Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Ja absolutt, og det er ikke bare noe jeg synes. Det er store forskjeller. Arv og miljø etc. Men hos oppegående personer innenfor samme miljø er det også mindre forskjeller enn man skulle tro, det er bare noen som er flinkere til sminke på sin egoisme enn andre.

Har du gått igjennom noen krisescenarioer i hodet ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg, har kommet for lengst opp av mørke kjelleren, gjørma, opp av dypet, hva nå man kaller det for. Regner med at det var det du mente @Pliscin🙄

Hvor ofte onanerer du, konstant, hvert halvt sekund, hvert sekund, hver time, en gang hver dag, tre ganger i uka, to ganger i uka, en gang i uka, anna hver uke, hver tredje uke, hver fjerde uke, en gang i månden, en gang annen hver måned, en gang hver tredje måned, hver fjerde måned,  hver sjette måned, hver åttende måned, en gang i året, hver fjerde år, hver sjuende år, hver tiende år, aldri...? ...med mindre, så ofte du burde, eller så ofte du føler for?

😝😜😜😛 lol

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Det var en dag for noen år siden, etter at befruktningsseansen jeg foretok meg viste seg å bære frukter. Nå snakker jeg ikke om frukt altså, for de som ikke henger med. Nektaren ble oppsamlet, og selv om blomsten visnet for en stakket stund, så tok det ikke lang tid før neste vårskudd. Da var det bare å vente på honningen, mens man leste seg opp på Ole Brumm og funderte på om hvor langt eplet kom til å falle fra stammen. Nok om det. Iallfall dukker alle klisjéene opp en etter en, og man blir mer og mer pappaete, eller tett i pappen om man vil. Man får øynene opp for livets sirkel, og intromelodien til løvenes konge dukker oftere og oftere opp. Ja man blir mer oppmerksom på økosystemet også, og alt blir satt mer i sammenheng. En dag skal alt det du ser her bli ditt Simba, salabim!

Hva fikk du frysninger av sist?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Tja, min far er/var byggemester. Nå kan jeg ikke uttale meg på arbeidet han gjør. Men som menneske er han blant de verste jeg har vært borti i livet. Så det må vel kalles "dårligste opplevelse". Ellers gjør jeg det meste selv, så jeg har vel aldri hatt en håndverker på besøk. Kanskje en gang; da en servicemann kom å ordnet et kjøleskap i 2010 for meg. Han gjorde bare jobben sin og forsvant på 10 minutter. Enkelt og greit.

Hva er det dyreste du har kjøpt så langt i 2023?

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (7 minutter siden):

I en enkelt sum er det sikkert en knippe aksjer til 30000. Ellers er det supermagnet eller full tank på bilen.

Hva malte du sist?

Nja, du handler vel ikke - en - aksje til 30 000. Bensinpris måles pr liter. Så det at du kjøper mengde av noe, betyr ikke at du svir av mye på en ting. Mvh Kvelurant Milhouse

Bygger campinginnredning til bilen min. Skrudde sammen noe greier av restematerialer jeg hadde liggende, som deretter ble malt. Bare for noen dager siden faktisk. Her er et bilde:

1403076237_WhatsAppImage2023-04-08at18_11_50.thumb.jpeg.7ddbfe19ee3508010bf2ce9db411415c.jpeg


Fortell noe rart fra eget liv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (9 minutter siden):

Nja, du handler vel ikke - en - aksje til 30 000. Bensinpris måles pr liter. Så det at du kjøper mengde av noe, betyr ikke at du svir av mye på en ting. Mvh Kvelurant Milhouse

 

Pedantiske Pliscin må nok retaliere dette for å beholde sitt lovende ære og rykte. Spørsmålet lød som følger; hva er det dyreste du har kjøpt. Her er det rom for tolkning, det spesifiseres ikke at det er penger brukt på èn ting. Hadde det stått den dyreste tingen, så hadde det vært en annen sak. Det = aksjer, Den = aksjen. Kjøpte forøvrig noen aksjer à 2-300 dollars stykket, så svaret hadde sannsynligvis blitt det samme. 

Over til spørsmålet: Her skjer det så mye rart at man nesten ikke tenker på det lenger. Vi var på visning på et hus for noen år siden, huseieren var den som holdt visningen. Da vi kom til badet hadde noen glemt å trekke ned i do, så det lå den en relativt fersk bæsj og papir nedi. Det fikk meg til å humre for meg selv i en stund etterpå.

Hva er det lengste du har gått sammenhengende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får jeg også lov til å svare? :p 72 km! Med 20 kg på ryggen. Jeg haddde lyst å se hvor langt jeg kunne gå på en hel dag. Startet kl 6 og rundet av i 21-22 tia på kvelden. Gikk stort sett sammenhengende. 

Delvis skrev (41 minutter siden):

Hva er det mest militante du har gjort?

Skutt med AG-3? "Lekt" krig i skauen med fult militærutstyr og sovet i knappetelt med 20 andre, samt sittet primusvakt midt på natta i oppreist stilling (nåde meg om jeg la meg bittelitt på skrått nedover).... jada, jeg var i militære jeg også. 😜

Hva er det dyreste du noen sinne har drukket?

Lenke til kommentar

Hmm, intensivt er jeg usikker på. Men når det gjelder utholdenhet, så må det være dette:
image.png.5682f61d0af994aa77879cc0b69cb978.png

Begynte i Frankrike og hadde som mål å gå hele veien til Santiago. Første året klarte jeg bare 200 km. Ble innlagt på sykehus med tarmbetennelse. Andre året klarte jeg 400 km, før Covid & Erna sendte meg hjem til Norge. Har også forsøkt å gå fra Oslo til Trondheim, men måtte gi opp halvveis - etter at hele hudlaget under den ene foten min forsvant pga for små og våte sko.

Hva er det nærmeste tilsvarende det jeg skrev over her... du har gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...