Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Fillern:( klarte å knuse skjermen på telefonen..arggg.

Hadde den i handen ca 25cm over bordet og mistet den. Da jeg løftet den opp bar det en rose over skjermen. Kan ikke si at jeg akuratt er imponert over dette, har aldri klart dette med en mobil før:(

Får vel stikke ned til Eplehuset i morgen. Noen som vet hvor mye en ny skjerm koster.

Ny skjerm fra Kina ligger rundt 3500.

Om jeg hadde fått tak i en nå så skulle jeg byttet med kun å kreve pris for delen. Driver selv resirkulering av iPhone skjermer. Og en knust iPhone X skjerm til trening ville vært ypperlig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at denne har fått mange gode anmeldelser :) Hvordan er den i bruk etter dere fikk den? Noen som har fått smake på angeren?? Eller er dere strålende fornøyde med produktet? Pluss og minus?

Veldig fornøyd så langt.

 

Pluss:

- Veldig bra batteri (1 døgn med relativt hard bruk, ca 20% reduksjon i batteri)

- Veldig bra skjerm

- Face ID fungerer i de mest ekstreme tilfeller, noen ganger tar den litt lengre tid når det er kølsvart og man har litt uheldig vinkel.

- Perfekt størrelse

- Etter 5-10 min uten hjem-knapp så savner man den ikke lengre.

 

Minus:

- Mangler mulighet for batteri-prosent øverst til høyre; man må trekke ned fra øverste høyre hjørne for å få denne informasjonen.

- "leppa" på toppen er litt merkelig, men tenker mindre og mindre på det. Om de dropper å bruke denne delen av skjermen til annet enn dekning/batteri osv så tror jeg dette ville sett enda bedre ut.

Lenke til kommentar

Kom over et knallbra triks for å hente fram app-gruppen, eller hva man nå kaller det. Litt vanskelig å forklare sveipebevegelsen, så sjekk linken til reddit!

 

https://www.reddit.com/r/iphone/comments/7as8f6/this_swipe_gesture_enables_the_app_switcher_a_lot/?st=J9MZIJ0S&sh=9237449b

 

Det trikset som nevnes først er jo tregt og vanskelig. Mye enklere å swipe opp neden fra på midten. Swipe opp ca en centimeter og slipp. Så kommer switcheren opp. 

Lenke til kommentar

 

Kom over et knallbra triks for å hente fram app-gruppen, eller hva man nå kaller det. Litt vanskelig å forklare sveipebevegelsen, så sjekk linken til reddit!

 

https://www.reddit.com/r/iphone/comments/7as8f6/this_swipe_gesture_enables_the_app_switcher_a_lot/?st=J9MZIJ0S&sh=9237449b

Det trikset som nevnes først er jo tregt og vanskelig. Mye enklere å swipe opp neden fra på midten. Swipe opp ca en centimeter og slipp. Så kommer switcheren opp.

Det er vel ganske individuelt. Jeg liker det godt, så kanskje noen andre gjør det også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har Fått av telia ?

 

 

Vi har Wifi-tale på en Telia telefon hjemme hos oss (iPhone 6s).  Vi har også god 4G dekning i hele huset, men telefonen kobler seg opp og registrerer seg med Wifi-tale når den er hjemme.

 

Husk at en må aktivere Wifi-tale for at det skal fungere (Innstillinger->Telefon->Wifi anrop->På).  I tillegg må du ha en telefon som støtter dette (Apple iPhone 6s og nyere samt div Android, se her: https://telia.no/wifi-tale).

Lenke til kommentar

 

Bestilt meg denne fra Pitaka laget av Aramid:

 

https://www.ipitaka.com/products/magcase-for-iphone-x?variant=900958912540

 

Spent på hvordan metallen inni vil påvirke signaler og trådløs lading, utifra det jeg har

funnet så skal det ikke ha noe å si

 

Veldig interessert i å høre hvordan denne er! :)

 

 

Jeg hadde tilsvarende deksel for iPhone 7 Plus , mine erfaringer :

 

- Noe glatt , jeg foretrekker lærdeksel som gir mer grep.

- Virket noe billig , uthevelsen rundt kamera "bumpen" var en løs gummi pakning som stakk ut fra innsiden av dekselet , denne henger seg fast i bukselomme osv. når man skal legge vekk telefonen.

 

Helt greit deksel men gikk tilbake til original Apple deksel som ga mer beskyttelse og grep med noe mer tyngde lagt til telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bestilt meg denne fra Pitaka laget av Aramid:

 

https://www.ipitaka.com/products/magcase-for-iphone-x?variant=900958912540

 

Spent på hvordan metallen inni vil påvirke signaler og trådløs lading, utifra det jeg har

funnet så skal det ikke ha noe å si

 

Veldig interessert i å høre hvordan denne er! :)

 

 

Jeg hadde tilsvarende deksel for iPhone 7 Plus , mine erfaringer :

 

- Noe glatt , jeg foretrekker lærdeksel som gir mer grep.

- Virket noe billig , uthevelsen rundt kamera "bumpen" var en løs gummi pakning som stakk ut fra innsiden av dekselet , denne henger seg fast i bukselomme osv. når man skal legge vekk telefonen.

 

Helt greit deksel men gikk tilbake til original Apple deksel som ga mer beskyttelse og grep med noe mer tyngde lagt til telefonen.

 

Okey, takk for info.

Til den prisen burde det være premium-vare, så da kan jeg like greit kjøpe lærdeksel fra Apple ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...