke fram utseende til folk i slike sammenhenger, men da du er sta som en geit og ignorant som ett troll så virker denne oppgaven nær sagt umulig.

 

At du er en norsk nordmann har fint lite å si da din ideologi fører med seg den etniske utbyttelsen av det europeeiske folk.

Endret av geita_
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tydelig at du ikke helt har fått med deg at du sitter å skriver med en norsk nordmann ifra norge her. Jeg har vel neppe noen agenda mot meg selv you brainiac you.

 

Det man prøver på her er å få deg til å se hvor uendelig banalt det er å trekke fram utseende til folk i slike sammenhenger, men da du er sta som en geit og ignorant som ett troll så virker denne oppgaven nær sagt umulig.

At du er en norsk nordmann har fint lite å si da din ideologi fører med seg den etniske utbyttelsen av det europeeiske folk.
Nå må vi ikke spore av her. Dette er ingen debatt om europeisk innvandringspolitikk , men om store sosiale forskjeller og banale holdninger i the land of the free...

 

Jeg mener det er for sent å stramme inn våpenlover mtp hvor mye som er i omløp. Her må det andre virkemidler til.

Endret av boundishh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er for sent å endre den dramatisk ja. I noen stater er det jo faktisk slik at når man kjøper et våpen, så får man det ikke med seg samme dag. Man får ikke hente det før om 1-2 uker(huske ikke nøyaktig, kan godt hende det er lengre). Nettopp for å hindre at noen impulskjøper et våpen for å ta liv. 

En begynnelse er jo å ha like regler over hele USA, og ikke kun i noen stater. Men som nevnt tidligere i tråden er de ganske strenge i Florida. Så det bunner uansett i hvordan personen sin oppvekst har hvert psykisk og kultur. 

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Følte du det som en seier at det ikke var en hvit mann denne gangen? :)

Seieren var å ta deg i å lyve om hvem som stod bak.

 

Samt vise litt av din anti-hvite holdning.

Har du sett statistikken? Altså bakgrunnen til disse mass shooting/school shooting gærningene?

 

Mulig du vil få deg en overraskelse der. Kanskje det til og med vil få deg til å tenke over hvor jævla irrasjonelt pigmentene i huden er i denne sammenheng. Setter ikke penger på det siste der men dog.

Aha.

 

Så når det kommer til skoleskyting da har "bakgrunn" og "statistikk" noe å si. Din anti-hvite agenda må skjules mye bedre enn det der thoto.

Han hadde pro-hvite tendenser ser det ut

 

Suspected school shooter Nikolas Cruz trained as a member of a white nationalist militia, according to the group’s leade

 

https://www.google.com/amp/s/nypost.com/2018/02/15/white-nationalist-militia-claims-florida-shooting-suspect-as-member/amp/

Skoleskytingene domineres av hvite (97%)som skyter andre hvite. Multikultur har ingenting å gjøre med skoleskytingene.

Endret av jjkoggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...