Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sinnsykt digg tilbud, hwb.no legger godt rykte på seg her. Powercolor HATER jeg pga vifta, men mitt kort skal vannkjøles så det blir det samme for meg. Vil ha det fortest mulig!!! :D

Hva er gærnt med vifta? for svak? for dårlig kvalitet (fjusker, stopper etc)? bråker for mye? eller kjøler den bare for dårlig?

I hvor stor grad invirker dette?

Lenke til kommentar
Sinnsykt digg tilbud, hwb.no legger godt rykte på seg her. Powercolor HATER jeg pga vifta, men mitt kort skal vannkjøles så det blir det samme for meg. Vil ha det fortest mulig!!! :D

Hva er gærnt med vifta? for svak? for dårlig kvalitet (fjusker, stopper etc)? bråker for mye? eller kjøler den bare for dårlig?

I hvor stor grad invirker dette?

På en god del brukere har vifta dødd, virker som dårlig kvalitet, høy temp på kortet etc.. I mine øyne er det uakseptabelt da overklokking MÅ til. Vannkjølinga ordner mitt kort.

Lenke til kommentar
Må korrigere det som ble påstått om at minnet i pc var raskere og bedre, hvis samme personen hadde greid å lest videre ville han funnet ut at pc har laget to forskjellige versjoner, den med 2 ns minne vil bli kalt golden eller noe sånt...dermed er det standard pc som selges fra hardwarebutikken

Riktig det du sier her. Vi får ikke 2ns :( versjonen.

Lenke til kommentar
Må korrigere det som ble påstått om at minnet i pc var raskere og bedre, hvis samme personen hadde greid å lest videre ville han funnet ut at pc har laget to forskjellige versjoner, den med 2 ns minne vil bli kalt golden eller noe sånt...dermed er det standard pc som selges fra hardwarebutikken

ja jeg fant ut avdet i ettertid, beklager.

Lenke til kommentar
noen som har lagt merke til at dei har strekt over kr 2095,- ?

er det liksom førpris eller uten mva? mest sannsynlig uten mva, men er ikkje vanlig å skrive det slik, er førpriser som pleier å stå med svak skrift ovenfor med strek over seg...

Stod det ikke 2895,- ? Jeg husker ikke hvor jeg så det men jeg tolket det som 2895,- Hvor var det vi så det ? :-)

 

Nå har jeg forresten fått mitt :-) har ikke testet det så mye ennå da men....

Hvis alle får samme overraskelse som jeg så har dere også noe annet godt i vente :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg bestilte akkurat et PC kort.. men så fikk jeg plutselig en litt uggen følelse av at siden hardwarebutikken klarte å få til et så godt tilbud, hva kan Komplett få til da? jeg ser for meg at når vi nermer oss mer jul, så koster det under 2k på et supertilbud på Komplett eller no sånt :p

Tvilsomt da HWB taper nesten 400 pr. kort de selger og de har solgt over 110 kort bare på noen timer.... (de sa det når jeg hentet)

 

Er nok heller et VELDIG vellykket markedsføringgrep.... Tenk bare på de nettbutikkene som har ventet nå med å legge ut GULLEGGET til GOpris.... Det kan de bare glemme nå som HWB har mettet markedet....

 

Grattis med et smart markedsføringstips... Dere må gjerne markedsføre dere mer :-) :thumbs:

Lenke til kommentar
noen som har lagt merke til at dei har strekt over kr 2095,- ?

er det liksom førpris eller uten mva? mest sannsynlig uten mva, men er ikkje vanlig å skrive det slik, er førpriser som pleier å stå med svak skrift ovenfor med strek over seg...

Stod det ikke 2895,- ? Jeg husker ikke hvor jeg så det men jeg tolket det som 2895,- Hvor var det vi så det ? :-)

 

Nå har jeg forresten fått mitt :-) har ikke testet det så mye ennå da men....

Hvis alle får samme overraskelse som jeg så har dere også noe annet godt i vente :thumbs:

Det stemmer at før prisen var 2895,- :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jeg forresten fått mitt :-) har ikke testet det så mye ennå da men....

Hvis alle får samme overraskelse som jeg så har dere også noe annet godt i vente  :thumbs:

Har du fått kortet du bestilte igårkveld allerede?? :wow:

De er så smarte at de har hentebu vettø... som i gamle gode dager hos komplett... Jeg bor i Larvik og har ikke lange veien, så jeg har vært på besøk i dag kan du si. Trivelige folk.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Vedr. Radeon-kortene: Da vi ikke ønsker å få alt for stor backlog på FIC-kortene har vi nå måttet fjerne disse. Vi har forsåvidt ikke noe i mot å ha restordre, men det skaper problemer i forhold til de som bestiller med kortbetaling dersom leveransene drøyer lenge. Vi regner med forståelse for dette, det ligger fremdeles Powercolor ute til kr.2.295,-, og disse er p.t. også på lager for umiddelbar forsendelse.

 

Med ønsker om en fortsatt god jul fra Hardwarebutikken :xmas:

Lenke til kommentar

Bedre markedsføring enn dette for ein webshop som er ny på markedet får du ikkje, får håpe de ikkje går på ein smell da og går under.

 

Er nok ganske mange her på forumet som er irritert over prosjektorer og goop så det var jo mildt sagt mitt i blinken av hwb å gjere dette.

 

Positive opplevelser får ein aldri nok av. ;):xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...