Gå til innhold

Den hvite kjernefamilien promoterer hvit supremasisme


geita_

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-45896

Forresten, du vet at det jeg skrev om testosteron var i din favør, eller?

 

Du skjønner, jeg kan også finne fakta og statistikk...

 

Mer testosteron er assosiert med mer aggressivitet, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-45896

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Det går ikke an å unnskylde svarte pga. testosteron. Skal vi begyne å gi dem masse testosteronreduserende medisin da? Kanskje alt blir bra over natta.

 

Hva med å poste det for resten av oss, da?

 

Det er alerede postet i et par andre tråder. Skattejakt er alltid gøy, lykke til :)

Det var ikke meningen å unnskylde noe eller noen som helst.

 

Jeg tror det er bedre for oss begge om du ikke tillegger meg intensjoner. Enig?

 

Det blir litt som om jeg skulle påstå at du unnskylder de ansvarlige i bl.a. CIA som var med på å ødelegge svarte menneskers liv fordi de hvite menneskene i CIA ikke klarte å empatisere med de svarte fordi de var hvite.

 

Eller noe sånt.

 

Men du anerkjenner at de gjorde dette, eller?

 

Eller hva med disse såkalte "housing-projects", hvor myndighetene nektet de svarte mennene, altså fedrene, å bo sammen med familiene sine...? Det er vel slik at svarte også kan ha kjernefamilier, kanskje? Og at myndighetene aktivt motarbeidet det med slik politikk?

 

Det er meget synd at situasjonen er som den er for mange svarte i USA i dag, men det er rett og slett direkte feil å påstå at det er kun deres egen feil 100%.

 

Tror du at disse tingene som skjedde på 60-70-80-tallet ikke påvirker USA og menneskene der i dag? Hvordan tror du det var å vokse opp i crack-epidemien på 80-tallet, hvor foreldrene dine brukte crack importert med hjelp av CIA? Tror du dette ikke påvirket en 30-40 åring født da på en slik måte at den personen fortsatt er merket av det i dag?

 

Det blir litt som om man skal skylde kun på kineserne for at de hadde så store problemer med opium for noen hundre år siden, selv om britene delvis var ansvarlig ved å aktivt påvirke slik at problemene oppsto og vedvarte. Man er særdeles naiv hvis man tror at dette var tilfeldig eller ikke var med overlegg.

Endret av bruker-45896
Lenke til kommentar

Det er desverre basert på fakta, men det er liten vits å presentere noe for folk som åpenbart ikke vil innse at svarte er størsteparten av problemet i sine samfunn.

 

Edit; Ta deg tid til å redigere vekk litt så sitatpyramidene ikke blir så voldsomt store. Det er ikke en konkurranse.

 

Jada, du har god faglig dekning, men ingen grunn til å poste det. Så praktisk. Du har allerede moderert uttalelsen din, så det vil vil fortsette litt mer, før du kanskje poster noe som underbygger at det ikke bare er instituasjonell forskjellsbehandling som er årsaken.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De som lar seg hisse opp over den dama, er vel de som er ekstreme på motsatt side... :roll:

 

Vi andre holder oss unna galskapen.

 

Og det er jo synd.

 

Denne "galskapen" er et angrep på grunnpillarene til samfunnet og rasen vår, de hater deg for din hudfarge og ser helst at hvite ikke eksisterer i framtiden.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

 

 

*snip*

Mer testosteron er assosiert med mer aggressivitet, eller hva?

Nei.

 

Jo.

 

Men det er ikke så simpelt, heller.

 

De studiene som tilsier at mer testosteron er assosiert med aggresivitet er i beste fall feilaktige. 

 

Selvfølgelig vil et individ med ikke altfor sterke sjelsevner bli aggresiv, det er alt han vet. En godt oppdratt, utdannet person med høyt testosteronnivå. Not so much.

Lenke til kommentar

 

De som lar seg hisse opp over den dama, er vel de som er ekstreme på motsatt side... :roll:

 

Vi andre holder oss unna galskapen.

 

Og det er jo synd.

 

Denne "galskapen" er et angrep på grunnpillarene til samfunnet og rasen vår, de hater deg for din hudfarge og ser helst at hvite ikke eksisterer i framtiden.

 

 

"holder oss unna" i betydning (for min del i alle fall ) at dama er helt på jordet. Det finnes mange gærne akademikere og hun er en av dem.

