Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor vil det være lurest å bestille nå hvis man ikke kom med første pulje? Tips?

Apple gir deg i alle fall en konkret dato om når du kan forvente å få telefonen. Så jeg ville valgt dem.

 

Ellers sier eplehuset at dem skal være «prioritert» i Norge, men det vet jeg ikke helt om jeg tror på.

Lenke til kommentar

Er det noen som bestilte en 256, grå fra telia på nett, som har fått telefonen sin? Hvis ja, når ble den bestilt?

Min grå 256 fra Telia kommer i dag, sitter bare å venter på att den skal havne på postkontoret. Var nr 159 i kø og bestilling ble registrert 09:18

Lenke til kommentar

 

Har noen av dere merket noe blåskjær eller andre farger for den saks skyld når dere ser på telefonen fra siden?Er jo nevnt at dette forekommer på denne type skjermer.

Ja, jeg legger merke til det men da «oppsøker» jeg det.

 

Dette er vel nesten ikke til å unngå slik jeg har forstått det? Nå kommer jeg fra en Nexus 6P og regner nesten med dette,men kanskje ikke like ille som Nexusen...

Lenke til kommentar

Har noen av dere merket noe blåskjær eller andre farger for den saks skyld når dere ser på telefonen fra siden?Er jo nevnt at dette forekommer på denne type skjermer.

Definitivt veldig merkbart. Har brukt telefonen i kanskje halvannen time sammenhengende hittil, så skal ikke uttale meg bastant på hvordan det er i ulike situasjoner, men ser for meg at det kan bli et lite irritasjonsmoment.
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på Posten og Bring? Sitter å venter på att min iPhone som er sendt fra Telia med Bring skal havne på postkontoret, men driver Bring kun med hjemkjøring? Det vil da si at jeg ikke får den før på mandag da dem ikke kjører lørdager, utrolig dårlig av Telia å ikke bare sende med Posten i såfall, da hadde den kommet på postkontoret å jeg kunne hentet den i dag.

Lenke til kommentar

Face ID er ganske smart. Var ute en tur nå og det regnet skikkelig, så tok på meg hetta. Da ville ikke Face ID låse opp, men jeg måtte trykke koden. Neste gang jeg prøvde da godtok den meg med hetta på. Dette skal visstnok være en godkjenning som Face ID lagrer midltertidig å sletter etterhvert. 

Lenke til kommentar

Posten er for privatmarkedet i Norge, og Bring for bedriftsmarkedet i Norden.

 

Posten/Bring sluttet med utkjøring på lørdager i 2016.

Lokale pakker i Oslo blir levert av bring til postkontor på lørdager ennå.. min hadde forventet levering i dag men heldigvis rakk den å komme til postkontoret i går allerede?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...