Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kom over denneiPhone X case put to the test as Apple's £999 glass gadget is thrown 25ft into the airhttp://www.mirror.co.uk/tech/iphone-x-case-put-test-11463238

Altfor tjukk case. Hva er vitsen med et smykke av en telefon, og så dekke den til i en 1 cm tykk case...
Nei ,enig med deg om det. Jeg bruker ikke noen tjukk case på iPhone7 heller. Men trenger noe for gripeevne.

Men så var det dette glasset da (fra samme artikkel) :

post-35394-0-86518600-1509895535_thumb.jpeg

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Hva hvis jeg har telefonen stående i en bilholder på dashbordet? Hvil den da skru seg på og av hele tiden når den ser ansiktet mitt? Eller hvis jeg flytter holderen ned på midtkonsollen hvor den ikke ser ansiktet hele tiden, må jeg da lene meg over på passasjersetet for at den skal "se" meg?

Du må jo vekke den først, den vil ikke skru seg på om du bare ser på den.

Endret av Zimba
Lenke til kommentar

 

Det eneste savnet er at jeg ikke får brukt DnB finger-ID eller tipping appen. Kommer nok oppdatering på disse angående face-ID etterhvert.

Apper som støtter Touch ID, skal støtte Face ID. Brukte nettopp Face ID i Norsk Tipping appen.

Ok. Jeg får beskjed om når jeg skal aktivere på DnB : dersom du har installert finger-ID på en annen telefon så må du slette den. Det har gjort så jeg synes det er merkelig.

Endret av rogerthat
Lenke til kommentar

 

 

Det eneste savnet er at jeg ikke får brukt DnB finger-ID eller tipping appen. Kommer nok oppdatering på disse angående face-ID etterhvert.

Apper som støtter Touch ID, skal støtte Face ID. Brukte nettopp Face ID i Norsk Tipping appen.

Ok. Jeg får beskjed om : dersom du har installert finger-ID på en annen telefon så må du slette den. Det har gjort så jeg synes det er merkelig.

 

 

Det er logikken til DnB, du må ta kontakt med de på chat eller telefon og be de slette i sine systemer. Når de har gjort det, så kan du sette det opp på ny telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Det eneste savnet er at jeg ikke får brukt DnB finger-ID eller tipping appen. Kommer nok oppdatering på disse angående face-ID etterhvert.

Apper som støtter Touch ID, skal støtte Face ID. Brukte nettopp Face ID i Norsk Tipping appen.
Ok. Jeg får beskjed om : dersom du har installert finger-ID på en annen telefon så må du slette den. Det har gjort så jeg synes det er merkelig.

Det er logikken til DnB, du må ta kontakt med de på chat eller telefon og be de slette i sine systemer. Når de har gjort det, så kan du sette det opp på ny telefon.

Javel. Da gjør jeg det. Takk for tips ?

Lenke til kommentar

Fillern:( klarte å knuse skjermen på telefonen..arggg.

Hadde den i handen ca 25cm over bordet og mistet den. Da jeg løftet den opp bar det en rose over skjermen. Kan ikke si at jeg akuratt er imponert over dette, har aldri klart dette med en mobil før:(

Får vel stikke ned til Eplehuset i morgen. Noen som vet hvor mye en ny skjerm koster.

Lenke til kommentar

Fillern:( klarte å knuse skjermen på telefonen..arggg.

Hadde den i handen ca 25cm over bordet og mistet den. Da jeg løftet den opp bar det en rose over skjermen. Kan ikke si at jeg akuratt er imponert over dette, har aldri klart dette med en mobil før:(

Får vel stikke ned til Eplehuset i morgen. Noen som vet hvor mye en ny skjerm koster.

4000 ca tror jeg det var om jeg ikke husker feil

før du stikker innom eplehuset,hør med de du har innboforskring med,de skal dekke sånt og tro meg,du vil heller betale egenandelen der en hele beløpet til eplehuset

 

kjipt når uhellet skjer,skjedde med meg 4 dager etter jeg hadde skaffet meg iphone 8+

Lenke til kommentar

Fillern:( klarte å knuse skjermen på telefonen..arggg.

Hadde den i handen ca 25cm over bordet og mistet den. Da jeg løftet den opp bar det en rose over skjermen. Kan ikke si at jeg akuratt er imponert over dette, har aldri klart dette med en mobil før:(

Får vel stikke ned til Eplehuset i morgen. Noen som vet hvor mye en ny skjerm koster.

 

 

Om du har LOfavør innboforsikring er skjermforsikring inkludert med egenandel på 500,-

Lenke til kommentar

 

Fikk ordnet med tippeappen. Måtte bare avblokkere feil pinkode og da spurte appen om godkjenning av face-ID ?

Jeg får også beskjed om feil pinkode, men mistenker at det er fordi jeg har et annet simkort i den gamle iphonen. Hva skjedde når du tastet feil den tredje gangen?
Da ble det blokkert for å taste feil kode for mange ganger så jeg måtte avblokkere den ved bruk av bank ID. Fikk så lage ny pinkode.

 

Nå har jeg også fått ordnet med DnB hvor de slettet det i systemet og jeg fikk installert finger-ID der også. Nå funker det bra med face-ID ?

Endret av rogerthat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går det ikke an å bruke deksel hvis man setter på kurvet skjermbeskyttelse fra copter? Det ble hevdet i en teliabutikk

Det kommer helt ann på dekselet. Dessverre nesten umulig å vite før man har dekslet foran seg og får prøvd det.

 

Hva med dette?

 

https://www.mobilefun.co.uk/olixar-x-trio-full-cover-iphone-x-case-tactical-black-64214

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Fillern:( klarte å knuse skjermen på telefonen..arggg.

Hadde den i handen ca 25cm over bordet og mistet den. Da jeg løftet den opp bar det en rose over skjermen. Kan ikke si at jeg akuratt er imponert over dette, har aldri klart dette med en mobil før:(

Får vel stikke ned til Eplehuset i morgen. Noen som vet hvor mye en ny skjerm koster.

Det var kjipt. Jeg har mistet min 7 med sånn 0,3mm silikon deksel flere ganger fra 1 meter høyde ned på parkett, og det har aldri tatt skade. Får satse på at sånn silikon også vil hjelpe på X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...