Gå til innhold

Dette er de beste Cyber Monday-tilbudene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD TILBUD TILBUD

 

KJØP KJØP KJØP

 

 

- nyhetsbilde de siste ukene. Det har tatt fullstendig av. Neste år får vi antageligvis "black month" fra Elkjøp.

Det tristeste jeg har sett og fortsatt ser, er G-Sport. De har ærlig talt alltid "salg". Hver eneste uke. Det er vel strengt tatt aldri salg om man alltid har salg.

 

Så blir det supersalg når varene faktisk er på salg, den ene helgen i året.

Lenke til kommentar

Markedsføring er ett yrke jeg i grunnen har veldig lite respekt for. Antar yrket omfatter mer enn all den reklamen og tåpelige markeds stunt vi ser rundt oss, håper det iallefall, men på en generell basis så handler det stort sett mest av alt om å lyve og manipulere og å fortelle sannheter på en slik måte at de både kan og vil bli missforstått, og slikt har jeg svært lite til overs for.

 

 

Se bare på Skeidar sitt lille stunt i forrige uke. Løgn og bedrageri på høyde med butikktyveri. Ser ikke helt forskjellen.

Endret av EremittPåTur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange det er som hadde Black Friday og endte med Blakk Lørdag jeg...

 

Og ikke minst de som våknet opp til blåmandag etter Black Friday og Black Weekend...

 

Forøvrig er dette et helt kurant tilbud:

 

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tilbehor-lyd-og-bilde/LTHARMELITE/logitech-harmony-elite-fjernkontroll

Endret av Valotunk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke at det er nevn noen plass i teksten - er noe av dette sponsa?

Halvparten av det dere foreslår koster jo >10000kr, spesielt den der 80000kr TVen ned til 44444kr var jo bare tulletete. Her føles fokuset mer på å pitche lesere (i kombinasjon med ting dere har testet) - enn å foreslå litt forskjellige rimelig priset ting folk er sansynlige til å kjøpe. Eller er dette kanskje forsidemat til vg.no, hmm det kunne jo vert ...

Lenke til kommentar

 

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD

 

TILBUD TILBUD TILBUD

 

KJØP KJØP KJØP

 

 

- nyhetsbilde de siste ukene. Det har tatt fullstendig av. Neste år får vi antageligvis "black month" fra Elkjøp.

Det tristeste jeg har sett og fortsatt ser, er G-Sport. De har ærlig talt alltid "salg". Hver eneste uke. Det er vel strengt tatt aldri salg om man alltid har salg.

 

Så blir det supersalg når varene faktisk er på salg, den ene helgen i året.

 

En del ganger har kjedene ting som "Elleville dager!" også. "Sjekk prisen!!" Ikke et ord om hverken salg eller tilbud, men vi går nå fem på og tror det er billig likevel. Enda de til og med oppfordrer oss til å sjekke prisen!

Lenke til kommentar

Hvis man vet hva man er ute etter, og vet hva prisen normalt ligger på, så finnes det gode tilbud. Det gjelder forsvidt hele året, ikke bare black week... Hvis man bare trykker "kjøp" fordi det står "-20%" på en vare så fortjener man å bli lurt :p Jeg har de to siste årene kjøpt to varer som har spart meg for rundt 11000. Jeg har vært fornøyd med det iallfall - men det finnes enormt mye vissvas der ute under black week. Det kan ikke sammenlignes med black friday i statene iallfall. Handelstanden i norge har mye å lære, men så lenge de tjener penger driter de vel i det. Vær skeptisk til "tilbudene" så skal vi nok se de bli bedre med tiden.

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

TILBUDTILBUDTILBUDTILBUDTILBUD TILBUD TILBUDKJØP KJØP KJØP

- nyhetsbilde de siste ukene. Det har tatt fullstendig av. Neste år får vi antageligvis "black month" fra Elkjøp.

Det tristeste jeg har sett og fortsatt ser, er G-Sport. De har ærlig talt alltid "salg". Hver eneste uke. Det er vel strengt tatt aldri salg om man alltid har salg.

Så blir det supersalg når varene faktisk er på salg, den ene helgen i året.

Selvsagt har de salg når de selger varer til nedsatt pris. Det å klage på tilbudene i forbindelse med black friday, cyber monday osv er litt spesielt.

Lenke til kommentar

 

 

TILBUDTILBUDTILBUDTILBUDTILBUD TILBUD TILBUDKJØP KJØP KJØP

- nyhetsbilde de siste ukene. Det har tatt fullstendig av. Neste år får vi antageligvis "black month" fra Elkjøp.

Det tristeste jeg har sett og fortsatt ser, er G-Sport. De har ærlig talt alltid "salg". Hver eneste uke. Det er vel strengt tatt aldri salg om man alltid har salg.

Så blir det supersalg når varene faktisk er på salg, den ene helgen i året.

Selvsagt har de salg når de selger varer til nedsatt pris. Det å klage på tilbudene i forbindelse med black friday, cyber monday osv er litt spesielt.

 

 

De aller fleste kjedene har strengt tatt salg hele året. Ikke bare tilbud, men salg. 

 

Black Friday var i utgangspunktet en dag hvor butikkene solgte ut 'old stock' for å frigjøre penger og plass til julevarer. Nå har vi som nevnt black friday salg i en hel uke. For å toppe dette har vi en eller annen form for salg hele året, og mange av varene er ikke engang billigere enn til vanlig (noe bla. DinSide har avslørt en rekke ganger). 

Lenke til kommentar

Relativt hvor mye må får ut av Black Friday , men trikset er vel å sette seg inn i hva man vil ha, og hvilken pris som er akseptabel. Selv fikk jeg skaffet meg et headset til 1690 for 699 og en tv til 32990 til 22990, så godt fornøyd. Disse prisene har ikke vært så lave tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...