 

Hun tar feil, rett og slett fordi det hun beskriver, egentlig er en naturlig handling/oppførsel uansett etnisk bakgrunn. Også svarte, gule, eller brune, tenker på sin egen familie i første rekke. At hun prøver å vri på det faktumet, er useriøst.

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Hun tar feil, rett og slett fordi det hun beskriver, egentlig er en naturlig handling/oppførsel uansett etnisk bakgrunn. Også svarte, gule, eller brune, tenker på sin egen familie i første rekke. At hun prøver å vri på det faktumet, er useriøst.

Gule, brune, eller svarte har ikke makten hvite har generellt og det hjelper dem lite når de tenker på sine egne familier og har mer svarte,brune eller gule barn. Hvite bevarer deres makt når de har hvite barn så lenge hvite er privilegerte og sitter på de fleste toppstillingene i samfunn.

 

Det er grunnen til at kongefamiliene ville ha barn, det bevarte monarkiene.

 

Det er en radikal løsning, men ikke ulogisk

Lenke til kommentar

Okay, først og fremst, så betyr "professor" bare at hun er lærer ved et universitet eller en høyskole -- ikke at hun har tittelen professor, som ligger svært mye høyere i andre land, som i Norge.
​Hun er altså lærer ved et universitet eller en høyskole.

​Så, jeg regner med at denne tråden ble laget for at vi skal peke og le på en dame som dummet seg ut på twitter?

​Arvedebatten er interessant, men...
Jeg tror ikke de som er bekymret for den hvite rasens framtid er interessert i noe annet enn å brenne denne stråmannen.

​Og det er en svært flott stråmann, for all del.
​Den brenner sikkert svært lyst og flott og lenge, men... det er garantert under 1 : 1 000 000 på den politiske venstresiden som mener at det er rasistisk å få barn med den man elsker.

​Da er problemene den brune høyresiden har med raseblanding bedre representert tror jeg.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Okay, først og fremst, så betyr "professor" bare at hun er lærer ved et universitet eller en høyskole -- ikke at hun har tittelen professor, som ligger svært mye høyere i andre land, som i Norge.

​Hun er altså lærer ved et universitet eller en høyskole.

​Så, jeg regner med at denne tråden ble laget for at vi skal peke og le på en dame som dummet seg ut på twitter?

 

​Arvedebatten er interessant, men...

Jeg tror ikke de som er bekymret for den hvite rasens framtid er interessert i noe annet enn å brenne denne stråmannen.

 

​Og det er en svært flott stråmann, for all del.

​Den brenner sikkert svært lyst og flott og lenge, men... det er garantert under 1 : 1 000 000 på den politiske venstresiden som mener at det er rasistisk å få barn med den man elsker.

 

​Da er problemene den brune høyresiden har med raseblanding bedre representert tror jeg.

Akademikere ofte definerer «racism» på en annen måte enn de fleste. Det dreier seg rundt makt/innflytelse, ikke rasediskriminering. Så lenge hvite er privilegerte så promoterer en «racism» med å ha hvite barn, uten å bli rasistiske selv.

 

Hun er en ekte «professor» og har mange publikasjoner

https://scholar.google.com/citations?user=NCo0saYAAAAJ&hl=en

Lenke til kommentar

 

Hun tar feil, rett og slett fordi det hun beskriver, egentlig er en naturlig handling/oppførsel uansett etnisk bakgrunn. Også svarte, gule, eller brune, tenker på sin egen familie i første rekke. At hun prøver å vri på det faktumet, er useriøst.

Gule, brune, eller svarte har ikke makten hvite har generellt og det hjelper dem lite når de tenker på sine egne familier og har mer svarte,brune eller gule barn. Hvite bevarer deres makt når de har hvite barn så lenge hvite er privilegerte og sitter på de fleste toppstillingene i samfunn.

 

Det er grunnen til at kongefamiliene ville ha barn, det bevarte monarkiene.

 

Det er en radikal løsning, men ikke ulogisk

 

 

Jeg har ingen problem med å belyse sosiale klasseforskjeller, fordi de eksisterer selvsagt, men derfra til å komme med slik anklagene tone om "hvite" og deres naturlige reproduksjon av barn som årsak til elendighet, er rett og slett hinsides anstendighet.

 

Hun har for øvrig også feil når hun generaliserer hvite på den måten. Faktum er at det eksisterer millioner av mer eller mindre fattige hvite både i USA og Europa som slettes ikke føler seg som noen privilegert gruppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problem med å belyse sosiale klasseforskjeller, fordi de eksisterer selvsagt, men derfra til å komme med slik anklagene tone om "hvite" og deres naturlige reproduksjon av barn som årsak til elendighet, er rett og slett hinsides anstendighet.

