Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå at Apple sier selv at QI "Fast Charge" vil lade med en effekt på 7,5W. Syntes jo det er litt merkelig, standard QI er 5W, og Samsung sin QI Fast Charge er på 9W også har tilsynelatende Belkin vært med på å utvikle en "Boost Fast Charge" på 15W. Litt merkelig om Apple sin Fast Charge legger seg så lavt som 7,5W?

De, som Samsung, er vel redd for utvikling av varme.
Lenke til kommentar

Men hva tror dere om X?

Jeg vurderer å bestille meg. Den er dyr men jeg kjøper ikke ny hvert år så jeg har ikke så dårlig samvittighet. Nå har jeg iphone 5s og har hatt den siden den var ny. (4+ år?) Jeg vil vente til X kommer i butikkene for jeg vil holde og prøve den først. Det som skremte meg unna 6 feks er at den ble stor ift 5s. Jeg liker strl på den jeg har.

Samtidig synes jeg batteriet er helt elendig på tlf jeg har nå (har blitt dårligere, og jeg bruker mye kamera osv og delning og wifi har blitt kjempedårlig uten at samboeren min har problemer) og håper på at det har blitt en forbedring på de nye tlf.

Så regner jeg med at man kan velge om man vil ha kode eller faceid??:0

Lenke til kommentar

Men hva tror dere om X?

Jeg vurderer å bestille meg. Den er dyr men jeg kjøper ikke ny hvert år så jeg har ikke så dårlig samvittighet. Nå har jeg iphone 5s og har hatt den siden den var ny. (4+ år?) Jeg vil vente til X kommer i butikkene for jeg vil holde og prøve den først. Det som skremte meg unna 6 feks er at den ble stor ift 5s. Jeg liker strl på den jeg har.

Samtidig synes jeg batteriet er helt elendig på tlf jeg har nå (har blitt dårligere, og jeg bruker mye kamera osv og delning og wifi har blitt kjempedårlig uten at samboeren min har problemer) og håper på at det har blitt en forbedring på de nye tlf.

Så regner jeg med at man kan velge om man vil ha kode eller faceid??:0

Ja du kan velge om du skal bruke faceid eller bare kode. Skjønner godt at batteritiden på din iPhone 5s begynner å bli dårlig, den har jo gått gjennom veldig mange ladesykluser. Du blir nok fornøyd vil jeg tro, men er nok fornuftig å vente til du kan prøve de selv siden du synes iphone 6,6s og 7 størrelsen ble litt stor. Selv synes jeg at iphone 7 blir for liten og iPhone 7pluss for stor, så X vil nok passe perfekt for min del.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det har du alltid kunnet.

Kan deaktivere henne men hun skrur seg fortsatt på hvis jeg holder inne home-knappen for lenge.

 

 

Det kommer sånn "hva kan jeg hjelpe deg med?" Og så hører hun feil å ringer randoms basert på lyder i bakgrunnen

 

 

 

Du har jo også egne valg for om Siri skal aktiveres når du holder inne hjemknappen?

Lenke til kommentar

Ser ut som forhåndssalget går temmelig tregt sammenlignet med tidligere år. Kan fremdeles bestille både iPhone 8 og 8 Plus via Apple.no og få den levert til lansering (22. Sept) selv nå over 30 min etter at de ble lagt ut. Normalt så har de blitt utsolgt i løpet av få minutter på samtlige modeller.

 

Venter alle på iPhone X?  :hmm:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Interessen blir lavere og lavere for hvert år, har jeg inntrykk av. Da modell 6 kom for tre år siden, gikk jeg innom Telia i Sandvika en ettermiddag på lanseringsdagen, og de hadde fortsatt telefoner igjen. Men jeg tipper at mange venter på modell X, som er en større nyhet enn modell 8.

 

Sa jeg nyhet, jeg mente teknologiorgie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...