Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Litt mindre hos komplett. konge cpu, men er snart gammel. Snart ny sokkel, så ingen 8700K til meg.

Møkk lei intel, hvorfor må de gjøre slik at vi må bytte hk. Har 3770K og 5960/6800.

Håper å slippe det på am4

???

8700k koster 3990 på Komplett.

Ikke så ille, men 3749 hos Proshop var for fristende.

 

Mangler "bare" hk+ram for å oppgradere en rigg.

 

Prøver å unngå å reinstallere i første omgang.

 

Det er bare for å få flere kjerner og bedre ytelser generelt.

 

Trenger det egentlig ikke, men litt benching må vel til.

 

:)

 

Hehe, kjøpe bare cpu. Hadde ikke jeg hatt tid å vente på.

Så alt på en gang for meg, hehe.

Men lykke til å se på cpu i esken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hehe, kjøpe bare cpu. Hadde ikke jeg hatt tid å vente på.

 

 

 

Så alt på en gang for meg, hehe.

Men lykke til å se på cpu i esken.

 

 

:)

Det er jo kjekt å se på CPU'n en liten stund da.

Ser den jo kun før den er montert.

:)

Dersom du er "på budsjett" eller forsøker å tenke litt fornuft(det gjelder vel ikke her), så blir det fort = ikke-kjøp når du ser prisen for hele riggen.

Har alltid kjøpt en og en komponent (nesten alltid da). 

For å "lure" meg selv til å ikke se hvor dyrt det egentlig blir. Totalt.

:)

Lenke til kommentar

Litt mindre hos komplett. konge cpu, men er snart gammel. Snart ny sokkel, så ingen 8700K til meg.

Møkk lei intel, hvorfor må de gjøre slik at vi må bytte hk. Har 3770K og 5960/6800.

Håper å slippe det på am4

 

Det er greit. Vi har forstått at du kommer til å boikotte Intel og si nei takk til enormt gode CPU-er fordi du mener de bytter sokkel for ofte.

Men dette er ørtende gang du nevner det, og det begynner å bli kjedelig, så jeg håper vi kan komme oss forbi dette nå :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Litt mindre hos komplett. konge cpu, men er snart gammel. Snart ny sokkel, så ingen 8700K til meg.

Møkk lei intel, hvorfor må de gjøre slik at vi må bytte hk. Har 3770K og 5960/6800.

Håper å slippe det på am4

 

Det er greit. Vi har forstått at du kommer til å boikotte Intel og si nei takk til enormt gode CPU-er fordi du mener de bytter sokkel for ofte.

Men dette er ørtende gang du nevner det, og det begynner å bli kjedelig, så jeg håper vi kan komme oss forbi dette nå :)

 

Hadde jeg boikottet intel ville vel jeg ikke hatt en ønskeliste hos komplett med 8700K system. Ingenting på lager :)

Liker du ikke det jeg skriver, la vær å lese/svare meg da? :)   Totalt: 6 496,00 cpu, minne, hk og kjøler :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

Litt mindre hos komplett. konge cpu, men er snart gammel. Snart ny sokkel, så ingen 8700K til meg.

Møkk lei intel, hvorfor må de gjøre slik at vi må bytte hk. Har 3770K og 5960/6800.

Håper å slippe det på am4

 

Det er greit. Vi har forstått at du kommer til å boikotte Intel og si nei takk til enormt gode CPU-er fordi du mener de bytter sokkel for ofte.

Men dette er ørtende gang du nevner det, og det begynner å bli kjedelig, så jeg håper vi kan komme oss forbi dette nå :)

 

Hadde jeg boikottet intel ville vel jeg ikke hatt en ønskeliste hos komplett med 8700K system. Ingenting på lager :)

Liker du ikke det jeg skriver, la vær å lese/svare meg da? :)   Totalt: 6 496,00 cpu, minne, hk og kjøler :)

 

 

enig med IceBlitz på denne.. hadde vært greit om du ikke gjentok ting eller kom med bastante utsagn som ble sablet ned ganske så fort. Ref under 100w 4.7Ghz turbo 8700K.

 

Peace and love :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...