Gå til innhold

"Why I Don't Want to Become a Minority"


geita_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun trenger heldigivis ikke vente på å bli en minoritet - selv om en ofte ikke skulle tro det, så er såpass ignorante, trangsynte mennesker fullstendig uten virkelighetsforståelse en svært liten minoritet.

 

Og ellers - dette våset er virkelig noe du ønsker å bringe videre...?

Endret av Zork
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hun trenger heldigivis ikke vente på å bli en minoritet - selv om en ofte ikke skulle tro det, så er såpass ignorante, trangsynte mennesker fullstendig uten virkelighetsforståelse en svært liten minoritet.

 

Og ellers - dette våset er virkelig noe du ønsker å bringe videre...?

 

Om noe så er du trangsynt hvis du mener at den jenta er trangsynt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=aPm0NKcBZcY

 

"Every White country is being forced to “diversify” by importing millions of non-Europeans into their nation. Lana tells why she doesn't want to become a White minority."

 

Hun har et poeng og flere burde få med seg hva hun har å si.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=aPm0NKcBZcY

 

"Every White country is being forced to “diversify” by importing millions of non-Europeans into their nation. Lana tells why she doesn't want to become a White minority."

 

Hun har et poeng og flere burde få med seg hva hun har å si.

Hvor mange barn har hun da..?

 

La meg gjette...

 

"Må bare fullføre studiene og reise verden rundt og smake 2000 typer caffe latte før jeg forsøker å finne en millionær og få barn når jeg er 45."

 

...

 

PROBLEMET er ikke innvandring eller asylsøkere.

 

PROBLEMET er at unge hvite mennesker er for egoistiske og selvsentrerte til å få barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snork. Jeg bryr meg på ingen måte om geografiske områder og etnisitet.

 

Gleder meg til alle land i verden er en diger smørje av alle tenkelige mennesker. Da kan vi legge denne tankegangen bak oss og fokusere på viktigere ting.

 

zSZvEFr.jpg

Så du ser for deg at når vesten er blitt som den tredje verden med alle dens problemer vil folk dra å "blande" seg andre steder ? :roll:

 

Ser fram til dagen da det "hvite raseriet" kommer og vi kan få orden på ting igjen, det begynner å skli helt ut nå.

Endret av geita_
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Så du ser for deg at når vesten er blitt som den tredje verden med alle dens problemer vil folk dra å "blande" seg andre steder ? :roll:

 

Ser fram til dagen da det "hvite raseriet" kommer og vi kan få orden på ting igjen, det begynner å skli helt ut nå.

Nei, jeg ser frem til av skjevhetene i samfunnet gjevnes ut. Fattige land blir rikere, rike land blir fattigere. En naturlig effekt av den ustoppelige globaliseringen.

 

Det "hvite raseriet" du snakker om kommer aldri i verden til å skje.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hun trenger heldigivis ikke vente på å bli en minoritet - selv om en ofte ikke skulle tro det, så er såpass ignorante, trangsynte mennesker fullstendig uten virkelighetsforståelse en svært liten minoritet.

 

Og ellers - dette våset er virkelig noe du ønsker å bringe videre...?

 

Not an argument.

 

Snork. Jeg bryr meg på ingen måte om geografiske områder og etnisitet.

 

Gleder meg til alle land i verden er en diger smørje av alle tenkelige mennesker. Da kan vi legge denne tankegangen bak oss og fokusere på viktigere ting.

Problemet er at ikke alle kommer til å oppleve den fremtiden. Blant dem, hvite, som tvert imot blir utryddet. Det er allerede helt greit å være rasistisk mot hvite. Om få år, når færre unge hvite eksisterer (på grunn av ekstremt lave fødselsrater), og de fleste hvite har blitt eldre - og direkte samfunnskostnader, skal du ikke se bort ifra at det blir greit å avlive dem fordi statskassa ikke lenger er stor nok. Det starter sannsynligvis ved at man slutter å gi dem mat og pleie på eldrehjem slik at de avgår ved "naturlig" død. Eller at kriminelle aldri straffeforfølges for å rane eldre hvite, hvilket også vil redusere levealderen.

 

Om du selv er hvit har du sannsynligvis ikke annet enn elendinghet å glede deg til før alt tar slutt. Og dine barn og barnebarn kommer heller ikke til å ta vare på deg. Fordi du har ingen. Du har bare staten. Enn så lenge.

