Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av roguelikes? Bare på PC altså.

Rogue

Dungeon Crawl Stone Soup

Angband

ADOM (ancient domains of mystery)

Brogue

Av disse er DCSS kanskje det greieste å komme inn i, blir jevnlig oppdatert, har fjernet en del irriterende ting som equipment destruering og mat.

Angband er underlig men kan være kult. Foregår i Tolkiens verden.

Rogue er originalen.

ADOM har kul grafikk til roguelike å være, synes kanskje det ble litt mye plott da men.

Har du noe favoritt spill?😊

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri sett nærmere på det før nå, når du nevner det. Ser et Ukrainsk flagg ( er det vel?) det er jo greit, ellers sier det meg lite. Men det er en orginal og litt spraglete greie, jeg syns det er ok 🙂

Hva er din favorittlåt gjennom alle tider?

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er riktignok opptatt av trening og sunt kosthold, men disse såkalte ekspertene må ta seg en bolle (uten rosiner). Folk må da for faen få spise det de vil, uten at noen skal legge seg oppi det. Finnes et drøss med andre ting man burde ta tak i før man går løs på folks matvaner.

Hva er det dummeste "rådet" du noen gang har lest?

Lenke til kommentar

Først; så syns jeg mange misforstår litt. Det er greit, og forsåvidt en moralsk forpliktelse å komme med råd om sånt som er vitenskapelig. Det betyr jo ikke at man mener at folk ikke skal få gjøre hva de vil. Det er to forskjellige ting 🙂

Da jeg en gang var arbeidsledig, og skulle på noe kommunalt tiltak. Da kunne man velge om man ville ha dagpenger eller "kursstønad". Han fra Nav rådet meg til å velge  kursstønad. Jeg valgte dagpenger, og det viste seg at det kunne jeg være glad for. Kursstønad var vesentlig mindre.

Har du vært arbeidsledig noen gang? 

Lenke til kommentar

Nokså snill vil jeg tro. Blir hvertfall ofte kalt det av andre, noen ganger så mye at jeg blir ukomfertabel med det.
Men "snill" er litt sånn subjektivt for meg. Har aldri helt fått klarhet i hva man egentlig mener med snill. Når det gjelder voksne altså. Med barn og hunder o.l. er det enklere, men jeg oppfatter det som noe annet når voksne blir kalt snille. Noe mer avansert liksom? Kanskje ikke.
Så ja jeg er visst som snill å regne. Men er også nokså introvert og kan virke lite sosial i en del sammenhenger, så jeg har opplevd at andre oppfatter meg som negativ ( ikke noe kjekk) pga det. Men der er det jo da noen misforståelser mener jeg, og det kan være frustrende noen ganger.

Nevn en side ved deg som er spesiell, og som kan by på utfordringer.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...