Gå til innhold

Radeon 9800 Pro til 2295,-


swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Swag: Takk skal du ha! Her prøver lixom jeg å holde meg unna fristelsen, så kommer du og pusher meg bare enda lenger...! He he, en annen grunn til at jeg kvier meg til å kjøpe er at jeg bare har 3000 kr igjen på konto. Og de skal vare til 16 september, for da kommer stipendet. Trust me, 3000 kr er ikke så veldig mye når man bor alene, i tillegg til at det snart er jul + at samboeren skal feire 18-årsdagen sin til lørdagen....aah, the horror, the pain, the humanity!

Lenke til kommentar

Hehe... Sorry. Har egentlig ikke råd jeg heller, men jeg har aldri hatt særlig styring på økonomien uansett. :D Blir nok litt mindre julegaver i år men pytt pytt... Forresten, er ganske flink til å få folk til å kjøpe ting (hvis jeg vil), men aldri til å få de til å kjøpe til meg. Da er litt av vitsen kanskje borte? :laugh:

 

Kan du ikke låne av noen da? :D

 

EDIT: 16 september???

Endret av Swag
Lenke til kommentar
Swag: Takk skal du ha! Her prøver lixom jeg å holde meg unna fristelsen, så kommer du og pusher meg bare enda lenger...! He he, en annen grunn til at jeg kvier meg til å kjøpe er at jeg bare har 3000 kr igjen på konto. Og de skal vare til 16 september, for da kommer stipendet. Trust me, 3000 kr er ikke så veldig mye når man bor alene, i tillegg til at det snart er jul + at samboeren skal feire 18-årsdagen sin til lørdagen....aah, the horror, the pain, the humanity!

Riv ut Mastercardet av lommeboka og føl kapitalismens søte klør omfavne deg! :D

 

Har et 9500 non-pro kort fra Sapphire, men det går over i dama sin PC nå som jeg fikk bestilt meg dette. Hadde egentlig preorder på 9600XT som hadde kommet inn i dag eller noe sånt, så det var godt jeg fjernet den for noen dager siden og heller så fram innkjøp av skjermkort i Januar... Men med et tilbud som dette ble det bestilling.

 

Bestilte rundt klokken ett i natt, leveringsdato på mitt kort er 10. desember.

 

Flott tilbud! :w00t:

 

Edit: Kan ligge 14 dager på posten ja mens pengene triller inn.

Endret av Nobu
Lenke til kommentar
ooops my bad, 16. desember seff...hm....kan jo bare bestille og hente det når stipendet kommer? er det 14 dagers hentefrist på posten?

 

ringte nå mine kjære foreldre og de sa at de kunne sponse med 1000 kr, var deres julegave. Så nå gjenstår og se...!

Ikke noe problem å la det ligge, så lenge du henter det innen 14 dager ja.

 

Da regner jeg med at det er bestilt? :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...