Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ser ut som Telia har fått ny leveranse, et par bekjente fikk sin tilsendt idag.

Vet du når de bestilte?

Jeg var inne og klar til betaling ca 09:09, men fikk ikke betalt selv om jeg prøvde med 4-5 forskjellige kort.

Måtte tilslutt vent i kø på chatten fram til 10:00 og dem fikk bestilt for meg, jeg fikk bekreftelsen 10:02

 

Den ene personen som nå fikk tilsendt fikk bekreftelsen 10:07

 

Begge bestilt SpaceGrey 256GB versjonen

Lenke til kommentar

 

Noen som kan anbefale en nettside å bestille gummi deksel (transparent) og skjermbeskytter til Iphone X? Hvordan er det å montere disse skjermbeskytterene? Tenker da på bobbler og luft under.

NB: dekselet må være av det tynneste laget.

Et søk etter "iphone X case" på ebay, og du drukner i valg.

Dette for eksempel :

 

https://m.ebay.co.uk/itm/Luxury-Ultra-Slim-Shockproof-Bumper-Case-Cover-for-Apple-iPhone-10-X-8-7-6s-Se-5/112227177686?epid=2096081756&hash=item1a2142d4d6:m:mgiuDZn3SduJu-n3HPC6E9A

Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som Telia har fått ny leveranse, et par bekjente fikk sin tilsendt idag.

Vet du når de bestilte?

Jeg var inne og klar til betaling ca 09:09, men fikk ikke betalt selv om jeg prøvde med 4-5 forskjellige kort.

Måtte tilslutt vent i kø på chatten fram til 10:00 og dem fikk bestilt for meg, jeg fikk bekreftelsen 10:02

 

Den ene personen som nå fikk tilsendt fikk bekreftelsen 10:07

 

Begge bestilt SpaceGrey 256GB versjonen

 

Samme her. Prøvde 6 kort. Var klar til å betale 09.05. Håpløst

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser ut som Telia har fått ny leveranse, et par bekjente fikk sin tilsendt idag.

 

Vet du når de bestilte?

Jeg var inne og klar til betaling ca 09:09, men fikk ikke betalt selv om jeg prøvde med 4-5 forskjellige kort.

Måtte tilslutt vent i kø på chatten fram til 10:00 og dem fikk bestilt for meg, jeg fikk bekreftelsen 10:02

Den ene personen som nå fikk tilsendt fikk bekreftelsen 10:07

Begge bestilt SpaceGrey 256GB versjonen

Samme her. Prøvde 6 kort. Var klar til å betale 09.05. Håpløst

Så da er vi 2 med det problemet, fått noe tilbakemelding på hva feilen var?

Har bedt dem redegjøre hva det var, prøvde for morroskyld å bestille igjen på kvelden samme

dagen da gikk det fremdeles ikke.

Lenke til kommentar

Nei, orker ikke krangle mer med Telia. Fikk bestilt dagen før p.g.a en bug da man valgte SWAP. De bare kansellerte ordren min. 

På tide at vi sier nei til terror fra Telenor, Telia, Komplett og andre. Burde ha boikott ;) Apple Store er best, bare synd det tok så lang tid å komme inn i år. 

 

 

Edit: Står faktisk bekreftet inn 15. november på komplett.no nå. Andre som har bestilt der? Står det under min ordre.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Nei, orker ikke krangle mer med Telia. Fikk bestilt dagen før p.g.a en bug da man valgte SWAP. De bare kansellerte ordren min. 

 

På tide at vi sier nei til terror fra Telenor, Telia, Komplett og andre. Burde ha boikott ;) Apple Store er best, bare synd det tok så lang tid å komme inn i år. 

 

 

Edit: Står faktisk bekreftet inn 15. november på komplett.no nå. Andre som har bestilt der? Står det under min ordre.

 

Nope. Fortsatt ubekreftet 22. november her. 

 

EDIT: 64GB Silver, that is. Hvilken modell bestilte du?

