Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Ble en iPhone X 64 GB stellegrå på meg. Bestilte på Apple, men ikke fått noen leveringsdato enda så forbereder meg på å måtte vente en god stund.  :hrm:

På Apple ser du jo leveringsdato til og med før du har betalt ? Og står inne på minside under ordre ? Selv når jeg går

Inn nå å later som jeg skal kjøpe en så kommer det opp dato ? Noen får en ekstrakt dato andre får eksempelvis 2 til 3 uker.

 

Med brillene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ble en iPhone X 64 GB stellegrå på meg. Bestilte på Apple, men ikke fått noen leveringsdato enda så forbereder meg på å måtte vente en god stund.  :hrm:

På Apple ser du jo leveringsdato til og med før du har betalt ? Og står inne på minside under ordre ? Selv når jeg går

Inn nå å later som jeg skal kjøpe en så kommer det opp dato ? Noen får en ekstrakt dato andre får eksempelvis 2 til 3 uker.

 

Med brillene :)

 

 

På med brillene ja...  Levering: 4 des - 11 des av Ekspresslevering  :p

Lenke til kommentar

Hvis noen har en Telenor-link til overs på en 64 gb så mottas den med takk. #forhåndsbestiltmedubekreftetleveringsdato

 

Ingen som har fått det enda tror jeg. De pleier å sende ut linker onsdag eller torsdag. Dog veldig usikkert på hvordan denne reserveringen gikk. Virker som få fikk reservert før det hadde gått 40 min, men så noen som klarte det før. Lurer veldig på hvor mange det er.

Lenke til kommentar

 

Hvis noen har en Telenor-link til overs på en 64 gb så mottas den med takk. #forhåndsbestiltmedubekreftetleveringsdato

 

Ingen som har fått det enda tror jeg. De pleier å sende ut linker onsdag eller torsdag. Dog veldig usikkert på hvordan denne reserveringen gikk. Virker som få fikk reservert før det hadde gått 40 min, men så noen som klarte det før. Lurer veldig på hvor mange det er.

 

Går noen rykter om at de som klarte det før bestilte på bedriftssidene. 

Lenke til kommentar

 

 

Hvis noen har en Telenor-link til overs på en 64 gb så mottas den med takk. #forhåndsbestiltmedubekreftetleveringsdato

Ingen som har fått det enda tror jeg. De pleier å sende ut linker onsdag eller torsdag. Dog veldig usikkert på hvordan denne reserveringen gikk. Virker som få fikk reservert før det hadde gått 40 min, men så noen som klarte det før. Lurer veldig på hvor mange det er.

Går noen rykter om at de som klarte det før bestilte på bedriftssidene.

Ja så det der. Håper Telenor har egne kvoter for privat/bedrift slik at ikke bedriftskundene stakk av med alle X-ene som er å oppdrive før jul :hmm:

 

09:52 fikk jeg bekreftelse på mail fra Telenor. 52 minutter med ctrl+r ...

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Har egentlig alltid kjørt nude, hatt iPhone 4, 5, 5s og 6s. Og klart å knuse 6s’n så nå vurdere jeg sterkt å putte på beskyttelse på X.

 

Noen som har gode tips til beskyttelse mot knust skjerm? Har de glassplatene man putter over skjermen noe for seg? Dama har en men syns det ser jævelig ut... vil ha minimalistisk så mulig, men samtidig best mulig knuse beskyttelse. Evt, finnes det noen gode forsikringer? Har bestilt tlf via Apple, og har abb gjennom jobb, så forsikring gjennom operatør utgår nok

Endret av dTd
Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis noen har en Telenor-link til overs på en 64 gb så mottas den med takk. #forhåndsbestiltmedubekreftetleveringsdato

Ingen som har fått det enda tror jeg. De pleier å sende ut linker onsdag eller torsdag. Dog veldig usikkert på hvordan denne reserveringen gikk. Virker som få fikk reservert før det hadde gått 40 min, men så noen som klarte det før. Lurer veldig på hvor mange det er.

Går noen rykter om at de som klarte det før bestilte på bedriftssidene.
Ja så det der. Håper Telenor har egne kvoter for privat/bedrift slik at ikke bedriftskundene stakk av med alle X-ene som er å oppdrive før jul :hmm:

 

09:52 fikk jeg bekreftelse på mail fra Telenor. 52 minutter med ctrl+r ...

Jaa min gikk igjennom 39 eller 40 og fikk bekreftelse 50 så blir spennende dette! Krysser fingrene for at den linken kommer til uka?
Lenke til kommentar

Tempered glass ser du jo ikke så skjønner ikke hvordan det ser for jævlig ut. Uansett er det bra beskyttelse.

 

Anbefaler Empire eller Spigen.

Man ser jo kanten veldig tydelig? Eller er det bare dama som har kjøpt en rimelig variant til sin iPhone som ikke er tilpasset ordentlig?

 

Men takk for tips ift empire og spigen, skal sjekkes ut

 

Edit: er det her du mener? https://www.empirecase.com/ Ser ikke ut til at de har case til iPhone x? 

Endret av dTd
Lenke til kommentar

 

Tempered glass ser du jo ikke så skjønner ikke hvordan det ser for jævlig ut. Uansett er det bra beskyttelse.

 

Anbefaler Empire eller Spigen.

Man ser jo kanten veldig tydelig? Eller er det bare dama som har kjøpt en rimelig variant til sin iPhone som ikke er tilpasset ordentlig?

 

Men takk for tips ift empire og spigen, skal sjekkes ut

 

Edit: er det her du mener? https://www.empirecase.com/ Ser ikke ut til at de har case til iPhone x?

Synes ikke den kanten vises noe, jeg hadde fra Empire og det så ut som en vanlig skjermbeskyttelse.

Nei glemte meg, dem har ikke kommet med det tydeligvis. Veldig rart. Kommer kanskje etterhvert.

Har kun erfaring med Empire og Spigen ihvertfall, ZAGG skal og være bra.

Lenke til kommentar

Kom over denne, så interessant ut, noen som har erfaring med olixar? Ellers blir det nok et deksel fra spigen og glastr slim hd på meg også.

 

Og hvordan er leveringen til apple? Står jeg får ekspresslevering den 3 nov. Er det budfirma som krever at jeg er hjemme hele dagen? kan man evt endre adresse til jobb etter bestilling?

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Ser på deksel og vurderer et brunt lærdeksel fra apple for min nye iPhone X. 549,- er jo ganske mye for et deksel, men samtidig er jeg redd for at det skal samle seg sang og dritt under eventuelle plastdeksel og potensielt gi riper i bakglasset. Lærdekslene fra apple er har jo nesten en slags "polstring" på innersiden som forhindrer dette. Noen erfaringer med lærdeksel fra apple?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...