 

 

Så du ser for deg at når vesten er blitt som den tredje verden med alle dens problemer vil folk dra å "blande" seg andre steder ? :roll:

 

Ser fram til dagen da det "hvite raseriet" kommer og vi kan få orden på ting igjen, det begynner å skli helt ut nå.

Nei, jeg ser frem til av skjevhetene i samfunnet gjevnes ut. Fattige land blir rikere, rike land blir fattigere. En naturlig effekt av den ustoppelige globaliseringen.

 

Det "hvite raseriet" du snakker om kommer aldri i verden til å skje.

 

Det "hvite raseriet" utspiller seg nok heller som kombinasjonen av frykten og blodbadet som blir sluttkapittelet for hvite over hele verden. Når hvite er en absolutt minoritet, og når det ikke lenger er penger igjen i statskassa, vil det oppstå sosial uro. Hvite har allerede fått skylda for all elendighet. Dette er allerede inntrykket resten av verden har. Hvite er fremtidens jøder. Og vil bli utryddet tvert. Jeg tipper hvite stort sett er borte innen 100 år.

 

Og til dere utopiske tenkere der ute; vil vi da endelig få verdensfred?

 

Ta en titt på Afrika. Det er ikke andelen hvite på kontinentet som holder liv i helvete. Faktisk har store andeler hvite blitt utryddet fra Sør-Afrika de siste par årene.

Endret av Løgn
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

La oss annta at en vilkårlig rase blir borte på grunn av lave fødselstall over generasjoner. Hva har vi mistet egentlig Skal vi ta vare på visse gener, slik som vi gjør med sjeldne dyr i dyrehager?

 

Til slutt blir vi alle uansett den samme rasen, det skjer med alle dyr når grupper som tidligere har vært separate blir slått sammen. Verden blir mindre og mindre på grunn av vår teknologi, og det som separerer oss forsvinner.

Lenke til kommentar

Snork. Jeg bryr meg på ingen måte om geografiske områder og etnisitet.

 

Gleder meg til alle land i verden er en diger smørje av alle tenkelige mennesker. Da kan vi legge denne tankegangen bak oss og fokusere på viktigere ting.

Problemet med denne ambisjonen er at det er bare hvite land som skal bli mer mangfoldig, dvs. byttet ut. Agendaen er ikke å skape en verden uten rase, agendaen er å skape en verden uten hvite. Europa skal bli en utvidelse av Afrika og Asia. Hvordan det er mulig å ha så høyt selvforakt for sitt eget folk at man ser fram til vi utryddes skjønner jeg ikke. Det er jo også ganske rart, fordi de fleste hvite som tenker slikt foretrekker selv å bo i hvite strøk, og de foretrekker å onanere til hvite damer på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil også nevne at biologiske IQ variasjoner mellom rasene er en realitet som ikke kan ønskes vekk. I denne brune fremtiden for menneskeheten, uten hvite, vil gjennomsnitts-IQen ligge på 70-80 tallet, og enhver drøm om å "utforske rommet" vil være like fjern som stjernene selv. Den 3. verden blir VERDEN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun trenger heldigivis ikke vente på å bli en minoritet - selv om en ofte ikke skulle tro det, så er såpass ignorante, trangsynte mennesker fullstendig uten virkelighetsforståelse en svært liten minoritet.

 

Og ellers - dette våset er virkelig noe du ønsker å bringe videre...?

 

Not an argument.

 

 

Flere i denne tråden synes å leve i den villfarelsen at man trenger å argumentere mot komplett vås og idioti.

 

Det trenger man altså ikke.

 

"Jorden er flat", "dinosaurer og mennesker levde side om side for 6000 år siden, "himmelen holder på falle i hodet på den hvite rase"... denslags fortjener ikke mer enn lett overbærende hoderysting.

 

So here you go:

 

 

ioj0KdR.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar

@Zork

Hva sa hun i videoen som var "komplett vås og idioti"? Er det ikke enkelt å motbevise at jorda er flat, hvis det var på det nivået?

 

Kan jeg bare si at global oppvarming er en så latterlig konspirasjonsteori at jeg ikke trenger å motargumentere det, og poste en .gif for å vinne argumentet?

Endret av nahoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...