Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver så godt jeg kan og få tak i de 5 mm hårtustene mine og røske usannsynlig hard i dem :cry:

Hvorfor i alle dager skulle jeg finne på å bestille dvd+rw plater til en sum av 700 kr igår? Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg hatt råd til å kjøpe dette kortet nå :(

*grine, sutre*

Får håpe det kommer til samme pris eller enda bedre, lavere, over nyttår da. :ermm: Noe må en stakkar trøste seg med..

Lenke til kommentar
Prøver så godt jeg kan og få tak i de 5 mm hårtustene mine og røske usannsynlig hard i dem :cry:

Hvorfor i alle dager skulle jeg finne på å bestille dvd+rw plater til en sum av 700 kr igår? Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg hatt råd til å kjøpe dette kortet nå :(

*grine, sutre*

Får håpe det kommer til samme pris eller enda bedre, lavere, over nyttår da. :ermm: Noe må en stakkar trøste seg med..

OMG!!! for 700!! Det er helt snnsykt!!!

Lenke til kommentar

Ja, ja. Har nå egentlig mer bruk for de platene da. Skal ta ny frisk backup av alle mine uunværlige data, For mye som kan gå tapt dersom Hdd ryker.

Desverre klinger det ikke i porselenet når jeg sitter på ramma, så jeg må rolig vente til lønning i Januar før jeg foretar noen nye investeringer :(

Lenke til kommentar
Innsåg nettopp at dette må være en god reklame plass:)

 

hardware.no lesere har vel snart kjøpt for en lite 100000 :D

Tenkte på det jeg også, tenk på alle oss her som har mellom 2000 og 10000 å slenge vekk på "julekalenderen" :) Skal jeg starte bedrift, så poster jeg en "NY BUTIKK, KJEMPEBRA!!!" i webshopp med et "ukjent-nyregistrert" brukernavn. "Skal ta en netconnection" :D:lol::p

 

Seriøst, vi bruker sikkert oppimot en halv million tilsammen på julekalenderen. Jeg har alene til nå brukt 6500kr. Uansett, det var vanskelig for meg å si nei takk for et 9800 Pro til 2412 inkl frakt ;):xmas:

Lenke til kommentar
Bestilte kl 12:40 igår, og kortet ble levert i Oslo allerede i går kveld ! Damn - det setter hwb.no høyt oppe på lista for neste hw innkjøp :D

WHOW :dribble: Så ikke dette før nå :

 

08.12.03 16.43 INNLEVERINGSREGISTRERT 3169 STOKKE

09.12.03 10.39 ANKOMSTREGISTRERT 4606 KRISTIANSAND S

 

Herlig, hwb.no er mitt handlested også fra nå av :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...