Endret av Lokomotivet
Lenke til kommentar

Aha. Kan stemme, men tror ikke det var noe informasjon om at de skulle starte forhåndssalget da. Skal jeg gjette har ansatte og venner av ansatte sikkert vært informert og bestilt 0130. Jeg trodde ikke det var lov å starte forhåndsbestilling før kl 09. Tenkte jeg var rimelig langt forran i køen når jeg bestiller noe kl 0200 - eller en halvtime etter det ble lagt ut tilfeldig på en hverdag. Hjelper dog lite når de sikkert har fått inn 4-5 telefoner som venner/kjente har bestilt... mulig jeg er litt konsoiratorisk, men det er Komplett vi snakker om. De er ikke kjent for å være veldig ryddige hva gjelder lagerstatus


Edit: Noen som har testet ut en trådløs power bank som kan både lades opp og lade iPhone trådløst? Skulle gjerne hatt en som virket med Apple Watch og, men det ser vanskelig ut. Noen som har testet denne? 

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Aha. Kan stemme, men tror ikke det var noe informasjon om at de skulle starte forhåndssalget da. Skal jeg gjette har ansatte og venner av ansatte sikkert vært informert og bestilt 0130. Jeg trodde ikke det var lov å starte forhåndsbestilling før kl 09. Tenkte jeg var rimelig langt forran i køen når jeg bestiller noe kl 0200 - eller en halvtime etter det ble lagt ut tilfeldig på en hverdag. Hjelper dog lite når de sikkert har fått inn 4-5 telefoner som venner/kjente har bestilt... mulig jeg er litt konsoiratorisk, men det er Komplett vi snakker om. De er ikke kjent for å være veldig ryddige hva gjelder lagerstatus

 

 

Edit: Noen som har testet ut en trådløs power bank som kan både lades opp og lade iPhone trådløst? Skulle gjerne hatt en som virket med Apple Watch og, men det ser vanskelig ut. Noen som har testet denne?

 

https://www.youtube.com/watch?v=8SIOU2W0MR0

 

Hva er poenget med trådløs lading når det ikke fungerer med deksel på. Tar jo lengre tid å ta av dekselet enn å plugge inn ledningen:)

Hvor kan man få kjøpt den steinen der..var jo litt artig da.

Edit:.

Ser at de har deksel på noen av telefonene der, må man ha et spesielt deksel?

Endret av Mr_Tiger
Lenke til kommentar

 

Godt å høre at flere har begynt å få telefonen. Er det fremdeles noen som lider av den uheldige situasjonen hos Telia under forhåndsbestillingen?

Bestilte kl 10:15 den 27, har ikke hørt noe enda:(

Samboeren fikk sin 2 dager siden fra Telenor og den klarte jeg og knuse glasset på :(

 

 

 

æsj ... det høres virkelig ukult ut. Jeg unner deg ikke den følelsen du sitter med etter et slikt uhell. Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar

 

Aha. Kan stemme, men tror ikke det var noe informasjon om at de skulle starte forhåndssalget da. Skal jeg gjette har ansatte og venner av ansatte sikkert vært informert og bestilt 0130. Jeg trodde ikke det var lov å starte forhåndsbestilling før kl 09. Tenkte jeg var rimelig langt forran i køen når jeg bestiller noe kl 0200 - eller en halvtime etter det ble lagt ut tilfeldig på en hverdag. Hjelper dog lite når de sikkert har fått inn 4-5 telefoner som venner/kjente har bestilt... mulig jeg er litt konsoiratorisk, men det er Komplett vi snakker om. De er ikke kjent for å være veldig ryddige hva gjelder lagerstatus

 

 

Edit: Noen som har testet ut en trådløs power bank som kan både lades opp og lade iPhone trådløst? Skulle gjerne hatt en som virket med Apple Watch og, men det ser vanskelig ut. Noen som har testet denne?

 

 

Hva er poenget med trådløs lading når det ikke fungerer med deksel på. Tar jo lengre tid å ta av dekselet enn å plugge inn ledningen:)

Hvor kan man få kjøpt den steinen der..var jo litt artig da.

Edit:.

Ser at de har deksel på noen av telefonene der, må man ha et spesielt deksel?

 

 

 

man kan fint lade med deksel på så lenge det er tynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...