Jeg tror ikke hun mener det er «årsaken» til elendighet, hun hevder naturlig reproduksjon av de som er priviligerte og holder de fleste maktposisjonene i samfunn promoterer rasisme. Begrenset naturlig reproduksjon av hvite ville øke sjansen at ikke-hvite kunne klatre opp stigen.

Hun har for øvrig også feil når hun generaliserer hvite på den måten. Faktum er at det eksisterer millioner av mer eller mindre fattige hvite både i USA og Europa som slettes ikke føler seg som noen privilegert gruppe.

Så lenge rasisme eksisterer så er hvite priviligerte og har fordeler ikke hvite ikke har. Fattige hvite har høyere sosial mobilitet enn like fattige minoriteter. Mao, de er priviligerte over ikke hvite med lignende økonomiske situasjoner

 

Fattige norske innvandrere som kom til USA trengte bare å endre deres oppførsel til å klatre stigen i usa mens endringer i oppførselen til like fattige innvandrere fra Nigeria idag ikke fører til samme resultatene.

Lenke til kommentar

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3693622/

Det går ikke an å unnskylde svarte pga. testosteron. Skal vi begyne å gi dem masse testosteronreduserende medisin da? Kanskje alt blir bra over natta.

 

Hva med å poste det for resten av oss, da?

 

Det er alerede postet i et par andre tråder. Skattejakt er alltid gøy, lykke til :)

Det var ikke meningen å unnskylde noe eller noen som helst.

 

Jeg tror det er bedre for oss begge om du ikke tillegger meg intensjoner. Enig?

 

Det blir litt som om jeg skulle påstå at du unnskylder de ansvarlige i bl.a. CIA som var med på å ødelegge svarte menneskers liv fordi de hvite menneskene i CIA ikke klarte å empatisere med de svarte fordi de var hvite.

 

Eller noe sånt.

 

Men du anerkjenner at de gjorde dette, eller?

 

Eller hva med disse såkalte "housing-projects", hvor myndighetene nektet de svarte mennene, altså fedrene, å bo sammen med familiene sine...? Det er vel slik at svarte også kan ha kjernefamilier, kanskje? Og at myndighetene aktivt motarbeidet det med slik politikk?

 

Det er meget synd at situasjonen er som den er for mange svarte i USA i dag, men det er rett og slett direkte feil å påstå at det er kun deres egen feil 100%.

 

Tror du at disse tingene som skjedde på 60-70-80-tallet ikke påvirker USA og menneskene der i dag? Hvordan tror du det var å vokse opp i crack-epidemien på 80-tallet, hvor foreldrene dine brukte crack importert med hjelp av CIA? Tror du dette ikke påvirket en 30-40 åring født da på en slik måte at den personen fortsatt er merket av det i dag?

 

Det blir litt som om man skal skylde kun på kineserne for at de hadde så store problemer med opium for noen hundre år siden, selv om britene delvis var ansvarlig ved å aktivt påvirke slik at problemene oppsto og vedvarte. Man er særdeles naiv hvis man tror at dette var tilfeldig eller ikke var med overlegg.

 

Dra inn historie alt du vil. Jeg kan også si at svarte er i den situasjonen de er i i dag pga. svarte slavehandlere solgte dem til folka over dammen. Dagens situasjon bør basere seg på i dag. At det ikke er 100% de svartes skyld hvis vi ser litt lengre enn de ti siste årene er åpenbart, men det er kanskje på tide å glemme fortiden og se fremover? Henge seg opp i fortiden fører ingenting godt med seg.

 

Det er desverre basert på fakta, men det er liten vits å presentere noe for folk som åpenbart ikke vil innse at svarte er størsteparten av problemet i sine samfunn.

 

Edit; Ta deg tid til å redigere vekk litt så sitatpyramidene ikke blir så voldsomt store. Det er ikke en konkurranse.

 

Jada, du har god faglig dekning, men ingen grunn til å poste det. Så praktisk. Du har allerede moderert uttalelsen din, så det vil vil fortsette litt mer, før du kanskje poster noe som underbygger at det ikke bare er instituasjonell forskjellsbehandling som er årsaken.

 

AtW

 

Så du mener at det bare er instituasjonell forskjellsbehandling som er årsaken?

 

Det er praktisk at jeg ikke har noen grunn til å poste det ja, men jeg har en grunn til å ikke poste det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...