Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her må jeg kalkulere. Antagelig på vei hjem, etter en tur på en bompengefri vei, for å komme til et butikksenter. Før det tenkte jeg gå litt lenger enn vanlig på ei løype langs den veien. Vet ikke om jeg kjøper mer drikke i morgen, det frister alltid mest når jeg er der. Men nå har jeg drukket mer i kveld enn jeg burde ( veltet et glass på gulvet nettopp også 🙄) og da tar jeg av og til litt ekstra til vett dagen etter. Men så er det fredag og helg da  🙄

Syns du livet er for langt eller for kort?

 

Lenke til kommentar

For min egen del/mine nærmeste = nei.
For fattige, de som har små marginer eller lever på lånte penger = ja.
For bedrifter, industri, all næringsvirksomhet som kjøper drivstoff eller strøm = ja.
Det generelle bildet på verdensøkonomi->norsk økonomi = ja.

Hva var det siste dyret/insektet du drepte?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri røkt, men har prøvd det noen ganger på fest o.l. Det er klart at det er godt, og skjønner litt greia, er også oppvokst med å synes det var kult. Men å begynne selv har aldri vært aktuelt. Både på grunn av økonomi og helse. Det er også meningsløst å bli avhengig av noe slikt når man vet at man kommer til å slite med det resten av livet, samt at det blir mer og mer tabu og utilgjengelig.

Hva jobbet dine besteforeldre med? Hvis du ikke vet, kan du f.eks ta gammelonkel, foreldre, onkler, tanter etc..

Lenke til kommentar

Nei. Vinning på bekostning av andre - medfølgende den risiko det innebærer; står ikke i stil til potensiell "gevinst". For ikke å glemme det mentale stresset man får i ettertid, av å alltid risikere "å bli tatt" - før eller siden. (Eller aldri... hvem vet). Det finnes bedre kriminelle metoder for raske penger enn innbrudd og/eller tyveri. 

Hva er din relasjon med naboen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...